اغرب عربات العالم

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
ههههههههههههههههههههههههه

تصدق انا ولا فاهمة حاجة من اول سطر ده
اما بعد الضهر انا بحب اريح شويتين
لو سمحت مش بحب اللبن اللي بيتباع ده بره عايزة لبن بودرة وياسلام لو يبقي دانو
وتشكر اوي كده

هههههههههههههههههههههههههه

اصلي بتقولي اوعي يكون فيها خربوش

اصلي تجار العربيات بيعرفوا العربية انها لونها لون شركة

ولا لون معمول في ورشة

وكل حاجة بتمنها فانا حسيتك فاهمة في كدا

بس طلعت غلطان

فهمتي حاجة

اكيد لا ههههههه
 

marmora jesus

* NO SENSE *
عضو مبارك
إنضم
2 أبريل 2008
المشاركات
13,336
مستوى التفاعل
558
النقاط
0
الإقامة
++ من يمسكم يمس حدقة عينه ++
اصلي بتقولي اوعي يكون فيها خربوش

اصلي تجار العربيات بيعرفوا العربية انها لونها لون شركة

ولا لون معمول في ورشة

وكل حاجة بتمنها فانا حسيتك فاهمة في كدا

بس طلعت غلطان

فهمتي حاجة

اكيد لا ههههههه


ههههههههههههههههههههههههه
لا فهمت قصدك
بس انا مش ليا في العربيات للدرجة دي
انت بقي اللي شغال ايه بعد الضهر ؟
ههههههههههههههههههههههههههه
 

$CinDrellA $

^_^ La Princess
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2008
المشاركات
16,814
مستوى التفاعل
182
النقاط
0
الإقامة
With my self
شكلهم غريب بس لذيذ
ميرسى ليك كوبتك
ربنا يبارك حياتك
 

النهيسى

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
27 يوليو 2008
المشاركات
92,326
مستوى التفاعل
3,201
النقاط
113
الإقامة
I love you Jesus
شكرا

جدا جدا

للسيارات الرائعه

الرب يبارك حياتكم ومجهودكم
 

maria123

كريستوفر و ايمي
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2006
المشاركات
2,395
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
sweden
حلوين كتيرررررررررر
على فكرة عنا هون تحصل شهادة سواقة اصعب من شراء سيارة
 
أعلى