ههههههههههههههههههههههههه
تصدق انا ولا فاهمة حاجة من اول سطر ده
اما بعد الضهر انا بحب اريح شويتين
لو سمحت مش بحب اللبن اللي بيتباع ده بره عايزة لبن بودرة وياسلام لو يبقي دانو
وتشكر اوي كده
هههههههههههههههههههههههههه
اصلي بتقولي اوعي يكون فيها خربوش
اصلي تجار العربيات بيعرفوا العربية انها لونها لون شركة
ولا لون معمول في ورشة
وكل حاجة بتمنها فانا حسيتك فاهمة في كدا
بس طلعت غلطان
فهمتي حاجة
اكيد لا ههههههه