منقوووول
التعديل الأخير:
![]()
جامدة دي
احجزهالي يا مينا علي حسابك لو سمحت
هههههههههههههههههههههههه
ميرسي ليك يا مينا
ههههههههههههههههههههههه
حلوين والعربية الاولى دى على شكل الماوس صح
شكرا كوبتك للصور دى
شكلهم غريب بس حلوين قووي
تسلم ايديك يا مينا
شكرا ياجميل
شكلها جامد اول واحده
ثانكس كوبتك
![]()
ممكن دي يا باشا
ومشكور سلفاً
روووووووووعه
شكرا على الصور
ربنا يبارك حياتك
بس كدا نحجزلك 2 ولا 3
زي ما انتي عاوزة يا مرمر هههه
وشكرا لمرورك وردك الجميل
هاتلي واحدة بس وخلي الباقي علشانك
هههههههههههههههههههههههههههه
حاضر بسيطة
نجبلك واحدة عايزاها نفس اللون ولا لون تاني :11azy:
مالك عامل كده ليه ؟
اوعي تكون متضرر ولا تكون متضرر يعني
ههههههههههههههههههههه
هي شكلها ايه ؟
هههههههههههههه
اه افتكرت خلاص
معلش معلش
بص هاتها سودا بحب اللون الاسود في العربيات
اوعي يكون فيها خربوش واحد حتي لو صغنن
ههههههههههههههههههههههه
شوية وهتقوليلي عايزاها رشه شركة
انتي شغاله ايه بعد الضهر بالضبط
ماشي نجبلك واحدة سوداء وواحدة بيضاء علشان تعملي بيهم شاي بلبن عالصبح كدا يبقي زي الفل