اولا ولكم باك يا باشا بجد انت عضو شرف لينا وللمنتدى كله وكل سنه وانت ب10000 صحه وسلامه
تانى حاجه
دة شرف لينا انك تفتح موضوعك تانى علشان تبهرنا بتصميماتك الى فى منتهى الجمال
ودة يا مان توقيع على ادى .... عارف انه ما يليقش بيك بس يا ريت تقبله منى
اخوك الصغير/ جــــــــو
تانى حاجه
والموضوع اتفتح تانى وانا تحت امر أخواتى ده طبعاً بعد أذن حبيبى جو واحنا الاتنين واحد
دة شرف لينا انك تفتح موضوعك تانى علشان تبهرنا بتصميماتك الى فى منتهى الجمال
وانا بقى عايز منك وعلى ذوقك صورة عن الميلاد ، وتكتب عليها المجد لله فى الأعالى وعلى الأرض السلام وفى الناس المسرة
انا مستنى تعملى التوقيع يا جو
وانا واثق انه هايكون رائع
شكراً حبيبى
ودة يا مان توقيع على ادى .... عارف انه ما يليقش بيك بس يا ريت تقبله منى
اخوك الصغير/ جــــــــو