اطلب توقيعك من منتديات الكنيسه العربيه

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
اولا ولكم باك يا باشا بجد انت عضو شرف لينا وللمنتدى كله وكل سنه وانت ب10000 صحه وسلامه

تانى حاجه

والموضوع اتفتح تانى وانا تحت امر أخواتى ده طبعاً بعد أذن حبيبى جو واحنا الاتنين واحد

دة شرف لينا انك تفتح موضوعك تانى علشان تبهرنا بتصميماتك الى فى منتهى الجمال

وانا بقى عايز منك وعلى ذوقك صورة عن الميلاد ، وتكتب عليها المجد لله فى الأعالى وعلى الأرض السلام وفى الناس المسرة

انا مستنى تعملى التوقيع يا جو

وانا واثق انه هايكون رائع

شكراً حبيبى

2532596en2.gif


ودة يا مان توقيع على ادى .... عارف انه ما يليقش بيك بس يا ريت تقبله منى

اخوك الصغير/ جــــــــو
 

++sameh++

عضو شرف
عضو مبارك
إنضم
24 ديسمبر 2005
المشاركات
1,339
مستوى التفاعل
11
النقاط
38
الإقامة
فى حضن الأب
شكراً ليك أخويا الحبيب والصورة الأولى اكتر من رائعة بامانة

وانا جيت اعدل توقيعى وحطيتها بدالى القديم بتاعى رفض يقبله وبيدينى ايرور

وبعت لروك عشان استفسر منه

واول لما المشكلة تتحل انشاء الله التوقيع هاينور بصورتك

شكراً أخى الحبيب

:Love_Mailbox: :Love_Mailbox: :Love_Mailbox: :Love_Mailbox:

ربنا معاك
 

ororniny

New member
عضو
إنضم
20 سبتمبر 2006
المشاركات
92
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
منقوش فى كفه-محفور فى قلبه
ممكن أطلب توقيع ؟؟؟
نفسى يكون فيه حركة ولعب كدة يعنى بس ياريت يكون فيه ( تعلق بى أنجيه .... أستره لأنه عرف أسمى .... يدعونى فأستجيب له ..... معه أنا فى الشدة ..... أنقذه وأمجده وطول الأيام أشبعه وأريه خلاصى )
وياريت الصورة تكون تعبر عن الآيه
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
شكراً ليك أخويا الحبيب والصورة الأولى اكتر من رائعة بامانة

ربنا يخليك ليا يا سموحه يا غالى كلامك دة وسام شرف ليا

ولو احتاجت اى حاجه انا تحت امرك

جــــــــو
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
سلام ونعمة

سلام ونعمة للكل
هاااااااااي أخي جو

أنا بقي حابب تعملي توقيع بعد أزنك
ومعلش أنا متأكد أنه سيكون متعب
معلش

أنا محتاج توقيع كلاسيك
ويكون فيه الأبيات دية
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هناك حيث الليل والهدوء
هناك في بيت داود
أتيت لنا في ملئ الزمان
أتيت لنا بحب وجود
وها نحن نأتي لنعلن ملكك
وننحني أمامك يارب الوجود
وها نحن نعود
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وصورة للميلاد طبعاً

ولو حابب تحط أسمي في الصورة مع لينك المنتدي
حط بدل أسمي كلمة
التوأم
ال هو لقب شفيعي توما الرسول
ولو مقدرتش مش مهم وربنا يبارك حياتك
وليكون بركة
سلام ونعمة
 

jim_halim

غريب في ارض غريبة
عضو مبارك
إنضم
16 نوفمبر 2006
المشاركات
892
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
الهي صخرتي به احتمي.ترسي وقرن خلاصي وملجإي.
سلام و نعمة لجميعكم
يا ريت لو تعمل لي توقيع و يكون مكتوب فيه الآيات دي

(( لاَ تَخَفْ لأَنِّي فَدَيْتُكَ دَعَوْتُكَ بِاسْمِكَ . أَنْتَ لِي. إِذَا اجْتَزْتَ فِي الْمِيَاهِ فَأَنَا مَعَكَ، وَفِي الأَنْهَارِ فَلاَ تَغْمُرُكَ إِذَا مَشَيْتَ فِي النَّارِ فَلاَ تُلْذَعُ وَاللَّهِيبُ لاَ يُحْرِقُكَ . ))
( أش 43 : 1-2 )

و أنا معنديش طلبات محددة .. أي حاجة علي زوقك أنا واثق أنها ها تكون حلوة ..
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
ممكن أطلب توقيع ؟؟؟
نفسى يكون فيه حركة ولعب كدة يعنى بس ياريت يكون فيه ( تعلق بى أنجيه .... أستره لأنه عرف أسمى .... يدعونى فأستجيب له ..... معه أنا فى الشدة ..... أنقذه وأمجده وطول الأيام أشبعه وأريه خلاصى )
وياريت الصورة تكون تعبر عن الآيه

اتفضل يا OROR توقيعك واختار الى يعجبك

ويا ريت اكون عملته زى مانت عايز ولو فى اى حاجه يا ريت تاولى وانا تحت امرك:smil12:

orormf2.jpg


orornamyyn0.gif
 

gako

New member
عضو
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
90
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
هاى جو عايزه صوره متحركه وايتى هى لا تخف لانى معك وتوقيعى gako
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
سلام ونعمة للكل
هاااااااااي أخي جو

أنا بقي حابب تعملي توقيع بعد أزنك
ومعلش أنا متأكد أنه سيكون متعب
معلش

أنا محتاج توقيع كلاسيك
ويكون فيه الأبيات دية
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
هناك حيث الليل والهدوء
هناك في بيت داود
أتيت لنا في ملئ الزمان
أتيت لنا بحب وجود
وها نحن نأتي لنعلن ملكك
وننحني أمامك يارب الوجود
وها نحن نعود
ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
وصورة للميلاد طبعاً

ولو حابب تحط أسمي في الصورة مع لينك المنتدي
حط بدل أسمي كلمة
التوأم
ال هو لقب شفيعي توما الرسول
ولو مقدرتش مش مهم وربنا يبارك حياتك
وليكون بركة
سلام ونعمة


اتفضل يا باشا توقيعك على حسب طلبك يا رب ينول رضاك

8925gl8.jpg
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
شكراً جو

سلام ونعمة للكل
هاااااااااي أخي جو


جميل بجد يا جو

بس ممكن تعديل
كلمة التوأم ممكن تتحط تحت يمين شوية وبفنط صغير
والقطعة المؤلفة دية تظهرها شوية معلش

وأخر طلب معلش أنا رخم
ممكن صورة للميلاد في وجود الرعاه مثلاً أو المجوس
وليكون بركة
سلام ونعمة
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
سلام و نعمة لجميعكم
يا ريت لو تعمل لي توقيع و يكون مكتوب فيه الآيات دي

(( لاَ تَخَفْ لأَنِّي فَدَيْتُكَ دَعَوْتُكَ بِاسْمِكَ . أَنْتَ لِي. إِذَا اجْتَزْتَ فِي الْمِيَاهِ فَأَنَا مَعَكَ، وَفِي الأَنْهَارِ فَلاَ تَغْمُرُكَ إِذَا مَشَيْتَ فِي النَّارِ فَلاَ تُلْذَعُ وَاللَّهِيبُ لاَ يُحْرِقُكَ . ))
( أش 43 : 1-2 )

و أنا معنديش طلبات محددة .. أي حاجة علي زوقك أنا واثق أنها ها تكون حلوة ..

اتفضل توقيعك يا رب يعجبك

tato200et2.gif


اخوك الخاطى/ جــــــو
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
سلام ونعمة للكل
هاااااااااي أخي جو


جميل بجد يا جو

بس ممكن تعديل
كلمة التوأم ممكن تتحط تحت يمين شوية وبفنط صغير
والقطعة المؤلفة دية تظهرها شوية معلش

وأخر طلب معلش أنا رخم
ممكن صورة للميلاد في وجود الرعاه مثلاً أو المجوس
وليكون بركة
سلام ونعمة
د

من عنيا الاتنين

جارى تعيل التوقيع وهارفعه حالا

جـــــــو
 

gako

New member
عضو
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
90
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا يا جو على التوقيع بسعلش انا عايزاه هو والصوره يتحركوا
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
سلام ونعمة للكل
هاااااااااي أخي جو


جميل بجد يا جو

بس ممكن تعديل
كلمة التوأم ممكن تتحط تحت يمين شوية وبفنط صغير
والقطعة المؤلفة دية تظهرها شوية معلش

وأخر طلب معلش أنا رخم
ممكن صورة للميلاد في وجود الرعاه مثلاً أو المجوس
وليكون بركة
سلام ونعمة
melad00028mh3.jpg

طيب شوف التوقيع دة كدة ويا رب يعجبك
 

Twin

عودة
مشرف سابق
إنضم
15 أغسطس 2006
المشاركات
11,131
مستوى التفاعل
984
النقاط
113
الإقامة
هنــــــــــــــــــــــــــاك .. حيث لا يراني أحد
شكراً من أجل تعبك

سلام ونعمة للكل
هاااااااااي أخي جو


أنا رخم
معلش بصراحة
:dntknw: :dntknw: :dntknw:
وعامة كفاية كدة تعب ليك
أنا هتصرف في التوقيع
وليكون بركة

سلام ونعمة
 

†جــــــــو†

You Are Safe In God
عضو مبارك
إنضم
12 نوفمبر 2006
المشاركات
471
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الإقامة
In Phptoshop
لا يا امير ولا تعب ولا حاجه

انا مش عارف انت عايز ايه بالزبط

؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ طيب بص لو عاندك انت صورة حلوة ابعتهالى وانا اكتبلك عليها الى انت عايزة

جــــــــــو
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى