thanks man jesus with u
koreanboy New member عضو إنضم 26 ديسمبر 2006 المشاركات 34 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 30 يناير 2007 #21 thanks man jesus with u
Fady4Jesus أنا لحبيبي وحبيبي لي عضو مبارك إنضم 4 فبراير 2007 المشاركات 229 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 14 فبراير 2007 #22 نفسي في الصورة دي Original and high resolution دي عندي مطبوعة وصورتها بالموبايل...لكن عايزها بألوانها الطبيعية...ربنا يوفقك
نفسي في الصورة دي Original and high resolution دي عندي مطبوعة وصورتها بالموبايل...لكن عايزها بألوانها الطبيعية...ربنا يوفقك
Fady4Jesus أنا لحبيبي وحبيبي لي عضو مبارك إنضم 4 فبراير 2007 المشاركات 229 مستوى التفاعل 1 النقاط 0 14 فبراير 2007 #23 نفسي أعرف.......إمتى هاقدر على إضافة موضوع جديد في منتدى الصور هنا.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
توتو New member إنضم 12 فبراير 2007 المشاركات 5 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 14 فبراير 2007 #24 mena_king1100@yahoo.com ابن الكنيسة قال: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة وانا قد كلمتى انشاء المسيح اطلوب وشوف:yaka: :yaka: :yaka: أنقر للتوسيع... انا عاوز صور متحركة علشان انا بحبها قوى ويارب يكون فى اجمل واجمل ويارب يعوض تعب محابتكو سلام نعمة
mena_king1100@yahoo.com ابن الكنيسة قال: اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة وانا قد كلمتى انشاء المسيح اطلوب وشوف:yaka: :yaka: :yaka: أنقر للتوسيع... انا عاوز صور متحركة علشان انا بحبها قوى ويارب يكون فى اجمل واجمل ويارب يعوض تعب محابتكو سلام نعمة
ماجد رؤوف زاهر New member عضو إنضم 1 فبراير 2007 المشاركات 155 مستوى التفاعل 8 النقاط 0 18 فبراير 2007 #25 الاخ العزيز ابن الكنيسه الاخ العزيز ابن الكنيسه تحيه طيبه وبعد ياريت مشكورا صوره وتكون نادره للبابا كيرلس السادس ولك منى الف تحيه وسلام [/url][/CENTER][/IMG] مع تحيات اولاد الفادى
الاخ العزيز ابن الكنيسه الاخ العزيز ابن الكنيسه تحيه طيبه وبعد ياريت مشكورا صوره وتكون نادره للبابا كيرلس السادس ولك منى الف تحيه وسلام [/url][/CENTER][/IMG] مع تحيات اولاد الفادى
الياس عازار New member عضو إنضم 13 نوفمبر 2006 المشاركات 149 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 19 فبراير 2007 #26 ليا طلب ضرورى لو سمحت....:yaka: نفسى في( صورة السيد المسيح اللى مكتوب تحتها انت ابرع جمالا من بنى البشر) هى صورة مرسومة مش متصورة و عنيه مدمعا فيها ووشه جميل اوى فيها والف شكر سلفاً ربنا يعوض
ليا طلب ضرورى لو سمحت....:yaka: نفسى في( صورة السيد المسيح اللى مكتوب تحتها انت ابرع جمالا من بنى البشر) هى صورة مرسومة مش متصورة و عنيه مدمعا فيها ووشه جميل اوى فيها والف شكر سلفاً ربنا يعوض
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 21 فبراير 2007 #27 انا عندى الصورة بس من غير الاية بس عارفاها ثوانى وارفعهالك
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 21 فبراير 2007 #28
الياس عازار New member عضو إنضم 13 نوفمبر 2006 المشاركات 149 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 21 فبراير 2007 #29 الف الف الف شكر لك يا جومانا و ربنا يعوض على تعب محبتك ربنا يبركك
elking007 New member إنضم 28 سبتمبر 2006 المشاركات 9 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 21 فبراير 2007 #30 لو سمحت عايز صور للقديسه مهرائيل اى عدد من الصور وربنا يبارك تعب محبتك
الياس عازار New member عضو إنضم 13 نوفمبر 2006 المشاركات 149 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 25 فبراير 2007 #31 لو سمتو عاوز صورة للقديس شربل صور الطقس الشرقي
fnk New member إنضم 20 نوفمبر 2006 المشاركات 21 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 10 مارس 2007 #32 ممكن طلب صغير انا اريد صورة شخص راكع ومنحي الراس يطلب السماح من خالقه ممكن اجد هذه الصورة والله يباركك في اعمالك شكرا
ممكن طلب صغير انا اريد صورة شخص راكع ومنحي الراس يطلب السماح من خالقه ممكن اجد هذه الصورة والله يباركك في اعمالك شكرا
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 13 مارس 2007 #33
الياس عازار New member عضو إنضم 13 نوفمبر 2006 المشاركات 149 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 13 مارس 2007 #34 اعتذر بس كنت طالب صورة القديس شربل صورة شرقية :هو القدسي اسمه ( ساسوويل) الله يباركم
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 13 مارس 2007 #35 انا معرفش مين القديس شربل الحقيقة ده مصرى؟؟؟؟
الياس عازار New member عضو إنضم 13 نوفمبر 2006 المشاركات 149 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 13 مارس 2007 #36 لا ده من اصل يوناني اسمه القديس (( ساسوويل)) :sasowil و الف شكر عل تعب محبتكم الله يبارك فيكم
emad mamdouh New member إنضم 18 فبراير 2007 المشاركات 2 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 16 مارس 2007 #37 اشكرك كثيرا اذا ارسلت لي صور للقديس الانبا انطونيوس والانبا بولا
دينا New member عضو إنضم 28 نوفمبر 2006 المشاركات 63 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 الإقامة newzealand 20 مارس 2007 #38 ممكن تمثيليه القيامه علي بوربوينت؟؟؟ يا ريت محتاجين نعرضها في الكنيسه و اذا مفيش تعرف اجيبها منين؟
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 22 مارس 2007 #39 الأنبا أنطونيوس الأنبا بولا اى خدمة تانى انا تحت الامر
†gomana† †ارحم ضعفى يا إلهـــى† عضو مبارك إنضم 10 ديسمبر 2005 المشاركات 4,231 مستوى التفاعل 31 النقاط 0 الإقامة فى حضن بابا يسوع 22 مارس 2007 #40 الحقيقة انا لاقيت تمثيلية القيامة فيديو للبابا شنودة ومش لاقيت باوربوينت سامحينى تمثيلية القيامة لقداسة البابا للتحميل اضغط الرابط http://www.copticchurch.org/Video/Resurrection/3.AVI منقوول من منتدى اثناسيوس
الحقيقة انا لاقيت تمثيلية القيامة فيديو للبابا شنودة ومش لاقيت باوربوينت سامحينى تمثيلية القيامة لقداسة البابا للتحميل اضغط الرابط http://www.copticchurch.org/Video/Resurrection/3.AVI منقوول من منتدى اثناسيوس