اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

Fady4Jesus

أنا لحبيبي وحبيبي لي
عضو مبارك
إنضم
4 فبراير 2007
المشاركات
229
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
نفسي في الصورة دي Original and high resolution
دي عندي مطبوعة وصورتها بالموبايل...لكن عايزها بألوانها الطبيعية...ربنا يوفقك

01022007001vb5.jpg
 

Fady4Jesus

أنا لحبيبي وحبيبي لي
عضو مبارك
إنضم
4 فبراير 2007
المشاركات
229
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
نفسي أعرف.......إمتى هاقدر على إضافة موضوع جديد في منتدى الصور هنا.......؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
 

توتو

New member
إنضم
12 فبراير 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
mena_king1100@yahoo.com

اطلب اى صورة تكون عندك فى ساعة وانا قد كلمتى انشاء المسيح اطلوب وشوف:yaka: :yaka: :yaka:

انا عاوز صور متحركة علشان انا بحبها قوى ويارب يكون فى اجمل واجمل ويارب يعوض تعب محابتكو سلام نعمة
 

ماجد رؤوف زاهر

New member
عضو
إنضم
1 فبراير 2007
المشاركات
155
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الاخ العزيز ابن الكنيسه

الاخ العزيز ابن الكنيسه تحيه طيبه وبعد ياريت مشكورا صوره وتكون نادره للبابا كيرلس السادس ولك منى الف تحيه وسلام​
04aa0a54f1.gif
[/url][/CENTER][/IMG]
مع تحيات اولاد الفادى
 

الياس عازار

New member
عضو
إنضم
13 نوفمبر 2006
المشاركات
149
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ليا طلب ضرورى لو سمحت....:yaka:
نفسى في( صورة السيد المسيح اللى مكتوب تحتها انت ابرع جمالا من بنى البشر)
هى صورة مرسومة مش متصورة و عنيه مدمعا فيها
ووشه جميل اوى فيها
والف شكر سلفاً
ربنا يعوض
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
انا عندى الصورة بس من غير الاية بس عارفاها
ثوانى وارفعهالك
 

الياس عازار

New member
عضو
إنضم
13 نوفمبر 2006
المشاركات
149
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الف الف الف شكر لك يا جومانا و ربنا يعوض على تعب محبتك
ربنا يبركك
 

elking007

New member
إنضم
28 سبتمبر 2006
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لو سمحت عايز صور للقديسه مهرائيل اى عدد من الصور وربنا يبارك تعب محبتك
 

الياس عازار

New member
عضو
إنضم
13 نوفمبر 2006
المشاركات
149
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لو سمتو عاوز صورة للقديس شربل صور الطقس الشرقي
 

fnk

New member
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ممكن طلب صغير
انا اريد صورة شخص راكع ومنحي الراس يطلب السماح من خالقه ممكن اجد هذه الصورة
والله يباركك في اعمالك
شكرا
 

الياس عازار

New member
عضو
إنضم
13 نوفمبر 2006
المشاركات
149
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اعتذر بس كنت طالب صورة القديس شربل
صورة شرقية :هو القدسي اسمه ( ساسوويل)
الله يباركم
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
انا معرفش مين القديس شربل الحقيقة
ده مصرى؟؟؟؟
 

الياس عازار

New member
عضو
إنضم
13 نوفمبر 2006
المشاركات
149
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
لا ده من اصل يوناني
اسمه القديس (( ساسوويل)) :sasowil و الف شكر عل تعب محبتكم
الله يبارك فيكم
 

emad mamdouh

New member
إنضم
18 فبراير 2007
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
اشكرك كثيرا اذا ارسلت لي صور للقديس الانبا انطونيوس والانبا بولا
 

دينا

New member
عضو
إنضم
28 نوفمبر 2006
المشاركات
63
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
الإقامة
newzealand
ممكن تمثيليه القيامه علي بوربوينت؟؟؟ يا ريت محتاجين نعرضها في الكنيسه و اذا مفيش تعرف اجيبها منين؟
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
الأنبا أنطونيوس

antony3yt6.jpg


الأنبا بولا

a19xr5.jpg


اى خدمة تانى انا تحت الامر
 

†gomana†

†ارحم ضعفى يا إلهـــى†
عضو مبارك
إنضم
10 ديسمبر 2005
المشاركات
4,231
مستوى التفاعل
31
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
الحقيقة انا لاقيت تمثيلية القيامة فيديو للبابا شنودة ومش لاقيت باوربوينت سامحينى

تمثيلية القيامة لقداسة البابا

للتحميل اضغط الرابط


http://www.copticchurch.org/Video/Resurrection/3.AVI

منقوول من منتدى اثناسيوس
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى