اسباب علميه تثبت ان الولاد احسن من البنات

+Dream+

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
2 فبراير 2006
المشاركات
1,193
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
عشان تعرف يا ايزاك الى يعملوا حزب رجالى بيحصلهم ايه

بيلاقوا حزب نسائى هههههههه
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
كركركركركركركر
ظريق قوى حضرتك
بقى بزمتك انت نفسك بتقعد عشر دقايق بس
للشاور وتغير هدومك
وبزمتك مش بتاخد معاك مشط ولولا العيبه هتاخد المرايه
اذا مكنتش بتستخدم شاشه الموبايل كبديل للمرايه
وبذمتكوا ياولاد مش بتستخدموا الجيل لشعركوا وتقفوا ساعه قدام المرايه تظبطوا فى الشعرتين اللى حيلتكوا
بلا هم اقعدوا ساكتين
قال ملكيوش فى الورد عيب
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
ههههههههههههههههههههههههه
موضوع جامد موت يا كيرو يا جامد
عشرة على عشرة يا كيرو بجد
موضوع تستاهل عليه بوسة عشان اى بنت تفتح بوقها نقولها روحى على موضوع كيرو
وغير كدة من غير اثبات علمية الحقيقة واضحة زى الشمس ان الولد احسن من البنات
 

tina_tina

مسيحية للأبد
عضو مبارك
إنضم
8 أكتوبر 2006
المشاركات
2,555
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
بجد حلوين اوى
ميرسى ليك كتير
 

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
ههههههههههههههه

بقي كدا يا كيرو

دا انا هاخلص عليك بس اشوفك في وشي انهاردة

 

KERO KINGOOO

لا يوجد فى الجحيم من يشكر
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2005
المشاركات
4,050
مستوى التفاعل
30
النقاط
0
الإقامة
فى مكان بعيد
ههههههههههههه
دى اثبتات علمية محدش هيقدر يتكلم
ماشى يا تويتى انتى وكاتى
 
أعلى