كركركركركركركر
ظريق قوى حضرتك
بقى بزمتك انت نفسك بتقعد عشر دقايق بس
للشاور وتغير هدومك
وبزمتك مش بتاخد معاك مشط ولولا العيبه هتاخد المرايه
اذا مكنتش بتستخدم شاشه الموبايل كبديل للمرايه
وبذمتكوا ياولاد مش بتستخدموا الجيل لشعركوا وتقفوا ساعه قدام المرايه تظبطوا فى الشعرتين اللى حيلتكوا
بلا هم اقعدوا ساكتين
قال ملكيوش فى الورد عيب