اذا كنت جرىء قم بالرد على هذا الموضوع

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
- موضوع انت كتبتة وندمت على وضعة فى المنتدى ؟؟


كلا لان اسلوبي ليس الكمية انما النوعية

بايضاح مش بنزل موضوع الا بعد دراسته بعناية واكون مقتنع

2- هل ترى الاعضاء هنا فى المنتدى اصدقاء لك ام ماذا ؟؟

على الاقل من ناحيتي نعم

3- هل هناك من بين احد الاعضاء هنا تشعر بانة عدو لك او غير مريح لشخصك ؟؟

كلا

4- اذا قال لك شخص هنا فى المنتدى انة يكرهك فماذا تقول لة ؟؟

استعمل نصيحة السيد واصلي له

5- اذكر اسم عضو انت تأثرت بة من حيث كل شئى ؟؟
قلم حر

6- هل اعجبت بعضو هنا من طريقة اسلوبة فى الرد ومواضيعة ؟؟

دونا نبيل ــ ميرناـــ كاندي شوب

7- هل تشعر بانك غير مرغوب فيك هنا فى المنتدى ؟؟ وما هى الاسباب ؟؟

صدقيني لا اعلم

8- موضوع انت كتبتة ولم يقوم بالرد علية احد ؟؟
لا يوجد

9- من هو العضو او العضوة اللى بتشدك مواضيعه ؟؟

اقراء للجميع ومشكورين

10- مارايك فى هذا المنتدى ؟

اكثر من رائع


سلام المسيح



شكراااااااااااااااااااا على التعليق الجميل

ربنا يباركك يا كليمو
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
هل انت جرىء ؟؟



اذا جاوب




1- موضوع انت كتبتة وندمت على وضعة فى المنتدى ؟؟

لا

2- هل ترى الاعضاء هنا فى المنتدى اصدقاء لك ام ماذا ؟؟
لا انا لا اعرف احد هنا

3- هل هناك من بين احد الاعضاء هنا تشعر بانة عدو لك او غير مريح لشخصك ؟؟
لا

4- اذا قال لك شخص هنا فى المنتدى انة يكرهك فماذا تقول لة ؟؟

اقول لا لانى لم اعمل شء لاحد بالبتالى لا احد يكرهنى 5- اذكر اسم عضو انت تأثرت بة من حيث كل شئى ؟؟

لا اعرف

6- هل اعجبت بعضو هنا من طريقة اسلوبة فى الرد ومواضيعة ؟؟
اة كتير والا احب اضع اسماء


7- هل تشعر بانك غير مرغوب فيك هنا فى المنتدى ؟؟ وما هى الاسباب ؟؟


لا
8- موضوع انت كتبتة ولم يقوم بالرد علية احد ؟؟


لا
9- من هو العضو او العضوة اللى بتشدك مواضيعه ؟؟


لا احد


10- مارايك فى هذا المنتدى ؟

كويس بجد يارب يطور كمان وكمان امين


شكرااااااااااااااا لمشاركتك الجميله

ربنا يباركك
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
جمييييييييل بجد يا كاندى


وأنا هرد علشان انا جريئة :yahoo: ههههههه



الحمدلله لحد دلوقتى مفيش :94:



بجد بجد يعنى..

أصدقاء وأحلى أخوات كمان :08:


اه طبعا فى بس مش عدو ليا بس هو ممكن يكون مش مريح بالنسبة لى :smi411:



هقوله...

شكرا وأنا هحترم طبعا رأيه لان كلا شخص حر فى رايه

بس الحمدلله لسه الواحد متعرضش للموقف ده :heat:



coptic man


ربناااا يرجعه لنا بالسلامة



اه طبعا كتييييييييييييير وعلى رأسهم طبعا ماما كاندى :t4:



لالالالالالا مشعرتش خالص



لا مفيش



أنا جاوبته فوق بس هجاوبه تانى وهقول ماما كاندى



رأيى فى المنتدى هيتخلص فى كلمتين أنه بيتى التانى وكنيستى

ميرسى يا كاندى على موضوعك الجميل


ويارب أكون جاوبت صح :)


ميرسى يا مرمورتى يا حبيبتى

على تعليقك الجميل

ربنا يبارك حياتك يا قمر
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
هل انت جرىء ؟؟


اذا جاوب



1- موضوع انت كتبتة وندمت على وضعة فى المنتدى ؟؟

انا مشترك منذ فتره ولكن بدون مشاركات فلم اكتب اي موضوع
2- هل ترى الاعضاء هنا فى المنتدى اصدقاء لك ام ماذا ؟؟
اراهم اسره واحده

3- هل هناك من بين احد الاعضاء هنا تشعر بانة عدو لك او غير مريح لشخصك ؟؟

بصراحه لا استطيع الحكم في هذا الامر
4- اذا قال لك شخص هنا فى المنتدى انة يكرهك فماذا تقول لة ؟؟

اطلب منه ان يسامحني و ان يصبر عليا لكمال خدمته
5- اذكر اسم عضو انت تأثرت بة من حيث كل شئى ؟؟

كتير منهم كويسين جدا
6- هل اعجبت بعضو هنا من طريقة اسلوبة فى الرد ومواضيعة ؟؟
نفس الاجابه

7- هل تشعر بانك غير مرغوب فيك هنا فى المنتدى ؟؟ وما هى الاسباب ؟؟
لا

8- موضوع انت كتبتة ولم يقوم بالرد علية احد ؟؟

ما كتبتش حاجه
9- من هو العضو او العضوة اللى بتشدك مواضيعه ؟؟



10- مارايك فى هذا المنتدى ؟
رائع جدا


شكراااااااااااااااااااااا لمشاركتك الجميله

ربنا يباركك
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
هل انت جرىء ؟؟
لحد ما
اذا جاوب
حاضر


1- موضوع انت كتبتة وندمت على وضعة فى المنتدى ؟؟

مش فاكره بس اعتقد لو هيكون هيكون عشان مكرر
2- هل ترى الاعضاء هنا فى المنتدى اصدقاء لك ام ماذا ؟؟
حبايبي واخواتي

3- هل هناك من بين احد الاعضاء هنا تشعر بانة عدو لك او غير مريح لشخصك ؟؟
اه في اشخاص غير مريحين

4- اذا قال لك شخص هنا فى المنتدى انة يكرهك فماذا تقول لة ؟؟
اوك احترم رايك

5- اذكر اسم عضو انت تأثرت بة من حيث كل شئى ؟؟
كاندي

6- هل اعجبت بعضو هنا من طريقة اسلوبة فى الرد ومواضيعة ؟؟

دونا
7- هل تشعر بانك غير مرغوب فيك هنا فى المنتدى ؟؟ وما هى الاسباب ؟؟

لا محستش بكده
8- موضوع انت كتبتة ولم يقوم بالرد علية احد ؟؟

فيه اه لكن بجد مش فاكره اسمه
9- من هو العضو او العضوة اللى بتشدك مواضيعه ؟؟

كتير بجد من دونا وكاندي وهابي انجل

10- مارايك فى هذا المنتدى ؟

رائع بكل ما فيه

ميرسي اووي يا كاندي علي الموضوع الجميل
واتمني اكون جاوبت بصراحه
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
هل انت جرىء ؟؟

لحد ما
اذا جاوب
حاضر



1- موضوع انت كتبتة وندمت على وضعة فى المنتدى ؟؟

مش فاكره بس اعتقد لو هيكون هيكون عشان مكرر
2- هل ترى الاعضاء هنا فى المنتدى اصدقاء لك ام ماذا ؟؟
حبايبي واخواتي


3- هل هناك من بين احد الاعضاء هنا تشعر بانة عدو لك او غير مريح لشخصك ؟؟
اه في اشخاص غير مريحين

4- اذا قال لك شخص هنا فى المنتدى انة يكرهك فماذا تقول لة ؟؟
اوك احترم رايك

5- اذكر اسم عضو انت تأثرت بة من حيث كل شئى ؟؟
كاندي

6- هل اعجبت بعضو هنا من طريقة اسلوبة فى الرد ومواضيعة ؟؟

دونا
7- هل تشعر بانك غير مرغوب فيك هنا فى المنتدى ؟؟ وما هى الاسباب ؟؟

لا محستش بكده
8- موضوع انت كتبتة ولم يقوم بالرد علية احد ؟؟

فيه اه لكن بجد مش فاكره اسمه
9- من هو العضو او العضوة اللى بتشدك مواضيعه ؟؟

كتير بجد من دونا وكاندي وهابي انجل

10- مارايك فى هذا المنتدى ؟

رائع بكل ما فيه

ميرسي اووي يا كاندي علي الموضوع الجميل

واتمني اكون جاوبت بصراحه


طبعا تعليق جميل جداااااااااااااااا يا حبيبتى

ربنا يخليكى يا حبيبتى ويباركك
 
أعلى