- إنضم
- 29 يناير 2007
- المشاركات
- 50,816
- مستوى التفاعل
- 2,027
- النقاط
- 113
اجمل منتدى بجد فى روح محبة رهيبة
شكرااااااااااااااااا على تعليقك الجميل يا قمر
ميرسى يا حبيبتى
ميرسى يا حبيبتى
اجمل منتدى بجد فى روح محبة رهيبة
- موضوع انت كتبتة وندمت على وضعة فى المنتدى ؟؟
كلا لان اسلوبي ليس الكمية انما النوعية
بايضاح مش بنزل موضوع الا بعد دراسته بعناية واكون مقتنع
2- هل ترى الاعضاء هنا فى المنتدى اصدقاء لك ام ماذا ؟؟
على الاقل من ناحيتي نعم
3- هل هناك من بين احد الاعضاء هنا تشعر بانة عدو لك او غير مريح لشخصك ؟؟
كلا
4- اذا قال لك شخص هنا فى المنتدى انة يكرهك فماذا تقول لة ؟؟
استعمل نصيحة السيد واصلي له
5- اذكر اسم عضو انت تأثرت بة من حيث كل شئى ؟؟
قلم حر
6- هل اعجبت بعضو هنا من طريقة اسلوبة فى الرد ومواضيعة ؟؟
دونا نبيل ــ ميرناـــ كاندي شوب
7- هل تشعر بانك غير مرغوب فيك هنا فى المنتدى ؟؟ وما هى الاسباب ؟؟
صدقيني لا اعلم
8- موضوع انت كتبتة ولم يقوم بالرد علية احد ؟؟
لا يوجد
9- من هو العضو او العضوة اللى بتشدك مواضيعه ؟؟
اقراء للجميع ومشكورين
10- مارايك فى هذا المنتدى ؟
اكثر من رائع
سلام المسيح
تسلم ايدك يا كاندى موضوعك جميل جدا
هل انت جرىء ؟؟
اذا جاوب
1- موضوع انت كتبتة وندمت على وضعة فى المنتدى ؟؟
لا
2- هل ترى الاعضاء هنا فى المنتدى اصدقاء لك ام ماذا ؟؟
لا انا لا اعرف احد هنا
3- هل هناك من بين احد الاعضاء هنا تشعر بانة عدو لك او غير مريح لشخصك ؟؟
لا
4- اذا قال لك شخص هنا فى المنتدى انة يكرهك فماذا تقول لة ؟؟
اقول لا لانى لم اعمل شء لاحد بالبتالى لا احد يكرهنى 5- اذكر اسم عضو انت تأثرت بة من حيث كل شئى ؟؟
لا اعرف
6- هل اعجبت بعضو هنا من طريقة اسلوبة فى الرد ومواضيعة ؟؟
اة كتير والا احب اضع اسماء
7- هل تشعر بانك غير مرغوب فيك هنا فى المنتدى ؟؟ وما هى الاسباب ؟؟
لا
8- موضوع انت كتبتة ولم يقوم بالرد علية احد ؟؟
لا
9- من هو العضو او العضوة اللى بتشدك مواضيعه ؟؟
لا احد
10- مارايك فى هذا المنتدى ؟
كويس بجد يارب يطور كمان وكمان امين
جمييييييييل بجد يا كاندى
وأنا هرد علشان انا جريئة :yahoo: ههههههه
الحمدلله لحد دلوقتى مفيش :94:
بجد بجد يعنى..
أصدقاء وأحلى أخوات كمان :08:
اه طبعا فى بس مش عدو ليا بس هو ممكن يكون مش مريح بالنسبة لى :smi411:
هقوله...
شكرا وأنا هحترم طبعا رأيه لان كلا شخص حر فى رايه
بس الحمدلله لسه الواحد متعرضش للموقف ده :heat:
coptic man
ربناااا يرجعه لنا بالسلامة
اه طبعا كتييييييييييييير وعلى رأسهم طبعا ماما كاندى :t4:
لالالالالالا مشعرتش خالص
لا مفيش
أنا جاوبته فوق بس هجاوبه تانى وهقول ماما كاندى
رأيى فى المنتدى هيتخلص فى كلمتين أنه بيتى التانى وكنيستى
ميرسى يا كاندى على موضوعك الجميل
ويارب أكون جاوبت صح
هل انت جرىء ؟؟
اذا جاوب
1- موضوع انت كتبتة وندمت على وضعة فى المنتدى ؟؟
انا مشترك منذ فتره ولكن بدون مشاركات فلم اكتب اي موضوع
2- هل ترى الاعضاء هنا فى المنتدى اصدقاء لك ام ماذا ؟؟
اراهم اسره واحده
3- هل هناك من بين احد الاعضاء هنا تشعر بانة عدو لك او غير مريح لشخصك ؟؟
بصراحه لا استطيع الحكم في هذا الامر
4- اذا قال لك شخص هنا فى المنتدى انة يكرهك فماذا تقول لة ؟؟
اطلب منه ان يسامحني و ان يصبر عليا لكمال خدمته
5- اذكر اسم عضو انت تأثرت بة من حيث كل شئى ؟؟
كتير منهم كويسين جدا
6- هل اعجبت بعضو هنا من طريقة اسلوبة فى الرد ومواضيعة ؟؟
نفس الاجابه
7- هل تشعر بانك غير مرغوب فيك هنا فى المنتدى ؟؟ وما هى الاسباب ؟؟
لا
8- موضوع انت كتبتة ولم يقوم بالرد علية احد ؟؟
ما كتبتش حاجه
9- من هو العضو او العضوة اللى بتشدك مواضيعه ؟؟
10- مارايك فى هذا المنتدى ؟
رائع جدا
هل انت جرىء ؟؟
لحد ما
اذا جاوب
حاضر
1- موضوع انت كتبتة وندمت على وضعة فى المنتدى ؟؟
مش فاكره بس اعتقد لو هيكون هيكون عشان مكرر
2- هل ترى الاعضاء هنا فى المنتدى اصدقاء لك ام ماذا ؟؟
حبايبي واخواتي
3- هل هناك من بين احد الاعضاء هنا تشعر بانة عدو لك او غير مريح لشخصك ؟؟
اه في اشخاص غير مريحين
4- اذا قال لك شخص هنا فى المنتدى انة يكرهك فماذا تقول لة ؟؟
اوك احترم رايك
5- اذكر اسم عضو انت تأثرت بة من حيث كل شئى ؟؟
كاندي
6- هل اعجبت بعضو هنا من طريقة اسلوبة فى الرد ومواضيعة ؟؟
دونا
7- هل تشعر بانك غير مرغوب فيك هنا فى المنتدى ؟؟ وما هى الاسباب ؟؟
لا محستش بكده
8- موضوع انت كتبتة ولم يقوم بالرد علية احد ؟؟
فيه اه لكن بجد مش فاكره اسمه
9- من هو العضو او العضوة اللى بتشدك مواضيعه ؟؟
كتير بجد من دونا وكاندي وهابي انجل
10- مارايك فى هذا المنتدى ؟
رائع بكل ما فيه
ميرسي اووي يا كاندي علي الموضوع الجميل
واتمني اكون جاوبت بصراحه