ادى الفساتين والبنات الاول

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

رووووووووووووعة ميرنا
ربنا يبارك تعبك اختي
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

جيتي متاْخر لو كنتي بعتيهم من تلات سنين كنت هفرح قوي بس معلش في
بعد مني هما بقي اللي هيفكروا يختاروا
علي العموم هما حلوين وشكلهم رقيق
وياريت تجيبى الحاجات الحديثه


كلمة شكر لجمال فساتنيك
سلام ونعمة

لا والله حديث حديث ايه الكلام دا من 2006 يعنى دا كان كتير عليهم كمان ايه الناس اللى بتهزر دى :smil8:
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

مين بيعقد مين دلوقتى يا ميرنا هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

الفستان ده اكتر من رائع بجد والعسوله الى لابساه كمان ههههههههه

يا قلبك الاسود لسه فاكرة
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

روعة يا ميرنا بجد​

كلهم تحفة زوقهم جميل جدا
ربنا يدى كل واحد الاختيار الاصلح
همه كده الشباب المصرى زى القرع يمدو لبره
تبقى البنت قمر ومؤدبة ويروح يدور على واحده مش حلوه بس عجبته علشان كسره فى الكلام او اجنبية



مشكووووووره كتييييير

يجامد يقنوع انتا
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

يارب يا ميرنا أشوفك في واحد من الفستانين دول


بس توكليني من التورتة

هههههههههههههههههه




sott_rasharna.jpg


f5.jpg

طب ولو غيرهم مينفعش يعنى :t9:
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

وااااااااااو بيجننوووووووو كتيررر
ميرسي ياقمرررررررررر
عئبال منشوووفك لابسة الفستان الابيض ياسكرة
لاحظت حاجة على فكرة فستان الفرح ابيض وبردو الكفن ابيض سبحان الله يعنى
 

rana1981

I need you Lord
عضو مبارك
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
14,728
مستوى التفاعل
310
النقاط
0
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

حلوين كتير يا ميرنا خلص انا قررت اتزوج​
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

جامدين يا ميرنا


ميرررررسى على الصور

ربنا يبارك حياتك
 

لوقا عادل

ابن الراعي
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2008
المشاركات
1,633
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
الإقامة
صلوا من اجلي
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

روعه الصور دي
لما اخطب هتنزل فساتين
اجمل
مرسىىىىىىىىىىىى
 

fredyyy

New member
إنضم
25 مايو 2007
المشاركات
8,704
مستوى التفاعل
832
النقاط
0
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

طب ولو غيرهم مينفعش يعنى :t9:



يا نهار أبيض وشِّك إتغير كده ليه

أنا قصدي الدنيا برد .... والفساتين التانية

كل شبابكيها على الشارع يعني صيفي قوي والشتا إبتدي

يعني بعد الفرح تقضي شهر العسل في مكان كلة شمس وهوا ومية مش القصر العيني

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أنتِ أختي ولازم أخاف على صحتك ... وفي النهاية لازم نكون قدوة علشان أحنا بنخدم الرب

صموئيل الأول 2 : 30
...... وَالآنَ يَقُولُ الرَّبُّ حَاشَا لِي! فَإِنِّي أُكْرِمُ الَّذِينَ يُكْرِمُونَنِي, ....
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

يا نهار أبيض وشِّك إتغير كده ليه

أنا قصدي الدنيا برد .... والفساتين التانية

كل شبابكيها على الشارع يعني صيفي قوي والشتا إبتدي

يعني بعد الفرح تقضي شهر العسل في مكان كلة شمس وهوا ومية مش القصر العيني

هههههههههههههههههههههههههههههههههههه

أنتِ أختي ولازم أخاف على صحتك ... وفي النهاية لازم نكون قدوة علشان أحنا بنخدم الرب

صموئيل الأول 2 : 30
...... وَالآنَ يَقُولُ الرَّبُّ حَاشَا لِي! فَإِنِّي أُكْرِمُ الَّذِينَ يُكْرِمُونَنِي, ....
يلهوى يربى بموت فى ردودك بس انا اقصد مينفعش غيرهم يعنى البس فستان عادى فرح ايه بس حسستنى انى هتجوز بجد ربنا يسامحك :smil8:
وبعدين انا لو لبست البلكونات دى اتقطع بتهزر يا فريدى
اكيد لازم نكون قدوة ربنا يباركك بجد
 

الامير الحزين

دموع قلب حزين
عضو مبارك
إنضم
12 مارس 2008
المشاركات
1,365
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد: ادى الفساتين والبنات الاول

جميلة جدا روعة
ربنا يبارك حياتك ويعوض تعب محبتك
 
أعلى