جيتي متاْخر لو كنتي بعتيهم من تلات سنين كنت هفرح قوي بس معلش في
بعد مني هما بقي اللي هيفكروا يختاروا
علي العموم هما حلوين وشكلهم رقيق
وياريت تجيبى الحاجات الحديثه
كلمة شكر لجمال فساتنيك
سلام ونعمة
مين بيعقد مين دلوقتى يا ميرنا هاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
الفستان ده اكتر من رائع بجد والعسوله الى لابساه كمان ههههههههه
روعة يا ميرنا بجد
كلهم تحفة زوقهم جميل جدا
ربنا يدى كل واحد الاختيار الاصلح
همه كده الشباب المصرى زى القرع يمدو لبره
تبقى البنت قمر ومؤدبة ويروح يدور على واحده مش حلوه بس عجبته علشان كسره فى الكلام او اجنبية
مشكووووووره كتييييير
يارب يا ميرنا أشوفك في واحد من الفستانين دول
بس توكليني من التورتة
هههههههههههههههههه
![]()
![]()
لاحظت حاجة على فكرة فستان الفرح ابيض وبردو الكفن ابيض سبحان الله يعنىوااااااااااو بيجننوووووووو كتيررر
ميرسي ياقمرررررررررر
عئبال منشوووفك لابسة الفستان الابيض ياسكرة
دايما منوررووووووووووووعة ميرنا
ربنا يبارك تعبك اختي
طب ولو غيرهم مينفعش يعنى :t9:
يلهوى يربى بموت فى ردودك بس انا اقصد مينفعش غيرهم يعنى البس فستان عادى فرح ايه بس حسستنى انى هتجوز بجد ربنا يسامحك :smil8:يا نهار أبيض وشِّك إتغير كده ليه
أنا قصدي الدنيا برد .... والفساتين التانية
كل شبابكيها على الشارع يعني صيفي قوي والشتا إبتدي
يعني بعد الفرح تقضي شهر العسل في مكان كلة شمس وهوا ومية مش القصر العيني
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
أنتِ أختي ولازم أخاف على صحتك ... وفي النهاية لازم نكون قدوة علشان أحنا بنخدم الرب
صموئيل الأول 2 : 30
...... وَالآنَ يَقُولُ الرَّبُّ حَاشَا لِي! فَإِنِّي أُكْرِمُ الَّذِينَ يُكْرِمُونَنِي, ....