ادخل شوف شكل ابنك فى المستقبل

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
ليه يا اخويا ماهه امور اهه
وهجبله بروكة ملكش دعوة

انتى حتعلمية الغش من اولها مش كفاية طقم الاسنان الى مركبة
هههههههههههههههههههههههههههه
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
im016.jpg

يوحنااااااااااااااااااااااااا الحق ابننا اهو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس شكله عصبي قوي طالع لمين دا
هههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع جميل
ميرسيييييييييييي
 
التعديل الأخير:

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
دنتو باين عليكم زعلانين من بعض قوى
هههههههههههههههههههههههه
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
هو احنا لحقنا حتى نزعل من بعض يا سوني
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
الموضوع فيه غلط
ممكن نعيد المحاولة تاني
لحسن دا هيطلع عيني
اكيد هيشدني من شعري
ويعدين احنا عاوزين بنت الاول مليش دعوة انا عايزة اكرر المحاولة
ربنا يستر
ههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
النصب هيشتغل بقى
نصيبكوا هتعترضوا ليه ؟
 

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
ههههههههههههههههه
دة نصيبك يا فادية
ومش حتقدرى تغيرى الاسم ولا اية؟؟؟هههههههههه
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
لا مش هنعترض يا جيلان بس لا انا عصبية ولا يوحنا عصبي الولا دا طالع لمين
يكونش طالع لخالته جيلان
ممكن ليه لا
 

يوحنا/نصر

امسك يمينى
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
2,212
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
الإقامة
egypt
im016.jpg


يوحنااااااااااااااااااااااااا الحق ابننا اهو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس شكله عصبي قوي طالع لمين دا
هههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع جميل

ميرسيييييييييييي


ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
ههههههههههههههه
مش عارفه طالع لمين ؟
هى الخلقه الجميله دى مش بتفكرك بيا
هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يسامحك خلتيهم ياخدوا فكره عنى
انى زى القمرو هادى خااااااااالص
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
ههههههههههههههههه

دة نصيبك يا فادية

ومش حتقدرى تغيرى الاسم ولا اية؟؟؟هههههههههه

لا مش هنغير الاسم بس هنحط اسامي الدلع
يطلع الولا مايص
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
لا مش هنعترض يا جيلان بس لا انا عصبية ولا يوحنا عصبي الولا دا طالع لمين
يكونش طالع لخالته جيلان
ممكن ليه لا
انا لو منك ارضى بى على كدة بدل ميطلع لخالتة
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
ههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههه
ههههههههههههههه
مش عارفه طالع لمين ؟
هى الخلقه الجميله دى مش بتفكرك بيا
هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يسامحك خلتيهم ياخدوا فكره عنى

انى زى القمرو هادى خااااااااالص

انت زي القمر واحلى من القمر يا ابو ديفيد
بس انا مش قصدي عالشكل الولا باين عليه عصبي وانت مش عصبي خالص بس انا عرفت هو طالع لمين طالع لخالتة جيلان :t30:
خلاص نحاول نرضيه بقا ونقلل من عصبيته
الذنب مش ذنبه دا نصيبه بقا
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
مالكوا انتوا التلاتة بخالته
بس يا سونى انا وبطة اخوات مع بعض اطلع انت منها
وماله لما يطلعلى يعنى على الاقل يبقى ليكوا الجنة انتى ويوحنا
 

فادية

ديفيد حبيبي
مشرف سابق
إنضم
19 أكتوبر 2006
المشاركات
9,073
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفيه
مالكوا انتوا التلاتة بخالته
بس يا سونى انا وبطة اخوات مع بعض اطلع انت منها
وماله لما يطلعلى يعنى على الاقل يبقى ليكوا الجنة انتى ويوحنا



يطلع لك يا ستي هو انا اقدر اعترض بس ربنا يتولاني بقا :hlp: ولو طلع لك يبقى مش هنخلف غيره على الله نقدر عليه هو لوحده :11azy:
 

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
ههههههههههههههههههههههههه
اكيد ليهم الجنة بس انا اعرف انك هادية ومش عصبية
بصى كدة وشوفى اوجة التشابة
538129000660954412dx5yf5.gif

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
يطلع لك يا ستي هو انا اقدر اعترض بس ربنا يتولاني بقا :hlp: ولو طلع لك يبقى مش هنخلف غيره على الله نقدر عليه هو لوحده :11azy:

الله يكرمك يا حبيبتى طول عمرك زوق
انتوا تستحقوا بردوا
ده يبقى كرم كبير من ربنا عليكوا
ادعى انتى بس
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
ههههههههههههههههههههههههه
اكيد ليهم الجنة بس انا اعرف انك هادية ومش عصبية
بصى كدة وشوفى اوجة التشابة
538129000660954412dx5yf5.gif

ههههههههههههههههههههههههههههههههه

مين ده الى بيضرربك يابنى
انت محدش سايبك فى حالك كدى
تكنش دى صورة يوحنا وفادية لما يجيبوا العيل ده :t9:
 

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
هههههههههههههههههههه
لا يا شيخة دول كانو بيهزرو مع بعض
ههههههههه
 

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
هو مفيش زباين تانى ولا اية
يلا قرب قرب قرب
شوف ابنك ببلاش
هههههههههههههههههه
 

sony_33

ارحمنا يارب
عضو مبارك
إنضم
14 مارس 2008
المشاركات
3,547
مستوى التفاعل
39
النقاط
0
اية كلكم شفتوة وهربتو ولا اية
دة نصيب متقلقوش
هههههههههههههههههههههه
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
ايه يابني انت بتعمل اعلانات

طب اجبلك انا زباين والنص بالنص

شكلهم خلفوا عيال وحشين وخايفين يقولوا
 
أعلى