- إنضم
- 14 مارس 2008
- المشاركات
- 3,547
- مستوى التفاعل
- 39
- النقاط
- 0
ليه يا اخويا ماهه امور اهه
وهجبله بروكة ملكش دعوة
انتى حتعلمية الغش من اولها مش كفاية طقم الاسنان الى مركبة
هههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههه
ليه يا اخويا ماهه امور اهه
وهجبله بروكة ملكش دعوة
![]()
يوحنااااااااااااااااااااااااا الحق ابننا اهو
هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
بس شكله عصبي قوي طالع لمين دا
هههههههههههههههههههههههههههههههه
موضوع جميل
ميرسيييييييييييي
ههههههههههههههههه
دة نصيبك يا فادية
ومش حتقدرى تغيرى الاسم ولا اية؟؟؟هههههههههه
لا مش هنعترض يا جيلان بس لا انا عصبية ولا يوحنا عصبي الولا دا طالع لمين
يكونش طالع لخالته جيلان
ممكن ليه لا
ههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههه
ههههههههههههههه
مش عارفه طالع لمين ؟
هى الخلقه الجميله دى مش بتفكرك بيا
هههههههههههههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههههههههههههههه
ربنا يسامحك خلتيهم ياخدوا فكره عنى
انى زى القمرو هادى خااااااااالص
مالكوا انتوا التلاتة بخالته
بس يا سونى انا وبطة اخوات مع بعض اطلع انت منها
وماله لما يطلعلى يعنى على الاقل يبقى ليكوا الجنة انتى ويوحنا
يطلع لك يا ستي هو انا اقدر اعترض بس ربنا يتولاني بقا :hlp: ولو طلع لك يبقى مش هنخلف غيره على الله نقدر عليه هو لوحده :11azy:
ههههههههههههههههههههههههه
اكيد ليهم الجنة بس انا اعرف انك هادية ومش عصبية
بصى كدة وشوفى اوجة التشابة
![]()
ههههههههههههههههههههههههههههههههه