رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين
واو مطروح تجنن بس خليها فى الصيف بقى
الى بعدى هاخده امشيه على الكورنيش فى الشتا والعواصف دى
ههههههههههههههههههه
واو مطروح تجنن بس خليها فى الصيف بقى
الى بعدى هاخده امشيه على الكورنيش فى الشتا والعواصف دى
ههههههههههههههههههه