- إنضم
- 3 فبراير 2007
- المشاركات
- 7,458
- مستوى التفاعل
- 23
- النقاط
- 0
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين
لا يا سيتى خلاص بقا
وانا اللى مفكراكى صحبيتى
هههههههههههههههههههههههه
وانا اقدر ازعل منك يا كريزى
لا يا سيتى خلاص بقا
وانا اللى مفكراكى صحبيتى
هههههههههههههههههههههههه
وانا اقدر ازعل منك يا كريزى
التعديل الأخير: