- إنضم
- 1 نوفمبر 2007
- المشاركات
- 2,358
- مستوى التفاعل
- 6
- النقاط
- 0
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين
ليه شايفنى بقرة
ايه ده
لا انا مش جاية خليلكوم انتوا المزرعة
اللى بعدى هوديه البحر وارجعه عطشان
ههههههههههههههه
ليه شايفنى بقرة
ايه ده
لا انا مش جاية خليلكوم انتوا المزرعة
اللى بعدى هوديه البحر وارجعه عطشان
ههههههههههههههه