اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

اوكى

هخطف الى بعدى الى معموره
 

محامي مسيحي

قــبــطـــــــي
عضو مبارك
إنضم
5 ديسمبر 2007
المشاركات
2,419
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
الإقامة
بلد الأقباط
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين



اي معموره بالظبط..الملاهي ولا المجانين ههههههههههههههه

اللي بعدي هخطفه على باكستان


 

SALVATION

فداكى يا كنستى
مشرف سابق
إنضم
28 مايو 2007
المشاركات
58,199
مستوى التفاعل
367
النقاط
0
الإقامة
Egypt/Alex
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

يعنى اخويه خطفك على المعموره تسدق بقى انا هخليه يخطفك على المعموره المجنين
هههههههههههههههههههه
هخطف الى بعدى على حلااايب وشلااتين​
 

محامي مسيحي

قــبــطـــــــي
عضو مبارك
إنضم
5 ديسمبر 2007
المشاركات
2,419
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
الإقامة
بلد الأقباط
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين



وانا هخطفك..قصدي هخطف اللي بعدي على جنوب افريقيا


 

hokka_2020

HaPpY EaSteR
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2007
المشاركات
2,358
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

لا زوق جداااااااااااا وانا هخطف اللى بعدى على جزيرة تحت المحيط هههههههههههههه
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

لا مع نفسك انا مشرايح


هخطف الى بعدى فى اى حته

هههههههه
 

يوستين21

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
20 ديسمبر 2007
المشاركات
363
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

مش مشكلة اى حتة
بس انا هخطف اللى بعدى
للكنيسة
او لعرس سمائى
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

هههههههههههههه

ماشى كده اروح

الى بعدى نروح بحر بس نانزل
 

hokka_2020

HaPpY EaSteR
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2007
المشاركات
2,358
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

لا مع نفسك انا مش رايحة
انا هخطف اللى بعدى للبرج وهرميه من فوقه ههههههههههههههههههههه
 

محامي مسيحي

قــبــطـــــــي
عضو مبارك
إنضم
5 ديسمبر 2007
المشاركات
2,419
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
الإقامة
بلد الأقباط
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين



ماشي يا هوكا..

هخطف اللي بعدي وهوديه مستشفى المجانين


 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

هههههههههههههههههههه


اوكى يله

الى بعديه جى وله هنروح لوحديناااااااااااا
 

hokka_2020

HaPpY EaSteR
عضو مبارك
إنضم
1 نوفمبر 2007
المشاركات
2,358
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

بيرسيل جدا وانا اللى بعدى هعزمه على حتة اكلة انما ايه ف مطعم جنب الجبلاية هههههههههه طبعا بتاعت النسانيس
 

كوك

Forgive me Lord
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
32,327
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
الإقامة
www.facebook.com/ConditionsWorld
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

ليه عيزا تشوفى نسانيس

لوحدك

الى بعدى جى نروح دير مرى مينا
 

SALVATION

فداكى يا كنستى
مشرف سابق
إنضم
28 مايو 2007
المشاركات
58,199
مستوى التفاعل
367
النقاط
0
الإقامة
Egypt/Alex
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

ميرسىىىىىىىىى انا نفسى اروح فينو بقالى كتير مروحتش
الى بعدى معناااااا​
 

عاطف بشاى

New member
إنضم
3 يناير 2008
المشاركات
21
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

فى مقالة الاخ الذى يتكلم فى موضوع حوار الاديان عن عدم زكر المسيح للانجيل............اخى الحبيب...مع احترامى الكبير لرسلوكم ولشخصك ...فمن انا او انت لنتكلم عن صحيح الوحى بلكتب ...وهى لست بمبارزة بيننا اخرها فائز ..بل هى بلعكسمحاولة لتشوية الاخر ومحاولة تشكيكة فى دينة ..فلن تنول بة مجد او اى فوز ...وابسط نظرية هى ان الهجوم سجعل خصمك يستعد لك بلدفاع الذى قد لا يعجبك ...اما....بخصوص كتاب المسيحين الذى انزل..فلمسيح نفسة هو الكلمة المقرؤة والمسموعة والمرئية...فقد كتب عندكم انما المسيح ابن مريم هو كلمة اللة القاها الى مريم...فقد انزل اللة الكتب والان انزل الكلمة ليحدثنا بنفسة من اجل قلوبنا الضعيفة...وكما قلت ان وسائل الدفاع كثيرة لما تم جمع القران فى عصر عثمان وحرق الباقى ولم لم يكون المحروق هو الصحيح وما سبب اختلافكم مع الشيعة ومن منكم اصدق رغم كثرهم وموضوع مصحف فاطمة كم مصحف ولم الحرق طالما الة انزل الذكر وهو له حافظ
 

جومان

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 ديسمبر 2007
المشاركات
2,018
مستوى التفاعل
2
النقاط
0
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

انا هخطف الى بعدى تلاات اديرة
 

SALVATION

فداكى يا كنستى
مشرف سابق
إنضم
28 مايو 2007
المشاركات
58,199
مستوى التفاعل
367
النقاط
0
الإقامة
Egypt/Alex
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

اوكىىىىىى
هخطف الى بعدى نخرج فى العيد
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد على: اختطف العضو اللى بعدك و قول حتوديه فين

اوووووووووووووووووك
هخطف الالى بعدى يخرج معانا فى العيد
 
أعلى