اجمل مراثى ارميا سمعتها فى حياتى........

Coptic Man

ابن المـــــ†ـــــلك
مشرف سابق
إنضم
5 أكتوبر 2005
المشاركات
12,801
مستوى التفاعل
302
النقاط
83
الإقامة
Earth
شكرا يا جوجو ولكن الرابط لا يعمل

ربنا معاك
 

alkaldane

New member
إنضم
25 ديسمبر 2009
المشاركات
12
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
سلام المسيح
شكرا لك رائعة و معزية
 

MATTEW

For Jesus I Die
عضو مبارك
إنضم
8 يوليو 2007
المشاركات
2,720
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
In Jesus Heart
ما اجملها ما احلاها مراثي ارميا

جميله جدا و خصوصا صوت الشماس جميل قوي

سلام المسيح مع الكل
 

deah

New member
إنضم
1 أكتوبر 2010
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
مش عارفة أنزلها. ?where is the link
 

jojof

New member
عضو
إنضم
19 مارس 2010
المشاركات
53
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
هديه لكل واحد حاول البحث عن مراثى ارميا .....................

(اللى بتتقال يوم الجمعه العظيمه فى الساعه الثانيه عشر)

معلومه صغيره :الصوت نقى جدًا جدًا ...ولو عايز تعيط ركز معاه كلمه بكلمه

واللى عايز يتابع مع الشماس اللى بيقول ......يفتح مراثى ارميا الاصحاح الثالث ويتابع معاه

بس بجد جميله جدًا واتمنى ان الكل يستمتع بيها

ولو عجبتكم دى انا عندى واحده تانيه بلحن حزين تانى (بس اللحن طويل شويه)


http://www.mediafire.com/?018z5c75zrl2vg1#1

وبعد ما تسمعها ...ابقى سمعنى رأيك
ميرسى بس عل فكرة فيه ابونا لوقا عبد المسيح الدوير بيقولها رائعه برضو
 

wsad amir wsad

New member
إنضم
28 أغسطس 2010
المشاركات
6
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
ميرسىىىىىىىىىىىىىى كتيييييييير كتييييييييييييييير
شكرا الله يبارك حياتكم .
 

+ماريا+

نحوك اعيننا
عضو مبارك
إنضم
22 أكتوبر 2012
المشاركات
5,471
مستوى التفاعل
2,039
النقاط
113
بجد روعه روعه
الكلمات مع الموسيقى جميله
بس لو من غير موسيقى كانت
هتكون اجمل
من اجمل اللى بحب اسمعه فى الجمعه العظيمه
 

grges monir

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
9 نوفمبر 2008
المشاركات
15,667
مستوى التفاعل
2,176
النقاط
113
الإقامة
فى قلب يسوع
تحفة ليس لها مثيل طقس كنسيتنا فى اسبوع الالام
 
أعلى