koko zakaria
New member
- إنضم
- 29 أكتوبر 2009
- المشاركات
- 1
- مستوى التفاعل
- 0
- النقاط
- 0
thnxxx
ميرسى بس عل فكرة فيه ابونا لوقا عبد المسيح الدوير بيقولها رائعه برضوهديه لكل واحد حاول البحث عن مراثى ارميا .....................
(اللى بتتقال يوم الجمعه العظيمه فى الساعه الثانيه عشر)
معلومه صغيره :الصوت نقى جدًا جدًا ...ولو عايز تعيط ركز معاه كلمه بكلمه
واللى عايز يتابع مع الشماس اللى بيقول ......يفتح مراثى ارميا الاصحاح الثالث ويتابع معاه
بس بجد جميله جدًا واتمنى ان الكل يستمتع بيها
ولو عجبتكم دى انا عندى واحده تانيه بلحن حزين تانى (بس اللحن طويل شويه)
http://www.mediafire.com/?018z5c75zrl2vg1#1
وبعد ما تسمعها ...ابقى سمعنى رأيك