أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة

أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

من موسوعة جينيس :

في أحد الحقول المصرية تناولت أحد العامــلات ماء بارد, ولكنها أصيبت بالذعر عندما لاحظت وجود بعض النمل في الماء , فأسرعت إلى المنزل وشربت مبيد حشري, فحدثت لها تشنجات ثم توفيت بالمستشفى . :new2:

استرها معانا يا رب.
------------ --------- --------- --------- --

غرق عامل يدعى " روبرت هيرشي " كان يعمل بمصنع للفطائر في مدينة أوننغتون بولاية بنسلفانيا ، بعد سقوطه في قدر مليء بالشوكولاته !
:smil12:
....الله يرحموا يمكن كان بحب الشوكولا كتير , اللة يرحمة بقى .
------------ --------- --------- --------- --

بدأ عامل البناء الإنجليزي " أليكس ميتشل " الضحك بدون السيطرة على نفسه وهو يشاهد مسرحية كوميدية تسمى ( ذي حاجة كدة ) وبعد نصف ساعة مِن الضحك المتواصل سقط ميتاً !! :yahoo:

كل شي يزيد عن حده , بينقلب لضده
------------ --------- --------- --------- --

في وارسوا ( بولندا ) غضبت امرأة غضبا شديدا عندما أبلغها زوجها أنه سيتركها لدرجة أنها ألقت نفسها من نافذة الدور العاشر ...
وفي هذه اللحظة كان الزوج يخرج من المبنى ، فوقعت زوجته عليه وقتلته وعاشت هي !!:59:

حظوظ ..!!!!!!!!!
------------ --------- --------- --------- --

تعرض " هنري زيغلاند " من تكساس لإطلاق النار من شقيق محبوبته ، ولكن الطلقة أصابته بعد عشرين عاما فقد أخطأ الأخ إصابة " زيغلاند " واستقرت في شجرة قريبة ....
وعندما قام " زيغلاند" بنسف جذع الشجرة بعد ذلك بعشرين عاما ، انطلقت الطلقة وأصابته في رأسه فقتلته في الحال !! :t32:

يعنى ضروري الأذى , لية نَسَفَ جذع الشجرة ؟؟

------------ --------- --------- --------- --

كانت أربع من المشعوذات في مدينة المكسيك يقمن بإعداد جرعة من خليط يستخدمنه في الشعوذة ، ولكن أثناء قيامهن بغلي الخليط السحري من الأعشاب والأمونيا في مرجل ، ماتت الساحرات الأربع بسبب الأبخرة المتصاعدة . :dance:

و صدق المثل القائل : طباخ السّم بيدوقه

منقــــول
 

lovebjw

بحبك يا يسوع
عضو مبارك
إنضم
28 ديسمبر 2006
المشاركات
3,329
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههه
لا وانت الصادق طباخ السم بيشمه
سكر يا روميو كعادة كل مواضيعك يا قمر
ربنا يباركك يا باشا على المواتت الغريبة والناس الغريبة دى
اللهم ما احفظنا
وادى اهو التاريخ اثبت ان الستات مش بيفكرو يعنى تروح مبيد عشان تموت النمل ادى النمل عاش وهى راحت فيها
ههههههههههههههههههه
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههه
لا وانت الصادق طباخ السم بيشمه
سكر يا روميو كعادة كل مواضيعك يا قمر
ربنا يباركك يا باشا على المواتت الغريبة والناس الغريبة دى
اللهم ما احفظنا
وادى اهو التاريخ اثبت ان الستات مش بيفكرو يعنى تروح مبيد عشان تموت النمل ادى النمل عاش وهى راحت فيها
ههههههههههههههههههه

ههههههههههههههههههههه
التاريخ مليان بأذية الستات كمان
زى الست اللى رمت روحها وقعت ع الراحل موتته
يعنى موذيه فى حياتها ومؤذيه جداااااااااااا فى انتحارهاااااااااااا

ربنا يستر عليك وعلينا من كيدهن
شكرا lovebjw لمرورك ومشاركتك الرائعة​
 

veansea

بنت الملك
عضو مبارك
إنضم
3 فبراير 2007
المشاركات
7,458
مستوى التفاعل
23
النقاط
0
الإقامة
جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع "
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههههههههههه
التاريخ مليان بأذية الستات كمان
زى الست اللى رمت روحها وقعت ع الراحل موتته
يعنى موذيه فى حياتها ومؤذيه جداااااااااااا فى انتحارهاااااااااااا

ربنا يستر عليك وعلينا من كيدهن
شكرا lovebjw لمرورك ومشاركتك الرائعة​

ايه ايه نحن هنا
ال اذيه ال
وبعدين دا انتوا المؤذين يا شيخ

بس بجد موضوع كميل جدا
موتات غريبه المحتار فى موته ممكن يقلد واحده منهم
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههههههههههه

جميله يا روميو​
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههههه حلوة بتاعت الست اللى رمت نفسها
بس الصراحة هو يستاهل
انا بحيي الستات اللى زي الست دى
ربنا يباركك
 

LOLA012

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
3 مايو 2007
المشاركات
412
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

ادى اخرة اللى بئذى الحشرات اللطيفة (النمل) وعلى رأى المثل تيجى تصيبه يصيبك
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

ايه ايه نحن هنا
ال اذيه ال
وبعدين دا انتوا المؤذين يا شيخ

بس بجد موضوع كميل جدا
موتات غريبه المحتار فى موته ممكن يقلد واحده منهم

ههههههههههههههههه
هو انا جبت حاجة من عندى
كله من التاريخ
و موسوعة جينس تشهد على معاناة الرجال

عموما ربنا يوفقك فى موتة محترمة وانا عن نفسى ارشحلك الموتة التانية
غرق عامل يدعى " روبرت هيرشي " كان يعمل بمصنع للفطائر في مدينة أوننغتون بولاية بنسلفانيا ، بعد سقوطه في قدر مليء بالشوكولاته !
موتة كلاسيك خالص
شكراً veansea لمرورك ومشاركتك​
 

veansea

بنت الملك
عضو مبارك
إنضم
3 فبراير 2007
المشاركات
7,458
مستوى التفاعل
23
النقاط
0
الإقامة
جوة حدقيت عين ابويا " بابا يسوع "
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

ههههههههههههههههه
هو انا جبت حاجة من عندى
كله من التاريخ
و موسوعة جينس تشهد على معاناة الرجال

عموما ربنا يوفقك فى موتة محترمة وانا عن نفسى ارشحلك الموتة التانية

موتة كلاسيك خالص
شكراً veansea لمرورك ومشاركتك​

مفيش موته رومانسيه انا مش عايزه الكلاسيكى دى
وقال معاناه الرجال قال
يا ابنى انتوا تخلوا الستات والبنات تطفش منكم
دا احنا اللى بنعانى
:gy0000:
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

مفيش موته رومانسيه انا مش عايزه الكلاسيكى دى
وقال معاناه الرجال قال
يا ابنى انتوا تخلوا الستات والبنات تطفش منكم
دا احنا اللى بنعانى
:gy0000:

يا بنتى انتوا كمان هتكدبوا التاريخ والموسوعه

طب شوفى صفحة الوفيات وشوفى كام ست:act23:
وكااااااااااااااااااااااام رجل غلبان مقدرش يستحمل الحياة:giveup:
هههههههههههههههههههههههههههههه
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

حوادث غريبة صح حرام :smil13:​

ربنا يستر علينا
ههههههههههه
شكرا يا فراشة لمرورك ومشاركتك​
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههههه حلوة بتاعت الست اللى رمت نفسها
بس الصراحة هو يستاهل
انا بحيي الستات اللى زي الست دى
ربنا يباركك

ههههههههههههههههه
احيكى على صراحتك
وانا احيى الراجل الشهيد "شهيد الزوجة"

انا لله وانا اليه راجعووووووووووووووون
شكرا nonogir لمرورك ومشاركتك​
 

jumana

New member
عضو
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
44
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

هاذى فكرا جديده لقتل الازواج
يعني الراجل تنكسر ضلوعه ويروح ملح والست هاذي يومين وتوقع على راس راجل غيره تدش عظامه لو ضايقها
بالله مساكين يارجاله عن جد تعانون ويانا بس وين بدكن تروحوا
ميرسي عالموضوع روميو عن جد دمه خفيف كتير
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

هاذى فكرا جديده لقتل الازواج
يعني الراجل تنكسر ضلوعه ويروح ملح والست هاذي يومين وتوقع على راس راجل غيره تدش عظامه لو ضايقها
بالله مساكين يارجاله عن جد تعانون ويانا بس وين بدكن تروحوا
ميرسي عالموضوع روميو عن جد دمه خفيف كتير

ظهر الحق
ظهر الحق
وشهد شاهد من اهلها
:mus13::mus13:
شايفه يا فينوووو :smil15: يا اللى بتقولى
وقال معاناه الرجال قال
يا ابنى انتوا تخلوا الستات والبنات تطفش منكم
دا احنا اللى بنعانى
شايفه الكلام:59:
احيكى جومانا على صراحتك وفكرة بجد مخطرتش على بالى:new8:
شكراً jumana لمرورك ومشاركتك المتميزة​
 

jumana

New member
عضو
إنضم
23 أبريل 2007
المشاركات
44
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

ترى احزر روميو على حياتك بعدنا ما بنظهر شي الا لما توقعون بشبكة الزواج
وبعد نوقع احنا على ضلوعكن :smil12:
 

kamer14

ارحمنى يا سيدى
عضو مبارك
إنضم
2 سبتمبر 2006
المشاركات
5,568
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
مصر هى امى
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

في أحد الحقول المصرية تناولت أحد العامــلات ماء بارد, ولكنها أصيبت بالذعر عندما لاحظت وجود بعض النمل في الماء , فأسرعت إلى المنزل وشربت مبيد حشري, فحدثت لها تشنجات ثم توفيت بالمستشفى . :new2:


الست دى مجنونه ولا ايه؟:ranting:


بس احلى حاجه ايلى غرق فى الشيكولاته ربنا يرزقك باناء شيكولاته متعرفش تخرج منه:beee:
 

emy

افتخر بمسيحى
عضو مبارك
إنضم
18 ديسمبر 2006
المشاركات
8,158
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
فى حضن بابا يسوع
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

في وارسوا ( بولندا ) غضبت امرأة غضبا شديدا عندما أبلغها زوجها أنه سيتركها لدرجة أنها ألقت نفسها من نافذة الدور العاشر ...
وفي هذه اللحظة كان الزوج يخرج من المبنى ، فوقعت زوجته عليه وقتلته وعاشت هي !!:59:

حظوظ ..!!!!!!!!!

دايما الرجاله حظها فقرى كده
يعمل المصيبه ويتكشف حتى فى الموت ههههههههههههه
ماشى يا عم روميو بس اقولك يستاهل تلاقيها ست غلبانه
وكل الستات غلبانه يا ظلمه:smil13:
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

في أحد الحقول المصرية تناولت أحد العامــلات ماء بارد, ولكنها أصيبت بالذعر عندما لاحظت وجود بعض النمل في الماء , فأسرعت إلى المنزل وشربت مبيد حشري, فحدثت لها تشنجات ثم توفيت بالمستشفى . :new2:


الست دى مجنونه ولا ايه؟:ranting:


بس احلى حاجه ايلى غرق فى الشيكولاته ربنا يرزقك باناء شيكولاته متعرفش تخرج منه:beee:

هههههههههههههههههه
الست دى بس اللى مجنونه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟:act23:
وعايزانى اموت فى اناء شيكولاته ؟؟ :thnk0001: لالالالالالا ماليش دعوة انا عايز اغرق فى حلة شاى بلبن:gun:
هههههههههههههههه
شكرا kamer14 لمرورك ومشاركتك المؤذيه​
 
أعلى