أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

دايما الرجاله حظها فقرى كده
يعمل المصيبه ويتكشف حتى فى الموت ههههههههههههه
ماشى يا عم روميو بس اقولك يستاهل تلاقيها ست غلبانه
وكل الستات غلبانه يا ظلمه:smil13:

حرااااااااااااااااااااااااااااااام عليكم
انتوا مش راحمين الراجل وهو عايش ولا وهو ميت:ranting:
وفى الاخر تقولوا الست غلبانه:smil13:
فى ظلم كده فى الدنيا:dntknw:
ههههههههههههههههههههههه
شكرا ياemy لمرورك ومشاركتك الظالمه​
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههههههههه

احسن احسن
عقباااااااااااال الباقييييييييين
قااااااااادر ياكرييييييييييييييييييييييييييييييييييم
ههههههههههههههههههههه
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

هههههههههههههههههههههه

احسن احسن
عقباااااااااااال الباقييييييييين
قااااااااادر ياكرييييييييييييييييييييييييييييييييييم
ههههههههههههههههههههه

اللهم لا شماته:ranting:
ههههههههههههههههه​
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

اللهم لا شماته:ranting:​


ههههههههههههههههه


:smil14: شماته
عيب عليك

دى امنيه بس
من عمايلكوا ياظلمه :99:
هههههههههههههههههههههههههههههههههه
 

zambrota

New member
عضو
إنضم
7 مايو 2007
المشاركات
56
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

شوف يا اخى ربنا ده ليه حكم غريبة بس اللى عجبتنى اوى بتاعة الزوجة اللى وقعت على زوجها من الدور العاشر "هم الستات كدة" وهى كانت عارفة ان لحظة وصولها للدور الأول حيكون لسة خارج من العمارة فهى تسوط يقوم هو يبص فوقيه مايلحقش يجرى تنزل عليه تموته. إن كيدهن عظيم
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

:t9:
:smil14: شماته
عيب عليك

دى امنيه بس
من عمايلكوا ياظلمه :99:
هههههههههههههههههههههههههههههههههه

هههههههههههههههههههه
ربنا على الظالم والمفترى:t9:
:t26:اشوف فيهم يوووووووووووووووم:t26:​
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

شوف يا اخى ربنا ده ليه حكم غريبة بس اللى عجبتنى اوى بتاعة الزوجة اللى وقعت على زوجها من الدور العاشر "هم الستات كدة" وهى كانت عارفة ان لحظة وصولها للدور الأول حيكون لسة خارج من العمارة فهى تسوط يقوم هو يبص فوقيه مايلحقش يجرى تنزل عليه تموته. إن كيدهن عظيم

صحيح صدقت يا اخى ان كيدهن عظيم
هما الستات وراهم حاجه غير الأذية
وعلى رأى الشاعر :
وراء كل رجل عظيم أمرأة
تجيبه الارض
ههههههههههههههههههههه
شكرا zambrota لمرورك ومشاركتك الرائعه​
 

MarMar2004

بنت بابا يسوع
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2007
المشاركات
1,622
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
الإقامة
في قلبه وعلي كف يديه
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

فعلا مفيش حاجة عجيبة اليومين دول فعلا حالات غريبة جدا
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

فعلا مفيش حاجة عجيبة اليومين دول فعلا حالات غريبة جدا

واللى يعيش ياما يشووووووووووووووف

شكرا MarMar لمرورك ومشاركتك
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد على: أغرب 6 حالات وفاة في التاريخ .. ؟؟؟؟؟؟

موضوع لذيذ اوى يا روميو
ربنا يعوضك
 
أعلى