لوسمحت ممكن تقولى ازاى افتح ملف باور بوينت على الموبايل بتاعى واحد نوكيا5310 اكبرس ميوزيك وواحد نوكيا دمعة بس ضرورى ولو فى برنامج دلنى عليه وشكرا لتعب محبتك
ارجوك انا محتاجة الطلب ده ضرورى
انا عندى عدة 3110 كلاسيك بعد فترة من استعمال كارت
الميمورى فيها ابتدت التليفون يطفى ويشتغل لحد لما يطفى خالص ولما اشيل
كارت الميمورى يشتغل التليفون عادى
قالولى التليفون عايز برنامج او سوفت وير وفعلا اخذت من زميل لى
برنامج من عنده للموضوع ده بالبلوتوث
واشتغل التليفون
بس المشكلة دلوقتى لو طفيت التليفون فى اى وقت واشغله تانى بيرجع يطفى
ويشتغل ذى الاول ولازم اشيل الكارت مدة وبعد كده احطه تانى علشان يشتغل بس طبعا
كل تخصيص النغمات بتكون راحت