أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

abumadona

New member
إنضم
3 أكتوبر 2008
المشاركات
6
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

لوسمحت ممكن تقولى ازاى افتح ملف باور بوينت على الموبايل بتاعى واحد نوكيا5310 اكبرس ميوزيك وواحد نوكيا دمعة بس ضرورى ولو فى برنامج دلنى عليه وشكرا لتعب محبتك
 

لوقا عادل

ابن الراعي
عضو مبارك
إنضم
10 أغسطس 2008
المشاركات
1,633
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
الإقامة
صلوا من اجلي
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

مرسىىىىىى
علي تعبك ربنا يعوض تعب محبتك
 

صليب وفيق

New member
إنضم
2 سبتمبر 2008
المشاركات
45
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

شفاعة السيدة العذراع مريم والشهيد العظيم مارجرجس وكل القديسين تكون معاك يكون معاك ما يكون عليك
 

caro/كارو

New member
عضو
إنضم
21 يوليو 2007
المشاركات
225
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
منقوشة على كفه
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

لو سمحت عايزه برنامج تقطيع الترانيم الى نغمات صغيره + طريقه استعماله و شكراا
 

سامى محروس

New member
إنضم
28 يونيو 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

من فضلك عاوز برامج نوكيا 6120
كلاسك
 

سامى محروس

New member
إنضم
28 يونيو 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

شكررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااا
 

aml79

New member
إنضم
2 نوفمبر 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

ارجوك انا محتاجة الطلب ده ضرورى
انا عندى عدة 3110 كلاسيك بعد فترة من استعمال كارت
الميمورى فيها ابتدت التليفون يطفى ويشتغل لحد لما يطفى خالص ولما اشيل
كارت الميمورى يشتغل التليفون عادى

قالولى التليفون عايز برنامج او سوفت وير وفعلا اخذت من زميل لى
برنامج من عنده للموضوع ده بالبلوتوث

واشتغل التليفون

بس المشكلة دلوقتى لو طفيت التليفون فى اى وقت واشغله تانى بيرجع يطفى
ويشتغل ذى الاول ولازم اشيل الكارت مدة وبعد كده احطه تانى علشان يشتغل بس طبعا
كل تخصيص النغمات بتكون راحت

ياريت لو حد عنده حل او برنامج احسن يبعتهولى
ياريت تقدر تساعدنى​
 

samir saleeb

New member
إنضم
28 سبتمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

بعدالتحيه عندى موبايل نوكيا3120كلاسيك أرجو الاجبية المقروة له
 

sabor

New member
إنضم
13 مايو 2007
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

لو سمحت عايز الانجيل لنوكيا 6288
 

samir saleeb

New member
إنضم
28 سبتمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

شكرا علىالرد
 

ايمان لبيب

New member
إنضم
19 سبتمبر 2008
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

سلام المسيح معك موبيلى نوكيا 6233 وعايزة ثمات مسيحية بصيغة jar او rar او nth وفية 45 ثيم بصيغة sis عايزة احولهم وفية 32 ثيم مسيحى نفسى احولهم من sis الى rar
 

osamaazab

New member
إنضم
17 أكتوبر 2008
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

متاززززززززززززززززززززززززززززززززززز
 

osamaazab

New member
إنضم
17 أكتوبر 2008
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

مميازززززززززززززززززززززززززز
 
إنضم
29 نوفمبر 2008
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

لو سمحت انا عايز برنامج الانجيل لنوكيا 5200 ضرورى ضرورى جيل تانى ونوع النقل ميموزي ريدر
 

osamaazab

New member
إنضم
17 أكتوبر 2008
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

ممتاززززززززززززززززززززززززززز
 

kristpop

New member
إنضم
1 نوفمبر 2007
المشاركات
9
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

hi kont badawr 3ala brnamg fscaller to nokia n 81 if u can help me . thanx 2 u
 

tony3000

New member
إنضم
9 فبراير 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

برنامج المزميرmp3
 

samir saleeb

New member
إنضم
28 سبتمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

منفضلك اريد برنامج أوفس وورد لموبيل 3120 كلاسيك
 

200madona

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
25 يوليو 2008
المشاركات
2,123
مستوى التفاعل
10
النقاط
0
الإقامة
تحت جناح المسيح
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

شكرا على تعبك معانا وربنا يعوضك بالخير على مجهوداتك

اريد الكتاب المقدس لموبايل n70 وعندى الكابل و رايدر

ولك جزيل الشكر
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى