أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.

hany mounir1

New member
إنضم
29 مايو 2008
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

اشكركم على مجهودكم
نفسي اطلب برنامج انا دايخ عليه
برنامج msn بس ياريت يكون شغال على موبايلي E51 نوكيا
و شكرا
 

dodo_sedo

New member
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

مايكل لو سحمت عايزة اعرف ازاى اشغل نت على الموبايل بتاعى n70ومرسية ليك وربنا يعوضك عن تعبك
 

hekmat

New member
عضو
إنضم
15 أغسطس 2008
المشاركات
56
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

لو سمحت انا عايزة برنامج الكتاب المقدس لنوكيا 6630 وهدخله على الموبيل بالريدر
 

صليب وفيق

New member
إنضم
2 سبتمبر 2008
المشاركات
45
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

اريد برنامج صانع الثيميزات تردد sis والرب يعوض تعب محبتكم
 

صليب وفيق

New member
إنضم
2 سبتمبر 2008
المشاركات
45
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

انا عندي علي الكمبيوتر برامج كتير بس مش عارف ازاي ارفعها علي المنتدي ليستفيد منها الجميع
 

صليب وفيق

New member
إنضم
2 سبتمبر 2008
المشاركات
45
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

لو يسمح حد ويقوللي ازاي ارفعها
 

شمس البر

New member
إنضم
6 فبراير 2007
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

اريد ثيمات للتليفون الصينى علما بان هناك كارت ميمورى وبلوتوث
شكرا
 

Massoud malak

New member
إنضم
9 أغسطس 2008
المشاركات
20
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

أنا موبايلي nokia n73 وعاوز أعرف ازاي أشغل برنامج السكايبي والياهو علي التليفون وفين ألاقيهم
 

Massoud malak

New member
إنضم
9 أغسطس 2008
المشاركات
20
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

أنا موبايلي نوكيا إن73 وعاوز برنامج الياهو والسكايبي يدخل في الموبايل ويشتغل بكفاءة جيدة
 

devad

New member
إنضم
18 سبتمبر 2008
المشاركات
7
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

انا عندى جهاذ موبيل lg موديل ku380 عايز ليها ثمزات او اى برنامج الكتاب المقدس اى حاجة شكرااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 

romanypower2010

New member
إنضم
7 يوليو 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

سلام ربي و مخلصي يسوع المسيح معكم
يا جماعة عاوز برنامج يشغل ملفات الفيديو على موبايلي 6600
ياريت ارسله ليا على الميل romanypower2010******.com
اخوكم رومانى نعيم
:a4:
 

romanypower2010

New member
إنضم
7 يوليو 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

romanypower2010******.com
 

نرمين2010

New member
إنضم
22 سبتمبر 2008
المشاركات
17
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

ممكن برنامج الحارس الذكى لنوكيا 6300
والرب يعوض تعب محبتك
 

مايكل%

New member
إنضم
4 ديسمبر 2007
المشاركات
3
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

انا عايز برنلمج الاجبية بصيغة جار
صلوا لاجلي
 

عماد وهبة

New member
إنضم
6 أبريل 2007
المشاركات
43
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

الاخ العزيز الغالى ميشيل انا لسة جايب موبايل سامسونج e250 وحاولت انزل علية نسخة للكتاب المقدس بس تقريبا معظم النسخ اللا موجودة لا يدعمها هذا النوع فهل ياترى تعرف اى نسخة كتاب مقدس تتحمل على العدة دى لان دة مهم جدا لى لانى محتج جدا الكتاب المقدس عاى الموبايل .. انا بستخدم كارت المومري ...واكون شاكر ليك جدا والرب يبارك حياتك
 

كولا

New member
إنضم
15 يوليو 2008
المشاركات
10
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

لو فيها تعب انا موبايلى 6600 وبيصور 9 ثوانى مع انى جايب ليه كرت 512 فكنت بطلب برنامج تصوير مفتوح لو فيها تعب
 

يوستيكا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2007
المشاركات
583
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

لو سمحت انا عاوزه برنامج القطماروس لو ممكن اسف علي التعب
 

peterromani

New member
إنضم
14 أكتوبر 2008
المشاركات
2
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: أطلب اى برنامج انت عاوزة على الموبيل

نهارك لذيذ ...... انا كنت عاوز خدمة انا معايا تليفون sagem myX6 و عاوز انزل علية برنامج الكتاب المقدس و مش عارف ممكن اطلب منك مساعدة فى الموضوع دة ......؟؟؟؟ وشكرا
 
الحالة
مغلق و غير مفتوح للمزيد من الردود.
أعلى