أدخل قول كلمة للرب يسوع حبيبك..

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
ماتزعلش منى
انا يمكن مش برضيك
لكن ادينى انى احبك خالص واعمل كل اللى انت عايزه
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
اغسلنى وطهرنى لكى ابدا معاك عام جديد
 

newman_with_jesus

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
1 يونيو 2007
المشاركات
560
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
اعيش في ارض غريبة منتظرا مجيء الرب
احبك ولكني قاتل ...وسارق .......وكاذب ........ وناكر
قتلتك وانت البار وسرقتك وانت المعطي وكذبت على شخصك وانت كنت اصدق العالمين ونكرتك وانت الواهب نفسي الفداء
لذلك لااستطيع ان قول لك سوى ((اشكرك))
 

mina111

New member
إنضم
15 يناير 2010
المشاركات
1
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
يا رب يسوع المسيح سامحني و ارحمني بقى يارب انا تعبان و تعبت خلاص.....صلح حياتي و حياه بابا و ماما انا تعبت
 

COPTIC_KNIGHT

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
6 يونيو 2007
المشاركات
1,614
مستوى التفاعل
44
النقاط
0
الإقامة
COPTIC_LAND
سامحني يــــــــــــارب
 

+GOSPEL OF TRUTH+

اسيرة احسانه
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2009
المشاركات
8,728
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
+كنيستي+
انت كل حياتي....

انت عملت فرق في حياتي

و مليتها عليا بعد ما كانت فاضيه اوي و ضلمه

كلمه واحده مش كفايه عليك لان الكلام البشري عاجز قصادك لاننا اتعلمنا نتكلم لانك خلقت لنا الكلام اساسا

سهل لي اموري و كمل ما بدأته معي يا الهي الحبيب

بعد ما كنت مخاصمه فكره الالوهيه اصلا

انت كل حياتي

كون كل حياه اختي و امي و نورها بنوركو حسسهم بانك مونسهم زي ما حسستني بانك مونسني و مالي وحدتي
 

jojo_angelic

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
16 سبتمبر 2008
المشاركات
1,029
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
الإقامة
العراق
ياروحــــــــــي وسنــد بيتـــــــــــــي
مدينــــــــــــه لك بحياتــــــــــــــــــي
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
اشكرك يارب لكل لمساتك الحنونة في حياتي
اشكر وجودك الدايم والخير و البركة اللي ديما بتعطيهاني بدون حساب
 

rana1981

I need you Lord
عضو مبارك
إنضم
17 نوفمبر 2007
المشاركات
14,728
مستوى التفاعل
310
النقاط
0
سامحني على اخطائي​
 

bent yasoo3

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 مايو 2008
المشاركات
804
مستوى التفاعل
18
النقاط
0
الإقامة
' حضن : يسـوع '
أشكرك يارب أنك خلصتني من الظلاام الي كنت فيـه

وعن جـد ماعرفت معنى الراحه والحب والسلام الا لمن عشت معـك

احبــــــــك ياربي
 

bant el mase7

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2009
المشاركات
1,211
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
بحبك حبيبى يسوعى يامن قبلت الصلب من اجلى

1114491961


 

bant el mase7

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2009
المشاركات
1,211
مستوى التفاعل
81
النقاط
0
just member موضوعك جميل كل واحد بيحاول يخرج شىء من حبه للرب يسوع

الرب يباركك.
 

فادى محب

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
7 يناير 2010
المشاركات
345
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
بحبك يارب سسوع مع أنى مستهلش حبك لى
 

sandora

New member
إنضم
15 أبريل 2010
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
امسك يدى وقودنى حيثما تشاء
لا تتركنى وحدى فانا ضعيف من غيرك
 
أعلى