ماتزعلش منى انا يمكن مش برضيك لكن ادينى انى احبك خالص واعمل كل اللى انت عايزه
nonogirl89 الهي انت يايسوع عضو مبارك إنضم 10 مايو 2007 المشاركات 3,171 مستوى التفاعل 19 النقاط 0 1 ديسمبر 2009 #21 ماتزعلش منى انا يمكن مش برضيك لكن ادينى انى احبك خالص واعمل كل اللى انت عايزه
engy_love_jesus واثق فيك ياللهى عضو مبارك إنضم 20 يناير 2008 المشاركات 7,756 مستوى التفاعل 50 النقاط 0 22 ديسمبر 2009 #22 اغسلنى وطهرنى لكى ابدا معاك عام جديد
newman_with_jesus عضو نشيط عضو نشيط إنضم 1 يونيو 2007 المشاركات 560 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة اعيش في ارض غريبة منتظرا مجيء الرب 24 ديسمبر 2009 #23 احبك ولكني قاتل ...وسارق .......وكاذب ........ وناكر قتلتك وانت البار وسرقتك وانت المعطي وكذبت على شخصك وانت كنت اصدق العالمين ونكرتك وانت الواهب نفسي الفداء لذلك لااستطيع ان قول لك سوى ((اشكرك))
احبك ولكني قاتل ...وسارق .......وكاذب ........ وناكر قتلتك وانت البار وسرقتك وانت المعطي وكذبت على شخصك وانت كنت اصدق العالمين ونكرتك وانت الواهب نفسي الفداء لذلك لااستطيع ان قول لك سوى ((اشكرك))
mina111 New member إنضم 15 يناير 2010 المشاركات 1 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 15 يناير 2010 #24 يا رب يسوع المسيح سامحني و ارحمني بقى يارب انا تعبان و تعبت خلاص.....صلح حياتي و حياه بابا و ماما انا تعبت
يا رب يسوع المسيح سامحني و ارحمني بقى يارب انا تعبان و تعبت خلاص.....صلح حياتي و حياه بابا و ماما انا تعبت
katia123 New member إنضم 15 فبراير 2008 المشاركات 20 مستوى التفاعل 2 النقاط 0 الإقامة jordan 18 يناير 2010 #25 بحبك يا يسوع
COPTIC_KNIGHT مفصول لمخالفة قوانين المنتدى إنضم 6 يونيو 2007 المشاركات 1,614 مستوى التفاعل 44 النقاط 0 الإقامة COPTIC_LAND 18 يناير 2010 #26 سامحني يــــــــــــارب
+GOSPEL OF TRUTH+ اسيرة احسانه عضو مبارك إنضم 4 ديسمبر 2009 المشاركات 8,728 مستوى التفاعل 815 النقاط 0 الإقامة +كنيستي+ 18 يناير 2010 #27 انت كل حياتي.... انت عملت فرق في حياتي و مليتها عليا بعد ما كانت فاضيه اوي و ضلمه كلمه واحده مش كفايه عليك لان الكلام البشري عاجز قصادك لاننا اتعلمنا نتكلم لانك خلقت لنا الكلام اساسا سهل لي اموري و كمل ما بدأته معي يا الهي الحبيب بعد ما كنت مخاصمه فكره الالوهيه اصلا انت كل حياتي كون كل حياه اختي و امي و نورها بنوركو حسسهم بانك مونسهم زي ما حسستني بانك مونسني و مالي وحدتي
انت كل حياتي.... انت عملت فرق في حياتي و مليتها عليا بعد ما كانت فاضيه اوي و ضلمه كلمه واحده مش كفايه عليك لان الكلام البشري عاجز قصادك لاننا اتعلمنا نتكلم لانك خلقت لنا الكلام اساسا سهل لي اموري و كمل ما بدأته معي يا الهي الحبيب بعد ما كنت مخاصمه فكره الالوهيه اصلا انت كل حياتي كون كل حياه اختي و امي و نورها بنوركو حسسهم بانك مونسهم زي ما حسستني بانك مونسني و مالي وحدتي
+GOSPEL OF TRUTH+ اسيرة احسانه عضو مبارك إنضم 4 ديسمبر 2009 المشاركات 8,728 مستوى التفاعل 815 النقاط 0 الإقامة +كنيستي+ 18 يناير 2010 #28 mero_engel قال: انا مستهلش محبتك ليا أنقر للتوسيع... ما استهالش تعبرني
jojo_angelic عضو نشيط عضو نشيط إنضم 16 سبتمبر 2008 المشاركات 1,029 مستوى التفاعل 16 النقاط 0 الإقامة العراق 18 يناير 2010 #29 ياروحــــــــــي وسنــد بيتـــــــــــــي مدينــــــــــــه لك بحياتــــــــــــــــــي
just member أموت حر بالمسيح عضو نشيط إنضم 28 ديسمبر 2007 المشاركات 20,642 مستوى التفاعل 453 النقاط 0 الإقامة +خادم تحت أقدام الكل+ 18 يناير 2010 #30 اشكرك يارب لكل لمساتك الحنونة في حياتي اشكر وجودك الدايم والخير و البركة اللي ديما بتعطيهاني بدون حساب
اشكرك يارب لكل لمساتك الحنونة في حياتي اشكر وجودك الدايم والخير و البركة اللي ديما بتعطيهاني بدون حساب
rana1981 I need you Lord عضو مبارك إنضم 17 نوفمبر 2007 المشاركات 14,728 مستوى التفاعل 310 النقاط 0 25 يناير 2010 #31 سامحني على اخطائي
رامز ابراهيم New member إنضم 2 أبريل 2008 المشاركات 1 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 8 فبراير 2010 #32 ارحمنى انا الخاطى
bent yasoo3 عضو نشيط عضو نشيط إنضم 17 مايو 2008 المشاركات 804 مستوى التفاعل 18 النقاط 0 الإقامة ' حضن : يسـوع ' 9 فبراير 2010 #33 أشكرك يارب أنك خلصتني من الظلاام الي كنت فيـه وعن جـد ماعرفت معنى الراحه والحب والسلام الا لمن عشت معـك احبــــــــك ياربي
أشكرك يارب أنك خلصتني من الظلاام الي كنت فيـه وعن جـد ماعرفت معنى الراحه والحب والسلام الا لمن عشت معـك احبــــــــك ياربي
bant el mase7 عضو مبارك عضو مبارك إنضم 29 أغسطس 2009 المشاركات 1,211 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 11 فبراير 2010 #34 بحبك حبيبى يسوعى يامن قبلت الصلب من اجلى
bant el mase7 عضو مبارك عضو مبارك إنضم 29 أغسطس 2009 المشاركات 1,211 مستوى التفاعل 81 النقاط 0 11 فبراير 2010 #35 just member موضوعك جميل كل واحد بيحاول يخرج شىء من حبه للرب يسوع الرب يباركك.
فادى محب عضو نشيط عضو نشيط إنضم 7 يناير 2010 المشاركات 345 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 13 فبراير 2010 #36 بحبك يارب سسوع مع أنى مستهلش حبك لى
tasoni queena عضوة اخضريكا عضو مبارك إنضم 24 يوليو 2009 المشاركات 32,906 مستوى التفاعل 790 النقاط 0 الإقامة أقواله فى فمى وبظل يده سترنى 1 أبريل 2010 #37 صورة جميلة جدااااااااااااا شكراااااااااااااا جوجو الرب يبارك حياتك
just member أموت حر بالمسيح عضو نشيط إنضم 28 ديسمبر 2007 المشاركات 20,642 مستوى التفاعل 453 النقاط 0 الإقامة +خادم تحت أقدام الكل+ 5 أبريل 2010 #38 اشكرك اختي تاسوني
ABOTARBO أنت تضئ سراجى مشرف سابق إنضم 21 نوفمبر 2009 المشاركات 30,377 مستوى التفاعل 2,102 النقاط 0 الإقامة Je rêve que je suis un papillon 5 أبريل 2010 #39
sandora New member إنضم 15 أبريل 2010 المشاركات 4 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 15 أبريل 2010 #40 امسك يدى وقودنى حيثما تشاء لا تتركنى وحدى فانا ضعيف من غيرك