أخييرا ..... وبعد طول انتظار

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
congratulation252525252bn9.gif

ميرسى جداااااااااااااااااا ياswety koky
وطبعاً هقول عقبالك بس اعزمينا
590263522fb7eg9.gif
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
رغم ان مفيش وقت دخلت ابارك

الف مبروك

بس لفت نظري في الصفحة الاولى للموضوع اربع حاجات معلش مش هقول غير واحدة

بصراحة شكل العريس جميل جدا لان اكيد صورة محطوطة بالموضوع بالمشاركة رقم 4

الف مبروك يا روميو ...................

وهيص يا عم دبله وخاتم وتورته تكفي القاهرة الكبري .... عاوز ايه اكثر من كده ؟

ربنا يخليك يا احلى سفير
وربنا يقويك على مشغولياتك الكتيره ...وكفايه انك دخلت الموضوع دا كتير عليا:Love_Letter_Open:
وعقبال مانشوف فيك يووووووووووووووووووووووووووم حلو:heat:
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
الف مليون مبروووووووووووووووووووووووووووووووك
وربنا يتمم علي خير يارب
وعقبال الاكليل
وربنا يبارك حياتكم
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
لولولولولولولولولولولولولولوللولوولولوىىى

زغروته حلوه رنت فى منتدانا:p30:

أخيييييييييييييرا يا روميو عملتها يا ساااااااااااااااااتر بقالك سنتين بتقول خلاص هخطب
ههههههههههه

سنتين بس دا بقالى 55سنه بقول هخطب وترسى فى الاخر على خطبة الجمعة:t30:

مبروك يا رامى وبأذن يسوع هيكون يوم جامد لاجمل روميو واجمل .....
جوليت
..... فى الدنيا(أكمل النقط)

ربنا يخلكى لمصر كلها يا زوجتى العزيزه :t30: وهى دى الروح الرياضيه المطلوبه فى بنات الشرق الاوسط ان الزوجه تهنئ زوجها بالخطوبة:t30:​
mn14ff9.jpg

كل الشبكه عليييك انت وياريت عروووستنا متتنازلش عن سوووليتير هههههههه(جايه اهدى النفوس انا)هههههههه
:smil16::smil16: لالالا واضح جداااااااااا ...!!! حمامه سلام بترفرف بينا :smil8:​
وده بقى منى ليك تقدمه لعرووووستنا يوم الخطوبه

89328460ak5.gif

هديه مقبوله ولو كنتى جبتيه فلوس كان يبقا احسن.. دولارات مثلاً​
25341984xq3.jpg
11ve8.jpg

الف مبروووك يا جميل وعقبال الاكليل يارب بس ساعتها عايزه عزووووووومه
ربنا معاك فى حياتك الجديده ويفرحك دايما ياااااااااااارب:)
ربنا يخليكى يا احلى توتى وياريت لما تفتحى الماسنجر كلمينى والعزومة هتوصلك صوت وصورة وطعم ولون ورائحه:Love_Letter_Open:​

وعقبالك يا قمر ووقتها هتشوفى اكتر زوج جنتل على مستوى القارات:t30:
 
التعديل الأخير:

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
engagement11ljb9.gif


الف مليون مبروك ياروميو وعقبال باقية المنتدى

ومش تنسانا بقى فى التورت الكتير دى والسندوشتات

ومش تديى حتة زى البت فيتا لا انا حاوزة وحدة لاحيط

وانا هجيبلك الدبل ايه رايك ياعم اهم

7be2e586fcxh7.jpg


وكمان تورتة خاصة لاحلى عروسين
74e923fd82rf3.gif



وكمان اغلى كاسين لاحلى عروسين لازوم الصور يعنى

634001toastingglassescf1.jpg


1385432632007130701ka6.jpg
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
engagement11ljb9.gif


الف مليون مبروك ياروميو وعقبال باقية المنتدى
الله يبارك فيكى يا انجى وعقبالك وعقبال كل بلدى وحبايبى والمجتمع والناس​

ومش تنسانا بقى فى التورت الكتير دى والسندوشتات
احسن حل علشان تضمنى انى مش هناسكم انكم تجيبوا التورت والسندوتشات معاكم
ومتنسيش تعملى حسابى:t30:​

ومش تديى حتة زى البت فيتا لا انا حاوزة وحدة لاحيط
لا عيطى احسن .. شكلك كده جايه على خرابها :smil16:​
وانا هجيبلك الدبل ايه رايك ياعم اهم

7be2e586fcxh7.jpg

واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو جامد اوى ...ذوقك عالى اوى يا باشا:warning:​

وكمان تورتة خاصة لاحلى عروسين
74e923fd82rf3.gif



وكمان اغلى كاسين لاحلى عروسين لازوم الصور يعنى

634001toastingglassescf1.jpg


1385432632007130701ka6.jpg

لالالا دا كده كتير علينا اووووووووووووى
ربنا يقدرنا ونردهالك فى الافراح ..الهى يجوزك مايعوزك..قولى امييييين
ويارب اللى ما يقول مبروك...يجيله جنان ووجع سنان ولا يعرف نانسى عجرم من كوفى عنان:p30:
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
الف مبروووووووووووووووووك اخي
ربنا يتمم بخير
ربنا يسعدكم ويهنيكم ^_^​

ميرسى ارووجة وعقبالك يارب
وربنا يجعل كل ايامك افراح:Love_Letter_Open:
 

meraaa

†كن ضامنى عند نفسك†
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
2,625
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بين كفوف ملك الملوك
[ ملياراااااااااات مبرووووك ياروميو ربنا يكملك على خيييي يااااااااااارب
وحياه سعيده عليكوا يارب
/COLOR]
 
أعلى