ميرسى جداااااااااااااااااا ياswety koky
وطبعاً هقول عقبالك بس اعزمينا
وطبعاً هقول عقبالك بس اعزمينا
رغم ان مفيش وقت دخلت ابارك
الف مبروك
بس لفت نظري في الصفحة الاولى للموضوع اربع حاجات معلش مش هقول غير واحدة
بصراحة شكل العريس جميل جدا لان اكيد صورة محطوطة بالموضوع بالمشاركة رقم 4
الف مبروك يا روميو ...................
وهيص يا عم دبله وخاتم وتورته تكفي القاهرة الكبري .... عاوز ايه اكثر من كده ؟
لولولولولولولولولولولولولولوللولوولولوىىى
زغروته حلوه رنت فى منتدانا30:
أخيييييييييييييرا يا روميو عملتها يا ساااااااااااااااااتر بقالك سنتين بتقول خلاص هخطب
ههههههههههه
سنتين بس دا بقالى 55سنه بقول هخطب وترسى فى الاخر على خطبة الجمعة:t30:
مبروك يا رامى وبأذن يسوع هيكون يوم جامد لاجمل روميو واجمل .....جوليت..... فى الدنيا(أكمل النقط)
ربنا يخلكى لمصر كلها يا زوجتى العزيزه :t30: وهى دى الروح الرياضيه المطلوبه فى بنات الشرق الاوسط ان الزوجه تهنئ زوجها بالخطوبة:t30:![]()
كل الشبكه عليييك انت وياريت عروووستنا متتنازلش عن سوووليتير هههههههه(جايه اهدى النفوس انا)هههههههه
:smil16::smil16: لالالا واضح جداااااااااا ...!!! حمامه سلام بترفرف بينا :smil8:وده بقى منى ليك تقدمه لعرووووستنا يوم الخطوبه
![]()
هديه مقبوله ولو كنتى جبتيه فلوس كان يبقا احسن.. دولارات مثلاً![]()
![]()
الف مبروووك يا جميل وعقبال الاكليل يارب بس ساعتها عايزه عزووووووومه
ربنا معاك فى حياتك الجديده ويفرحك دايما ياااااااااااارب
ربنا يخليكى يا احلى توتى وياريت لما تفتحى الماسنجر كلمينى والعزومة هتوصلك صوت وصورة وطعم ولون ورائحه:Love_Letter_Open:
وعقبالك يا قمر ووقتها هتشوفى اكتر زوج جنتل على مستوى القارات:t30:
![]()
الف مليون مبروك ياروميو وعقبال باقية المنتدى
الله يبارك فيكى يا انجى وعقبالك وعقبال كل بلدى وحبايبى والمجتمع والناس
ومش تنسانا بقى فى التورت الكتير دى والسندوشتات
احسن حل علشان تضمنى انى مش هناسكم انكم تجيبوا التورت والسندوتشات معاكم
ومتنسيش تعملى حسابى:t30:
ومش تديى حتة زى البت فيتا لا انا حاوزة وحدة لاحيط
لا عيطى احسن .. شكلك كده جايه على خرابها :smil16:وانا هجيبلك الدبل ايه رايك ياعم اهم
![]()
واااااااااااااااااااااااااااااااااااااااو جامد اوى ...ذوقك عالى اوى يا باشا:warning:
وكمان تورتة خاصة لاحلى عروسين
![]()
وكمان اغلى كاسين لاحلى عروسين لازوم الصور يعنى
![]()
![]()
الف مبروووووووووووووووووك اخي
ربنا يتمم بخير
ربنا يسعدكم ويهنيكم ^_^