أخييرا ..... وبعد طول انتظار

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
مبروووووووووك ياجبنتى قصدى ياوختى
عريسك عسوووووووول
ههههههههههه

قمر 14
عرفت تختارلها ياروميو
ههههههههههههههه

اللهم لا حسد
دا عريس مايتعوضش ..حاجه نقاوووووووووووووه
هو احنا عندنا اغلى من فيتا ؟
:t30::t30: :t30::t30: :t30::t30:
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
مبروووووووووووووووووو يا روميو وعقبال الفرحة الكاملة​

ميرسى يا رنا
ربنا يخليكى للشعب المصرى والاشقاء العرب فى جميع انحاء الدول العربية
بس اوعى متجيش
العنوان مايتوهش
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
ألف مبرووووووووك وربنا يتمم بخيييييييير

207.gif

ر
بنا يخليكى يا دونا
ويخلى كل ايامك فرح
بس كنت متوقع منك تحطى اتنين جنيه فى ظرف ولا حاجه:t30:
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
الف الف مبروك اخى الحبيب ربنا يكمل بخير وسعادة ديما
واتمنالك كل خير

الله يبارك فيك يا come with me
تعاطفك لوحده مش كفايه:hlp:
تبرع ولو بجنيه
ربنا يفرح قلبك
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
ktobazn2xn8.gif



الف الف مبروك الخطوبه
وربنا يكملكم علي خير
وعقبال الاكليل


انا قولت اجيت هديه صغيره كده
دا بقي نقدمه للعروسه
138jy7.gif


هو ايه الموضوع مفيش هديه للعريس الغلبان:smil8:
ربنا يخليكى يا ميروووووو
نردهالك فى الافراح.. وهجيب هديه للعريس بس:t30:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
23204797gq7mi7.gif


اااااااايه ياخواتى ده !!!

الا ولا شفت حد زغرط ولا حاجة

ااااااى خدمة يا روميو زغروطى اهى عاملة الواجب وزياده هههه

مبروووووووووووووك يا فندم على الخطوبة

normal40bu7.jpg


وربنا يتمم لك على خيييير أنشاء الله

وأبقى وصل سلامى للعروسة وقولها مبروك

وقولها على الزغروطة والتورتة ههههههه

انا بحب أعمل دايمااا فى الخفاء ههههه

letitiast2.jpg


وصيتى للعروسة بقى...

قولها بتقولك مرمر لازم تكونى مالية مركزك كده وتطلعى قمرررررر

وتضربى على العريس هههه ( دى أهم حااااااجة )

وأوووووووووعى تتنزلى يا عروسة عن شبكة زى دى خالى بالك

وأووووووعى تسكتى لو الواد روميو ده قالك لا بينى له على طوول العين الحمرا ههه

image0019qugu0lg4.jpg


وبالرفااااااااء والبنين بقى يا روميو ههههههه

مبرووووووووووووك يافندم وعايزين نسمع ايه اللى حصل فى الخطوبة

أصلى بصراحة بحب التفاااااااصيل ههههههه

ربنا يتمم لك على خير
 
التعديل الأخير:

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
وااااااااااااااااو
اكيد ده انفراااد بصورة الخطوبه
تكون دى وانتوا بتشتروا الشبكه ولا ايه
هههههههههههه
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
23204797gq7mi7.gif


اااااااايه ياخواتى ده !!!

الا ولا شفت حد زغرط ولا حاجة

شفتى يا مرمر الظاهر انى وقعت فى منتدى الصم والبكم
هههههههههههههههههههههه

ااااااى خدمة يا روميو زغروطى اهى عاملة الواجب وزياده هههه

زغروته جامده جامده :p30:
وصلت للمنتديات المجاوره
مبروووووووووووووك يا فندم على الخطوبة

normal40bu7.jpg


وربنا يتمم لك على خيييير أنشاء الله

وأبقى وصل سلامى للعروسة وقولها مبروك

وقولها على الزغروطة والتورتة ههههههه هى هتقرا الموضوع كله ..وربنا يستر :11azy:

انا بحب أعمل دايمااا فى الخفاء ههههه واضح ح ح ح ح جدااااااااااا

letitiast2.jpg


وصيتى للعروسة بقى...

قولها بتقولك مرمر لازم تكونى مالية مركزك كده وتطلعى قمرررررر

وتضربى على العريس هههه ( دى أهم حااااااجة )

هههههههههههههههه
العريس مش هيحضر اصلاً ..هيكون عنده شغل
ارتاحى بقا

وأوووووووووعى تتنزلى با عروسة على شبكة زى دى خالى بالك

image0019qugu0lg4.jpg



دى مش عروسه دا منجم فحم على منجم دهب
هههههههههههههههه
وبالرفااااااااء والبنين بقى يا روميو ههههههه

رفاااااء ايه وبنين ايه دى الصورة دى خلتنى قطعت الخلف:hlp: :hlp:​
مبرووووووووووووك يافندم وعايزين نسمع ايه اللى حصل فى الخطوبة

أصلى بصراحة بحب التفاااااااصيل ههههههه

ربنا يتمم لك على خير

عايزه التفاصيل يا مرمر تعالى احضرى وشوفيها بنفسك
المكان مش بعيد
او تابعونا على قناة الجزيرة
 
التعديل الأخير:

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
وااااااااااااااااو
اكيد ده انفراااد بصورة الخطوبه
تكون دى وانتوا بتشتروا الشبكه ولا ايه
هههههههههههه

دى كانت حفلة افتتاح منجم فحم جديد:t30:
هههههههههههههههههههه
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
عايزه التفاصيل يا مرمر تعالى احضرى وشوفيها بنفسك
المكان مش بعيد
او تابعونا على قناة الجزيرة

ههههههههههه
الجزيرة مرة واحدة
الخطوبة دى مش فى صالح مصر ولا ايه

الله يكرمك يا بت يا مرمر ورتينا العروسة
عروستك قمر بصراحة
يخليكوا لبعض يا رب :p30:

وبعدين لما انتوا معاكوا كل الدهب ده كلفتنى هدية ليه :11azy:
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
شفتى يا مرمر الظاهر انى وقعت فى منتدى الصم والبكم
هههههههههههههههههههههه

هههههههههه

اه مانا شايفة اهو :new2:

معلش بقى يا روميو اخواتك بردوا

سامحهم المرة دى واوعى الحكاية توصل لدم :hlp:

هما أكيد هيقوموا بالواااجب وزيادة فى الاكليل انشاء الله :p30
:

هى هتقرا الموضوع كله ..وربنا يستر:11azy:

أيووووووووة انا عيزاها تقرا الموضوع ده كلوووووه

وأبقى اعملى يابنتى بنصايح خالتك مرمر :smil16:

أسئلينى انا مدوباهم اتنين هههههههههه​

العريس مش هيحضر اصلاً ..هيكون عنده شغل
ارتاحى بقا

:new2::new2:

من أولهااااا كده هنبتديها حجج :smil8:

طيب قول عند دكتور السنان ولا عند الحلاق علشان تتبلع ههههه

شغل ااااايه بس :smil13:

لا انا مش هتكلم انا هسيبها هى اللى تقوم بالوااااجب :nunu0000:

ههههههههه

رفاااااء ايه وبنين ايه دى الصورة دى خلتنى قطعت الخلف:hlp::hlp:

ههههههههههههه

:smi411:

عايزه التفاصيل يا مرمر تعالى احضرى وشوفيها بنفسك
المكان مش بعيد
او تابعونا على قناة الجزيرة

لا المكان بعيييييييد :11azy:

طيب هنتابع قناة الجزيرة :cry:

بس يارب تكون قناة دقييييييقة

ههههههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
وااااااااااااااااو
اكيد ده انفراااد بصورة الخطوبه
تكون دى وانتوا بتشتروا الشبكه ولا ايه
هههههههههههه

ااااااااااه يا تويتى انفراد وهما بجد :t30:

بس روميو بيدارى العين على نفسه :hlp:

ابقى افتكر اخواتك الغلابة يا روميو يا خويا

وحسنة قليلة تمنع بلاوى كتيييييييرة :11azy:

ههههههههه
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة


ههههههههههه
الجزيرة مرة واحدة
الخطوبة دى مش فى صالح مصر ولا ايه

الله يكرمك يا بت يا مرمر ورتينا العروسة
عروستك قمر بصراحة
يخليكوا لبعض يا رب :p30:

وبعدين لما انتوا معاكوا كل الدهب ده كلفتنى هدية ليه :11azy:

وحياتك دى الخطوبه كلها هتكون اغانى فى حب مصر
وهنبتدى بنشيد بلادى بلادى
هههههههههههههههههههههه
:heat: :heat:
ولو عايزه تشوفى العروسه اوريهالك
انتظرونا صباح الجمعه31/10/2008
 

al safer_3

محاور مسيحي
مشرف سابق
إنضم
10 نوفمبر 2006
المشاركات
7,613
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
الإقامة
مصر
رغم ان مفيش وقت دخلت ابارك

الف مبروك

بس لفت نظري في الصفحة الاولى للموضوع اربع حاجات معلش مش هقول غير واحدة

بصراحة شكل العريس جميل جدا لان اكيد صورة محطوطة بالموضوع بالمشاركة رقم 4

الف مبروك يا روميو ...................

وهيص يا عم دبله وخاتم وتورته تكفي القاهرة الكبري .... عاوز ايه اكثر من كده ؟
 

totty

USE ME
مشرف سابق
إنضم
12 أبريل 2007
المشاركات
10,444
مستوى التفاعل
60
النقاط
0
الإقامة
فى الدنيا
لولولولولولولولولولولولولولوللولوولولوىىى

أخيييييييييييييرا يا روميو عملتها يا ساااااااااااااااااتر بقالك سنتين بتقول خلاص هخطب
ههههههههههه

مبروك يا رامى وبأذن يسوع هيكون يوم جامد لاجمل روميو واجمل .......... فى الدنيا(أكمل النقط)

mn14ff9.jpg

كل الشبكه عليييك انت وياريت عروووستنا متتنازلش عن سوووليتير هههههههه(جايه اهدى النفوس انا)هههههههه
وده بقى منى ليك تقدمه لعرووووستنا يوم الخطوبه

89328460ak5.gif

الف مبروووك يا جميل وعقبال الاكليل يارب بس ساعتها عايزه عزووووووومه
ربنا معاك فى حياتك الجديده ويفرحك دايما ياااااااااااارب:)

opyae6.jpg
 

candy shop

مشرفة منتدى الاسرة
مشرف سابق
إنضم
29 يناير 2007
المشاركات
50,816
مستوى التفاعل
2,027
النقاط
113
ايه الخبر الجميل ده

الف مبروووووووووووووووووووووك يا روميو على الخطوبه السعيده





وربنا يجعل كل ايامكوا سعاده

وعقبال الاكليل

حاصر متخفش معايا هديه وغاليه كمان ده انت روميو بحاله




وكمان تورته الخطوبه ولا يهمك هى غرامه ولا اكتر

ههههههههههههههههههههههههههههههههه




بجد انا فرحت اوى

ويارب عقبال كل البنات والشباب خلينا نخلص عليهم

قصدى نفرح بيهم ههههههههههههه :94::94::94:
 

romyo

مش داخل تانى
عضو مبارك
إنضم
29 ديسمبر 2006
المشاركات
4,525
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
الإقامة
بلاد الله الواسعة
حبيبييييييييييييييي روميووووووو
الف الف الف مليار مليون مليار مبرووووك

بس سؤال: هو انا معزوم ولا لأ ؟؟
:)

حبييييييييييييييييييييييييييييييىpeace :Red_Heart:
كيفك ؟ واحشنى جدااااااااااااااااااااااااا:give_rose
ميرسى جداااااااااا لوجودك ومشاركتك
ومش هقدر اعزمك حبيبى لانك اخو العريس "واخو العريس مش بيتعزم":new9:
 
أعلى