أحلى وأجمد عيد ميلاد لمين .. لمين ..لمين ؟؟

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
6ab9a56ae4dc0ob5.gif

والتورته اهيه
vl187258vb4.jpg


وكمان الهديه اهيه انشا الله محد حوش هههههههههههههههههههه


167407344oo7zh6.jpg
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
كل سنه وانت طيب ياباشا

وعقبال مليووووووووووون سنه وانت بالصحه والسلامه
وربنا يديم وجودك وسطينا
ويارب تحقق كل الالى نفسك فيه السنه دى
وتبقى سنه سعيده عليك

سلام المسيح معاك
وانت طيب يا كوكو باشا
ويديم وجود كل الناس الجميله اللى زيك
بالنسبه لامنيتى فى السنه دى
انى اوصل لعدد مشاركات 18000 بس
هههههههههههههه
ربنا يبارك تعبك
وسلام ملك الملوك يحاوطك ويحافظ عليك من العين
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
6ab9a56ae4dc0ob5.gif


والتورته اهيه
vl187258vb4.jpg


وكمان الهديه اهيه انشا الله محد حوش هههههههههههههههههههه



167407344oo7zh6.jpg
ميرسى لمرورك وللهدايا الجميله دى
ربنا يبارك تعبك
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
وانت طيب يا كوكو باشا

ويديم وجود كل الناس الجميله اللى زيك
بالنسبه لامنيتى فى السنه دى
انى اوصل لعدد مشاركات 18000 بس
هههههههههههههه
ربنا يبارك تعبك

وسلام ملك الملوك يحاوطك ويحافظ عليك من العين


هههههههههههههههههه
18000بس :p30:
وبعد كده ياباشا هتسبنا
لالالالالالالالا
مش هنقدر نستغنى عنك بجد :smil16:
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
هههههههههههههههههه
18000بس :p30:

وبعد كده ياباشا هتسبنا
لالالالالالالالا
مش هنقدر نستغنى عنك بجد :smil16:
اصلى مواليد 18/10
فهما 18000 بس
يا راجل ادعيلى اوصل ل 4000 الاول
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
اصلى مواليد 18/10
فهما 18000 بس

يا راجل ادعيلى اوصل ل 4000 الاول

ان شاء الله ياباشا
توصل ل4000
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
ميرسى يا مرمورة
بالنسبه للكريم كراميل
انا متبرعلك بيه
والشوكلاته متبرع بيها لدونا
والهدوم لملاجئ الايتام
وبالنسبه للعرايس بتاعتك
انا مرتبط :t30:
قال هدفع تمن كل حاجة قال
وبمناسبه انى هحوش واعزمك
خليهم يدونى مصروف احوش منه
ههههههههههههههههه
وميرسى يا قمر على مشاركتك الحلوة دى

انت كمان مش عاجبك وبتتبتر على النعمة ماشى :t9:

اتفضل دة الى ينفع معاك




 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
مستعجلين أوى على عيد ميلاد جورج ؟؟
ماهو لسه بكرة
لازم تفكرونا ان العالم بيتعذب من 22 سنة
ياللا
أمرى الى الله


كل سنة وانت طيب يا جوووووووووووو

:748pf:



ياللا بقى
هيصنا وعملنا عيد ميلاد
اتفضل بقى روح شوف اللى وراك فى القسم
ههههههههههههههههههههه
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
انت كمان مش عاجبك وبتتبتر على النعمة ماشى :t9:


اتفضل دة الى ينفع معاك





ايوة كدة
علشان اعرف الطش بيهم اى حد يجيبلى هدية متعجبنيش
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
مستعجلين أوى على عيد ميلاد جورج ؟؟

ماهو لسه بكرة
لازم تفكرونا ان العالم بيتعذب من 22 سنة
ياللا
أمرى الى الله


كل سنة وانت طيب يا جوووووووووووو

:748pf:



ياللا بقى
هيصنا وعملنا عيد ميلاد
اتفضل بقى روح شوف اللى وراك فى القسم

ههههههههههههههههههههه
وانتى طيبه يا ماريان
بقا العالم بيتعذب من 22 سنه
مش من 23
ولا 24
طيب
انا واخد اجازة اسبوع بسبب عيد ميلادى بقا
ويلا عل القسم شوفى اللى وراكى
 

cobcob

مشرفة الترانيم
مشرف سابق
إنضم
8 ديسمبر 2006
المشاركات
3,319
مستوى التفاعل
13
النقاط
0
وانتى طيبه يا ماريان
بقا العالم بيتعذب من 22 سنه
مش من 23
ولا 24
طيب
انا واخد اجازة اسبوع بسبب عيد ميلادى بقا
ويلا عل القسم شوفى اللى وراكى

لأ طبعا
العالم كان فى منتهى السعادة من 24 سنة
الى أن حدثت الفاااااااااااااااااااجعة
ومفيش أجازات
 

العجايبي

yeeeeeeeeeeeees
عضو مبارك
إنضم
29 أكتوبر 2006
المشاركات
1,530
مستوى التفاعل
8
النقاط
0
الإقامة
اسكندرانى
:36_15_15::36_15_15::36_15_15::36_15_15::36_15_15::36_15_15:


:748pf::748pf::748pf::748pf::748pf:


كل سنة وانت طيب ومن قلبى قريب وعجبى من طرف اخوك مينااااااااااااااااااااااا

واعقباال 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 سنة وتكون معانا ويخليك لينا
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
لأ طبعا
العالم كان فى منتهى السعادة من 24 سنة
الى أن حدثت الفاااااااااااااااااااجعة
ومفيش أجازات
من 24 سنه
دفعة مبارك يعنى مش هتكلم ولا اقول انا
الشعب هو اللى يقول
هههههههههههه
ومبعرفش اخد اجازة انتى عارفه
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
:36_15_15::36_15_15::36_15_15::36_15_15::36_15_15::36_15_15:


:748pf::748pf::748pf::748pf::748pf:


كل سنة وانت طيب ومن قلبى قريب وعجبى من طرف اخوك مينااااااااااااااااااااااا

واعقباال 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 سنة وتكون معانا ويخليك لينا
ميرسى يا مينا على التهنئه الجميله دى
بس ايه كل الاصفار دى
خد عشرة من اليمين حطهم شمال
 

engy_love_jesus

واثق فيك ياللهى
عضو مبارك
إنضم
20 يناير 2008
المشاركات
7,756
مستوى التفاعل
50
النقاط
0
اه ده تدة مس حد بقولى

ان عيد ميلاد جوووووووووووووووووووووووووووووووووو النهاردة

تل سنة وانت طيب يادميل

وعقبال مليون سنة يارب كدة

والسنة الجاية كدة تحقق الى بتتمناه

وتكون مع الى مرتبط بيها

الا هيا مين يادو تدة متقوليس

سحلانة منك

وطبعا انت جالك تورت وهداية كتير فانا

هشركك فيهم متخفش علشان مش تتخن

هتبقى بتطول وبتتخن لا مش ينفع حاجة واحدة بس

وتل سنة وانت طيب ياجميل
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
مينفعش كده صح

وياعم بحبك انا بحب اكثر الخير للناس


ياراجل انا كدة هبقا عجوز مووووت
زيح شويه اصفار زيح
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
اه ده تدة مس حد بقولى

ان عيد ميلاد جوووووووووووووووووووووووووووووووووو النهاردة

تل سنة وانت طيب يادميل

وعقبال مليون سنة يارب كدة

والسنة الجاية كدة تحقق الى بتتمناه

وتكون مع الى مرتبط بيها

الا هيا مين يادو تدة متقوليس

سحلانة منك

وطبعا انت جالك تورت وهداية كتير فانا

هشركك فيهم متخفش علشان مش تتخن

هتبقى بتطول وبتتخن لا مش ينفع حاجة واحدة بس

وتل سنة وانت طيب ياجميل
ايه كميه اللدغه اللى فى الكلام دى
لا حول الله يارب
وعموما محدش هيشترك معايا لا فى اكل ولا فى غيره
انا ومراتى بس اللى هناكل من ده
 

oesi no

GOGOƸ̵̡Ӝ̵̨̄&#4
مشرف سابق
إنضم
29 مارس 2006
المشاركات
16,962
مستوى التفاعل
1,991
النقاط
113
ان شاء الله ياباشا
توصل ل4000
محبتش احط المشاركة 4000 غير هنا
looooooool​
 
أعلى