- إنضم
- 1 سبتمبر 2008
- المشاركات
- 28,050
- مستوى التفاعل
- 395
- النقاط
- 0
والتورته اهيه
وكمان الهديه اهيه انشا الله محد حوش هههههههههههههههههههه
كل سنه وانت طيب ياباشا
وعقبال مليووووووووووون سنه وانت بالصحه والسلامه
وربنا يديم وجودك وسطينا
ويارب تحقق كل الالى نفسك فيه السنه دى
وتبقى سنه سعيده عليك
سلام المسيح معاك
![]()
والتورته اهيه
![]()
وكمان الهديه اهيه انشا الله محد حوش هههههههههههههههههههه
![]()
وانت طيب يا كوكو باشا
ويديم وجود كل الناس الجميله اللى زيك
بالنسبه لامنيتى فى السنه دى
انى اوصل لعدد مشاركات 18000 بس
هههههههههههههه
ربنا يبارك تعبك
وسلام ملك الملوك يحاوطك ويحافظ عليك من العين
هههههههههههههههههه
18000بس30:
وبعد كده ياباشا هتسبنا
لالالالالالالالا
مش هنقدر نستغنى عنك بجد :smil16:
اصلى مواليد 18/10
فهما 18000 بس
يا راجل ادعيلى اوصل ل 4000 الاول
ميرسى يا مرمورة
بالنسبه للكريم كراميل
انا متبرعلك بيه
والشوكلاته متبرع بيها لدونا
والهدوم لملاجئ الايتام
وبالنسبه للعرايس بتاعتك
انا مرتبط :t30:
قال هدفع تمن كل حاجة قال
وبمناسبه انى هحوش واعزمك
خليهم يدونى مصروف احوش منه
ههههههههههههههههه
وميرسى يا قمر على مشاركتك الحلوة دى
ان شاء الله ياباشا
توصل ل4000
مستعجلين أوى على عيد ميلاد جورج ؟؟
ماهو لسه بكرة
لازم تفكرونا ان العالم بيتعذب من 22 سنة
ياللا
أمرى الى الله
كل سنة وانت طيب يا جوووووووووووو
:748pf:
ياللا بقى
هيصنا وعملنا عيد ميلاد
اتفضل بقى روح شوف اللى وراك فى القسم
ههههههههههههههههههههه
وانتى طيبه يا ماريان
بقا العالم بيتعذب من 22 سنه
مش من 23
ولا 24
طيب
انا واخد اجازة اسبوع بسبب عيد ميلادى بقا
ويلا عل القسم شوفى اللى وراكى
من 24 سنهلأ طبعا
العالم كان فى منتهى السعادة من 24 سنة
الى أن حدثت الفاااااااااااااااااااجعة
ومفيش أجازات
:36_15_15::36_15_15::36_15_15::36_15_15::36_15_15::36_15_15:
:748pf::748pf::748pf::748pf::748pf:
كل سنة وانت طيب ومن قلبى قريب وعجبى من طرف اخوك مينااااااااااااااااااااااا
واعقباال 1000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 سنة وتكون معانا ويخليك لينا
مينفعش كده صح
وياعم بحبك انا بحب اكثر الخير للناس
اه ده تدة مس حد بقولى
ان عيد ميلاد جوووووووووووووووووووووووووووووووووو النهاردة
تل سنة وانت طيب يادميل
وعقبال مليون سنة يارب كدة
والسنة الجاية كدة تحقق الى بتتمناه
وتكون مع الى مرتبط بيها
الا هيا مين يادو تدة متقوليس
سحلانة منك
وطبعا انت جالك تورت وهداية كتير فانا
هشركك فيهم متخفش علشان مش تتخن
هتبقى بتطول وبتتخن لا مش ينفع حاجة واحدة بس
وتل سنة وانت طيب ياجميل
ان شاء الله ياباشا
توصل ل4000