- إنضم
- 19 سبتمبر 2007
- المشاركات
- 14,421
- مستوى التفاعل
- 445
- النقاط
- 0
رد على: كلمة ( م ن ق و ل ) هل تنقص من قدر الناقل ؟
هههههههههههههههههه
لا طبعا
امل كمك انت لزمته ايه
لو مكناش نستخدمه فى الظروف دى:t9:
ههههههههههههههه
طب زيدى النبى صلة
يبقى انتى بقى نقلتى الجهاز بتاعى كمان
اة منك اة اة
لا بس بجد فى اختلاف انا الكاريكاتير بتاعى كان فى التلفزيون
التاسعة مساء مش العاشرة لا ظلمتك بجد
امسحيها فى كمامك المرة دى
ههههههههههههههههههه
هههههههههههههههههه
لا طبعا
امل كمك انت لزمته ايه
لو مكناش نستخدمه فى الظروف دى:t9: