باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

يوستيكا

عضوة مباركة
عضو مبارك
إنضم
4 ديسمبر 2007
المشاركات
583
مستوى التفاعل
7
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الف الف الف الف الف مبروك النجاح

يا نونو جيرل و يارب المزيد من التفوق يا قمر
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

كوسة نجحت بالكوسة وتقولوا مبروك

مبروك اية بالكووووسةدى كانت بتغش فى الامتحانات

ودخلين تبروكوا متصدقوش دة كانت بتغش:t32::t32::nunu0000:


:story: كانت بتدخل بالكتب وتغش :ab10:



مش هقول مبروك غير لما تعزمينى على حاجة حلوة
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

congratulation

وعقبال الفرح ياقمر​
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

كوسة نجحت بالكوسة وتقولوا مبروك

مبروك اية بالكووووسةدى كانت بتغش فى الامتحانات

ودخلين تبروكوا متصدقوش دة كانت بتغش:t32::t32::nunu0000:


:story: كانت بتدخل بالكتب وتغش :ab10:



مش هقول مبروك غير لما تعزمينى على حاجة حلوة

ايه يامرمر ده كل ده سياح للبت عشان تاخدى حلاوة النجاح
ياساتر لما الواحد يمشى ورا بطنه :11azy:
انا بهدى النفوس طبعا كعاده الاعضاء فى المنتدى الصراحة ربنا مايقطعلنا عاده​
 

maro52

بنت ام النور
عضو مبارك
إنضم
9 أغسطس 2007
المشاركات
272
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الف الف الف مبروك وعقبال التخرج بامتياز
 

الانبا ونس

بنت الانبا ونس
عضو مبارك
إنضم
6 أغسطس 2007
المشاركات
3,185
مستوى التفاعل
32
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

ايه يامرمر ده كل ده سياح للبت عشان تاخدى حلاوة النجاح
ياساتر لما الواحد يمشى ورا بطنه :11azy:
انا بهدى النفوس طبعا كعاده الاعضاء فى المنتدى الصراحة ربنا مايقطعلنا عاده​

دى كانت بتقعد فى الكفيتريا انا اشهد وتحت السلم ومش بتحضر ولا بتدخل الكلية غير على الكفيترياااااا وفى الامتحانات تقديها غش ايوة انا عارفاها وبشوفها بتدخل بالكتب :smil15::smil15:


وجاية هنا تعمل ملاك وقال نجحت وبتاع لا واية هى الى كاتبت الموضوع :36_22_25::174xe:


يلا هاتى حاجة حلوة كدا وانا هغير كلامى واشكر وبتاع :t36:
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

مبرووووووووووووووووووووووك
عقبال البكاللوريوس وتبقى عاطله قد الدنيا
هههههههههههههه

مبرررررررروك ياقمر نجاحك وعقبال العريس :)
 

نيفين ثروت

حزب الغلاسه
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
1,799
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الف الف مبروك يا نونو
ياله بقى شدى حيلك علشان تبقى معيده فى الكليه
ربنا معاكى يا قمر
و تحققى كل اللى تتمنيه
الف مبروك مره تانى​
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

مبرووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووك يا نونو علي النجاح وعقبال المزيد من النجاح
:748pf::36_15_15::8_8_35[1]:


ودي الهدايا هما تلاته باسم حزب الغلاسه
واحده من الزعيم بالنيابه عنه مني ليكي
وواحده من توامي برضه
وواحده مني
وعقبال كل سنه يارب دايما كدا بالنجاح والتفوق
 

ارووجة

مشرفةسابقةareej
مشرف سابق
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
11,996
مستوى التفاعل
108
النقاط
0
الإقامة
الاراضي المقدسة- الناصرة-
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

card18.jpg


الف مبروك النجاح ياعسل
ربنا يوفقك
 

ginajoojoo

فلنسبح اسم الرب
عضو
إنضم
24 يناير 2007
المشاركات
2,071
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
Alexandria
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت



دى كانت بتقعد فى الكفيتريا انا اشهد وتحت السلم ومش بتحضر ولا بتدخل الكلية غير على الكفيترياااااا وفى الامتحانات تقديها غش ايوة انا عارفاها وبشوفها بتدخل بالكتب :smil15::smil15:


وجاية هنا تعمل ملاك وقال نجحت وبتاع لا واية هى الى كاتبت الموضوع :36_22_25::174xe:


يلا هاتى حاجة حلوة كدا وانا هغير كلامى واشكر وبتاع :t36:

الحقيها يا نونو البت دى..سكتيها بأى حاجة حلوة :shutup22:
لحسن مسيحالك جاامد :t39:​
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

يعنى كده الواحد يعرف بالصدفه
معلش بقه جت متأخره
الف مليوووووووووووووووووووووووووووون مبرووووووووووووووك
c30sb9ge8.jpg



ودى هديه بمناسبه النجاح
009j050hmyzfi8.jpg


وادى التورته

855et6fc4zf6.jpg


الف مبروووووووووووووك ياباشا ويارب ديما فى نجاح وتفوق


ياباشا ولا تزعل
السنة الجاية هتكون اول واحد يعرف تمام كدة ؟
بس ايه دة كله ايه دة كله مانستاهلش احنا دة كله
بس لولاش بتحلف
على العموم ميرسى على التورتة بصراحة كنت صاحية جعانة
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الف الف الف مبروك
كنت حالة اقلك عقبالنا بس انا كمان نجحت وبعلامات عالية
يلا عقبال الشهادة الكبيرة انشالله كل حياتك تبقى نجاحات باسم يسوع
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــروك

لا دة يبقى مبروك ليكى انتى بقى ياقمر
الف الف مبروك وعقبال مانفرح بيكى كدة:new8:
بس فين الهدية
لا صحيح نسيت انتى نجتى انتى كمان يبقى مافيش بيننا هدايا:smile01
ههههههههههههههههههه
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الف مبروووووووووووووووووووك يا قمر
وعقبال التخرج والعريس يا رب
وعقبالى انا كمان
مش عارفة نتيجتى مش بتظهر ليه
يلا خليها مختفية بقى

دى هديتى بس تاكليها بعد الصيام بقى

20147225191928625166.jpg

هههههههههههههههههه
عقبالك انتى كمان فى انهى فيهم النتيجة ولا العريس ولا الاتنين:smil15:
ههههههههههههههههههههههههههههههه
الهدية اتنسفت فى الصيام اصلا
اصلها حلوة بصراحة:love45:
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: رد: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

مبروك يا نونو يا حبيبتنا كلنا
يارب كل سنة فى تفوق ونجاح
:yahoo:
:dance:
ألف مبروك يا نونو

ميرسى ياجوجو على الدعوة الحلوة
بس مش انا قلت عايزة هدية :thnk0001:
حاى بايدك فاضية ليه بقى ؟؟؟
يلا سماح بقى عشان انا غلبانة:smile01
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

اللللللللللللللللف مبروك يانونو اعقبااااااال كل حايتك كلها نجاح فى نجاااااااااااااااح

والهدددددددددددددددددددديه موجوده جايبهالك من الاسكندرية هههههههههه[/SIZE][/B][/I

:8_8_35[1]::8_8_35[1]::748pf::748pf::748pf:

:36_15_15::36_15_15::36_15_15:

يالا هيصى فى الهدياااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

واااااااااااااااالف مبروك تانى يانونو

الله هيييييييييييييييه:mus13:
طب يارب الهدايا دى يطلع فيها كابوريا
هههههههههههههههههههههههههه
الف مبروك ليك انت ياعجايبى على التخرج
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الف الف الف الف الف مبروك النجاح

يا نونو جيرل و يارب المزيد من التفوق يا قمر

ميرسى يايوستيكا على الدعوة الحلوة والرقيقة دى:love45:
عقبالك يارب اشوفك ناجحة علطول بتقدير احسن كمان لو كنتى لسه بتدرسى
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

كوسة نجحت بالكوسة وتقولوا مبروك

مبروك اية بالكووووسةدى كانت بتغش فى الامتحانات

ودخلين تبروكوا متصدقوش دة كانت بتغش:t32::t32::nunu0000:


:story: كانت بتدخل بالكتب وتغش :ab10:



مش هقول مبروك غير لما تعزمينى على حاجة حلوة

انتى يابت انتى
داخلة كدة من غير اذن فى الموضوع بتاعى
اطلع من بيتى ياولد:act23:
ههههههههههههههههههه
هتبرى منك:act19:
من امتى يابت علوم بيدخلوا بالكتب فيها
ولعلمك بقى فى علوم حتى لو دخلتى بالكتب مش هتحلى بردة:giveup:
هههههههههههههههههههههههههههه
انسى بقى الحاجة الحلوة
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

congratulation

وعقبال الفرح ياقمر​

ميرسى ياحبيبتى بجد
عاجبانى بجد الحروف دى هبقى استلفها منك بعدين:ura1:
وعقبال نجاحك وفرحك انتى كمان
 

nonogirl89

الهي انت يايسوع
عضو مبارك
إنضم
10 مايو 2007
المشاركات
3,171
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
رد على: رد: باركولى كلكم أنا نجحححححححححححححت

الف الف الف مبروك وعقبال التخرج بامتياز

الله على الدعوة الحلوووووووووة:ura1:
طب تصدقى عشان الدعوة دى بقى هديكى تورتة
نقى اى تورتة واتفضليها بقى
ماتغلاش عليكى:new8:
 
أعلى