السؤال ده انا بساله للولاد
ياترى انت بترضى اختك تستخدم النت نفس استخدامك انت ؟؟؟
بمعنى بترضى انها تتعرف على ولاد زى ماانت بتتعرف على البنات ولا بتقولها لا عيب مايصحش
ولو انت كده ومش بترضى انها تتعرف على ولاد من النت انت بتفكر ازاى فى البنت اللى بتتعرف عليها على النت؟
ياريت اكون قدرت اوصل معنى السؤال...ومستنيه اجابتكم
ربنا معاكم كلكم يااااارب
ياترى انت بترضى اختك تستخدم النت نفس استخدامك انت ؟؟؟
بمعنى بترضى انها تتعرف على ولاد زى ماانت بتتعرف على البنات ولا بتقولها لا عيب مايصحش
ولو انت كده ومش بترضى انها تتعرف على ولاد من النت انت بتفكر ازاى فى البنت اللى بتتعرف عليها على النت؟
ياريت اكون قدرت اوصل معنى السؤال...ومستنيه اجابتكم
ربنا معاكم كلكم يااااارب