- إنضم
- 29 يناير 2007
- المشاركات
- 50,816
- مستوى التفاعل
- 2,027
- النقاط
- 113
رد على: §¤°~®~°¤§كـلـمـات تـقـتـل .. كما تـقـتـل الرصـاصـة §¤°~®~°¤§
موضوع حلوة اوى كلمات تحفة
![]()
ميرسى يا قمر على مشاركتك
موضوع حلوة اوى كلمات تحفة
![]()
موضوع جميل جدا
ربنا يعوض تعب محبتك
تكلمت كثيرا فندمت اما عن السكوت فلم اندم قط (القديس ارسانيوس معلم اولاد الملوك)
وكمان الانجيل بيقول "أن الذي يخرج من الإنسان ذلك ينجس الإنسان"
بمعنى ان احنا لازم نفكر كويس اووووووووى قبل مانقول اى كلام لاى شخص
لان ممكن بكلمة نخسر الناس ومش هتعرف تصلح الموضوع
ميرسى ليك يا مان
ربنا يبارك خدمتك