- إنضم
- 4 أكتوبر 2006
- المشاركات
- 601
- مستوى التفاعل
- 4
- النقاط
- 0
علشان خساره فيه الشووووووووووووووز
طب ليه القرن العشرين خلص بدرى كده؟
طب ليه القرن العشرين خلص بدرى كده؟
علشان مش لاقيه حاجة تانية تعمليها هههههههه
الفراغ وحش
طيب ليه انا كمان بلعب معاكم
علشان اللى شايفه كدة اعمى
طيب ليه اللى بيحب حد بياخد على قفاه فى الاخر
علشان بقيت القارات مفيهاش مكان فاضى
طيب ليه بنحب بعض