مرسى يا جميل الموضوع حلو اوى
و جربتها و شغالة عشرة على عشرة
ربنا يبركك
شكرا ياجميل لمرووورك
ربنا يبارك حياااااااااااتك
مرسى يا جميل الموضوع حلو اوى
و جربتها و شغالة عشرة على عشرة
ربنا يبركك
مرسى يا جميل
بس اللى بيتصل بية
با يسمع رسالة ان الرقم غلط
شكرا على تعب محبتك
سلام المسيح معك
شكرا على هذه الفكرة للاننا نحتاجها فى كثير من الاوقات