أيها الشباب تعلم كيف تقول لا.....

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

ميرررررررسى يا كاتى على الموضوع الجامد وربنا يباركك يا حبيبتى .


ميرسي يا حبيبي لتشجيعك

ربنا يبارك حياتك
 

mina1

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
24 أكتوبر 2006
المشاركات
1,047
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

موضوع جميل جداااااااااا
ربنا يباركك
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

كن قوياً مهما كانت النتيجة


قول لا للشر لا للشيطان


لأ يعنى لأ


ميرسي كاتي علي الموضوع الجميل
ربنا يعوض تعب محبتك وخدمتك
 

نيفين ثروت

حزب الغلاسه
عضو مبارك
إنضم
14 سبتمبر 2007
المشاركات
1,799
مستوى التفاعل
9
النقاط
0
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا
ميرسى يا كاتى على الموضوع الجميل
 

yousteka

راحتي معاك
عضو مبارك
إنضم
25 مارس 2008
المشاركات
4,750
مستوى التفاعل
119
النقاط
0
الإقامة
in jesus hand
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

شكرا يا كاتي على موضوعك الجميل جدا ده
سقراط قال
(لماذا اقول نعم وهناك كلمة لا)




كل سنة وانت طيبة وربنا يبارك حياتك
 

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

ميرسي كاتي علي الموضوع الجميل
ربنا يعوض تعب محبتك وخدمتك[/center]

شكرا يا حبيبتي لمرورك الجميل

ربنا يبارك حياتك
 

just member

أموت حر بالمسيح
عضو نشيط
إنضم
28 ديسمبر 2007
المشاركات
20,642
مستوى التفاعل
453
النقاط
0
الإقامة
+خادم تحت أقدام الكل+
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
 

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا


ميرسى يا كاتى على الموضوع الجميل


ههههههههههههههههههه

ايوا كدا

ميرسي يا حبيبتي

ربنا يبارك حياتك
 

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

شكرا يا كاتي على موضوعك الجميل جدا ده
سقراط قال(لماذا اقول نعم وهناك كلمة لا)




كل سنة وانت طيبة وربنا يبارك حياتك


عندك حق لماذا؟

ميرسي قوي يا قمر

ربنا يبارك حياتك
 

K A T Y

اسندني يا ابويا
مشرف سابق
إنضم
22 أغسطس 2006
المشاركات
3,445
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
جوة قلب يسوع
رد على: تعلم كيف تقول لأ !!!

لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا


ميرسي قوي يا جوجو لمرورك الجميل

ربنا يبارك حياتك
 

happy angel

يارب أسرع وأعنى
مشرف سابق
إنضم
15 يونيو 2008
المشاركات
26,679
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
تحت أقدام مخلصى
تعلم ....كيف تقول لا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
_ رغم انها كلمة صغيرة في لفظها وكتابتها ولكن.............
هي كبيرة في معناها...............
_من السهل ان تقول نعم حتي اذا كان الأمر يروق لك او لا يروق.....
ولكن الأصعب ان تقول لا فهذا يعني انك...انك ترفض شيئا بكل ارادتك خوفآمن اشياء مسيطرة....
قد يتفهم بعض الناس انك اذا قلت لا هذا دليل علي انك ضعيف غير قادر...
اعلم ان هذا ما يدور في ذهنك الأن.........
ولكن ثق انك عندما تقول هذة الكلمة امام اشياء غير صحيحة هي اقوي بكثير من انك تقول نعم بكل سهولة.
.أحيانا نحتاج الي ان نقول لا للضغوط والمطالب الفرعية التي قد تتسبب في سرقة اشياء كثيرة منا مثل الوقت الحياة زكثير من الأشياء.
اذن تعلم كيف تقول لا................
لأن اذا استهنا فقد تعجز عن مواحاتها في الحياة .
كن صادقآمع نفسك و قيمك و اهدافك ةلا تجامل احد علي حسب اهدافك .
ولكن اعلم ........
يجب ان تكون قادر ان تتحمل المسئولية ونتائج عملك هذا.
وثق انك ستجد فوائد كثيرة .......
والأن خذ قرار وقل ((لا)) لكل شي قد يعوق حياتك او يعطلك عن اهدافك
 

+SwEetY KoKeY+

خلينى ارنم !
مشرف سابق
إنضم
1 سبتمبر 2008
المشاركات
28,050
مستوى التفاعل
395
النقاط
0
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا بجد موضوع رائع يا هابى انجل
 

zama

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
18 يونيو 2008
المشاركات
5,532
مستوى التفاعل
279
النقاط
83
الإقامة
♥♥ Egypt ♥♥
انا بجد لم ارى موضوع جميل زى دة

شكرا ليكى جدا
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
اذن تعلم كيف تقول لا................
لأن اذا استهنا فقد تعجز عن مواحاتها في الحياة .
كن صادقآمع نفسك و قيمك و اهدافك ةلا تجامل احد علي حسب اهدافك

موضوع رااااااااااااااااااااااائع جدااا happy angel
ربنا يباركك اختي سلام المسيح
 

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
موضوع فى قمه الجمال يا هابى

ميرررررسى على الموضوع

ربنا يبارك حياتك
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور

.أحيانا نحتاج الي ان نقول لا للضغوط والمطالب الفرعية التي قد تتسبب في سرقة اشياء كثيرة منا مثل الوقت الحياة زكثير من الأشياء.
اذن تعلم كيف تقول لا................
لأن اذا استهنا فقد تعجز عن مواحاتها في الحياة .
كن صادقآمع نفسك و قيمك و اهدافك ةلا تجامل احد علي حسب اهدافك .
ولكن اعلم ........
يجب ان تكون قادر ان تتحمل المسئولية ونتائج عملك هذا.
وثق انك ستجد فوائد كثيرة .......
والأن خذ قرار وقل ((لا)) لكل شي قد يعوق حياتك او يعطلك عن اهدافك



كلام رووعه جدااا

تسلم ايديكي هاابي

وربنا يبارك خدمتك
 

happy angel

يارب أسرع وأعنى
مشرف سابق
إنضم
15 يونيو 2008
المشاركات
26,679
مستوى التفاعل
815
النقاط
0
الإقامة
تحت أقدام مخلصى
لالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالالا بجد موضوع رائع يا هابى انجل


1020200494.gif
 
أعلى