هترفعوااااا بأيه النهارده يا أعضاء ؟!!!!!

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
اظهر وبان عليك الامان
اشهدوا يابنات
علي زعيم حزب الغلاسه
بيستخسر فينا حتي كوبايه الشاي
وارجع واقول
من يومك كريم يا زعيم ههههههههههههههه

صحصحى ميرو انجل
انا مش كريم انا وليم ولا دة تاثير الفول :heat:
وبنات مين اللى يشهدوا دة الزيت خلاهم مش شايفين اصلا
ههههههههههههههههههههههههههههههههه
وعايزين اعمل معاكوا واجب ضيافة
ارموا بياضكوا يا حلوين بعيد عن اللى بالى بالك :gun:
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
شاى ايه لا انا عايزة نسكافيه ماليش دعوة
دنت مكلفنا اكل بفوق التلاتة جنيه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*


على رأيك مرمر
مسرفين حقيقى بأمارة 3 بنوتات ردوا بعزومة فول وطعمية
والثالثة بتاعة البصارة والباقى زوغ ههههههههههههههههههه
اوك فى انتظار عزومتك عند ابو ربيع
وانا علية الشاى الكشرى تحبسى بية
فى القهوة اللى جنبة ما هو كلة ارديحى
ههههههههههههههههههههههههه
وعلى مستوى الغداء تكون القاعدة :smil8:

هههههههههه

ماحضرتك بتقووول اهو 3 بنوتات :smil8: وشفت عزموا بأد أيه

وحضرتك عزمت علينا بالشاى :11azy:

مين اللى بخيل دلوقتى :t30:

ماله بس مستوى القاعدة ده مية مية من فول وفلافل وبصل :p30:

وبعدين أبو ربيع غالى بقى خالينا فى محمد احمد على قدينا :hlp: هههه
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
893490926.jpg



1060150309.jpeg




ولا تزعل
انا جبت الطلبات اهو
عشان متقولش بس اننا بنضحك علي حد
وبعدين عايز تعزم تلات بنوتان علي قهوه ؟؟؟؟
ياسلام علي التواضع يا زعيم الغلاسه
يلا بقي شوف انت المفروض هتجيب ايه

كلك وااااااجب يابت ياميرو

وأناااااا جبت البصل اللى وعدتكم بيه اهو

احسن تفكرونى بخيلة ولا حاجة :p30:

797373978.jpeg
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
شاى ايه لا انا عايزة نسكافيه ماليش دعوة
دنت مكلفنا اكل بفوق التلاتة جنيه

مين هناك................!!!!!!
مس جيلان بتاعة البصارة

وزعلانة على 3 جنية خدى 5 منى
وكلى الفول والطعمية والبصل بالنيابة عنى
وعايزة نس كافية بدل الشاى يبقى ولا دة ولا دة
وما اشوفكمش فى عزومة تانى :crazy_pil
:nunu0000:
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
هههههههههه

ماحضرتك بتقووول اهو 3 بنوتات وشفت عزموا بأد أيه

وحضرتك عزمت علينا بالشاى

مين اللى بخيل دلوقتى

ماله بس مستوى القاعدة ده مية مية من فول وفلافل وبصل

وبعدين أبو ربيع غالى بقى خالينا فى محمد احمد على قدينا هههه

هو انتى لسة عايشة فى زمن محمد احمد
مرمر مارو
فكى كيسك يا ماما ورفهى عن نفسك شوية
فى بلبع يدعوكى لزيارتة هناك ستجدى ما تشتهية الانفس
وبطلوا بخل فضحتونا :8_5_19: :8_5_17:
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
خلاص يا جماعه اعتبروا انه دي دعوه عامه من وليم
بعد الفطار
هيودينا بلبع
واحنا موافقين ومش هنكسفك
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
خلاص يا جماعه اعتبروا انه دي دعوه عامه من وليم
بعد الفطار
هيودينا بلبع
واحنا موافقين ومش هنكسفك

ههههههههههههههههههههههههههههههههه
ما صدقتى ميرو انجل
وعملتيها دعوة عامة ونصيحة خليكم نباتيين احسن
ما بلاها لحمة وبلاها فراخ لحسن تتعودوا عليها :eek:ld:
عشان صحتكم
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
بصراحه اه
احنا ما بنصدق استغلالين بعيد عنك
وان كان علي حكايه النباتيين
لا متخفش احنا متحملين النتيجه
انت بس اعمل اللي عليك
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
بصراحه اه
احنا ما بنصدق استغلالين بعيد عنك
وان كان علي حكايه النباتيين
لا متخفش احنا متحملين النتيجه
انت بس اعمل اللي عليك
وبعيد عنى لية
انتم مش رفعتونى بفول وطعمية وبصل
وانا مش ها ابخل عليكم ابدا
وها افطركم عند بلبع برضة وبيعمل:99:
شوربة عدس انما اية تكلوا صوابعكم وراها :gy0000:
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
على رأيك مرمر
مسرفين حقيقى بأمارة 3 بنوتات ردوا بعزومة فول وطعمية
والثالثة بتاعة البصارة والباقى زوغ ههههههههههههههههههه
اوك فى انتظار عزومتك عند ابو ربيع
وانا علية الشاى الكشرى تحبسى بية
فى القهوة اللى جنبة ما هو كلة ارديحى
ههههههههههههههههههههههههه

وعلى مستوى الغداء تكون القاعدة :smil8:


طب ممكن اعزمكوا على عصير
من عند فرغلى :)
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
انا عازوة عزومه سمك بقى
اتصرفووووا
قبل ما يجى يوم الاربع
سمك مش تونه وممكن معاه بصل مش هعترض قوى يعنى
هههههههههههههههه

وبعده نشرب حاجه ساقعه
ايه رائيكوا
مين يقوم بالمهمه دى :)
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
خلاص بصي يا فرختي الشامورت
وليم يعزمنا علي السمك
وبما انتي صاحبه اقتراح الموضوع
يبقي عليكي الحاجه الساقعه
تماما كده ؟؟؟
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
انا عازوة عزومه سمك بقى
اتصرفووووا
قبل ما يجى يوم الاربع
سمك مش تونه وممكن معاه بصل مش هعترض قوى يعنى
هههههههههههههههه

وبعده نشرب حاجه ساقعه
ايه رائيكوا
مين يقوم بالمهمه دى

خلاص بصي يا فرختي الشامورت
وليم يعزمنا علي السمك
وبما انتي صاحبه اقتراح الموضوع
يبقي عليكي الحاجه الساقعه
تماما كده ؟؟؟

بما ان تويتى نفسها تاكل سمك يا حرام
انا طالع على راس التين بسنارتى التوماتيكى اصطاد لها شوية
وهى عليها تجهز الاكل مشوى على مقلى على صيادية
وطبعا هى ولا ليها فى المطبخ ولا حاجة يبقى اريح نفسى احسن :crazy_pil

وبما ان صحبتها ميرو قالت انها فرخة شامورت
يبقى وجدتها احنا نحمر تويتى ولا نشويها وبالهنا والشفا

:8_5_17: :554cc:
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
اممممم
شكلى هطلع كارتين احمر ناو

هاتوا السمك احسنلكوا
وبعدين يامستر وليم انا بروفيشنال فى المطبخ
بس فى الاكل المعروف بس
ههههههههههههه

متقوليش الفيلى اكله جديدة
ولا اعملى اكله غريبه
هههههههه
 

mero_engel

بنت المسيح
مشرف سابق
إنضم
18 سبتمبر 2007
المشاركات
13,193
مستوى التفاعل
262
النقاط
0
الإقامة
في حضن يسوع
بما ان تويتى نفسها تاكل سمك يا حرام
انا طالع على راس التين بسنارتى التوماتيكى اصطاد لها شوية
وهى عليها تجهز الاكل مشوى على مقلى على صيادية
وطبعا هى ولا ليها فى المطبخ ولا حاجة يبقى اريح نفسى احسن :crazy_pil

وبما ان صحبتها ميرو قالت انها فرخة شامورت
يبقى وجدتها احنا نحمر تويتى ولا نشويها وبالهنا والشفا


:8_5_17: :554cc:
دا انت داخل بقي تهدي النفوس
وبتشغل البوتجاز اهو يا وليم

لالا ولا يفرق معانا الكلام دا
وشوف دلوقتي بقي عليك كام طلب
ولسه مجبتش حاجه:smil8:
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
وقال يقول بخلاء

الكلمه تلف تلف
وترجع لصاحبها
هههههههههههههه
 

جيلان

انت لى
مشرف سابق
إنضم
19 سبتمبر 2007
المشاركات
14,421
مستوى التفاعل
445
النقاط
0
بما انى اسكندرانية فالسمك سيبو عليا




انى اكله :smile01
امل فاكرين ايه يعنى دنا لسة عازمة مستر وليم على بصارة
هجبلكوا منين واحنا 2 فى الشهر كدى وفى اخره يساتر

يلا اى خدمة
 

twety

تحت صليبك
مشرف سابق
إنضم
5 سبتمبر 2006
المشاركات
17,839
مستوى التفاعل
243
النقاط
0
الإقامة
في حدقة عينك
اممممم
اخس عليكى يا جيجي
زعلتينى منك
طب بقولك
انتى اعزمينى انا
وسيبك من ميرو ووليم
هههههههههههههههههههه
 

وليم تل

زعيم ح الغلاسة
عضو مبارك
إنضم
6 ديسمبر 2007
المشاركات
9,035
مستوى التفاعل
75
النقاط
0
XlS35880.jpg
[/url][/IMG]


gJG35881.jpg
[/url][/IMG]


XoL35881.jpg
[/url][/IMG]


nzr35881.jpg
[/url][/IMG]


ولا تزعلوا يا بنات جبتلك اجمل اكلة سمك
اصلكم بصراحة صعبتوا علية هفتانين وعدمانين
من الفول والطعمية والبصارة وقبل الاربعاء ويلا بالهنا
استنوا ما حدش يمد ايدة قبل ما تمسكوا الفرخة الشامورت
اللى بتلف فى المنتدى وتحطوها فى التقفيصة
عشان ندبحها على الرفاع وبراحتكم
تشوها تحمروها تسلقوها المهم هم هم هم
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
 
أعلى