بجد اللة
معلومات وكلام مفيد جدا مفيد لابعد حدود
عارفا انا مش بعمل خدمة كنسية فى الوقت الحالي بس حقيقى استفيت مش عارف ازاى
بس كل الكلام اللي قريتة مفيد جدا وثمنة غالي قوى
ربنا بجد يقف معاكى يا اخت فراشة مسيحية ويبعد عنك عيون الشر
انا دخلت عشان اشوف المدخلة الغلط من شخص اكيد اساس هو غلط فى بند الشكاوي والمحذوفات لقيت نفسى بقري احلى كلام
تقبلي مروري و فائق احترامي الشديد
go love
ترتيب الهي انك تدخل الموضوع ولو عن طريق الشكاوي
فكل ما يعمل يعمل للخير للذين يحبون الرب
وتأكد تماما ان دخلك الموضوع دا رسالة مبعوتالك
هاتحتجها في خدمتك مستقبلا
ربنا يبارك حياتك وحياة اسرتك
شكرا لردك المميز نورت الموضوع
فكل ما يعمل يعمل للخير للذين يحبون الرب
وتأكد تماما ان دخلك الموضوع دا رسالة مبعوتالك
هاتحتجها في خدمتك مستقبلا
ربنا يبارك حياتك وحياة اسرتك
شكرا لردك المميز نورت الموضوع