20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
ها انتِ صريحة وجريئة كفاية فجاوبي على الاسئلة ...

اولاً :

اسئله للبنات ..

1-هل حبيتى من قبل؟

2-هل تشعرين بالفراغ العاطفى؟

3-هل تبحثين عن نصفك الاخر؟

4-هل انتى مزاجيه؟

5-هل انتى معقده؟

6-هل تشعرين بالملل؟

7-هل لديك ذوق باختيار ملابسك؟

8-هل لديك الشجاعه والصراحه ان تقولى اسمك بالمنتدى؟

9-هل تحبين شخص بالمنتدى؟

10-ماذا تصفين شكلك العام؟

11-هل تمت خطبتك ولم يتم شىء بسبب رفض الخاطب لكى؟

12-ما الصفه الي تطلق عليك غالبا؟

13-من هو العضو الى مزهقك فى المنتدى؟

14-هل انتى مغروره وشايفه نفسك؟

15-هل انتى حنونه؟

16-هل كذبتى مره كذبه قويه ومشت عليهم ؟؟

17-تحسين ان فى شىء ناقص فى حياتك وما تعرفين السبب؟

18- هل ندمتى على قرار اخذتيه بحياتك؟

19-تحسين انك مظلومه؟

20-هل انتى غيوره؟

*******************************
هل انتَ صريح وجريء كفاية فجاوب على الاسئلة .....

ثانياً :

اسئله الشباب ..


1-هل حبيت من قبل؟

2-هل تشعر بالفراغ العاطفى؟

3-هل حققت هدفك بالحياه حتى الان؟

4-هل انت معقد؟

5-هل ندمت على قرار اتخذته فى حياتك؟

6-هل خطبت مره ورفضتك البنت؟

7-هل انت كد المسؤليه؟

8-هل لديك الشجاعه والصراحه انك تقول اسمك فى المنتدى؟

9-هل تشعر بالملل؟

10-هل انت قاسى بالتعامل مع الجنس الاخر؟

11-ماذا تصف شكلك العام؟

12-ما الصفه التى تطلق عليك غالبا؟

13-هل بالك مشغول بشىء؟

14-هل تحب عضوه بالمنتدى؟

15-هل انت بوجهين؟

16-هل تتقبل النقد الصريح جدا؟

17-هل انت عصبى؟

18-هل انت مغرور وشايف نفسك؟

19-هل انت حنون؟

20-هل انت منافق ومحتال ؟



وانتضر الاجوبة منكم
وشكرا وارجوا التفاعل

 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد على: 20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

و انا الاول

1-هل حبيت من قبل؟

نعم

2-هل تشعر بالفراغ العاطفى؟

نعم

3-هل حققت هدفك بالحياه حتى الان

لا

4-هل انت معقد؟

لا

5-هل ندمت على قرار اتخذته فى حياتك؟

لا

6-هل خطبت مره ورفضتك البنت؟

لا

7-هل انت كد المسؤليه؟

نعم

8-هل لديك الشجاعه والصراحه انك تقول اسمك فى المنتدى؟

نعم

9-هل تشعر بالملل؟

لا

10-هل انت قاسى بالتعامل مع الجنس الاخر؟

لا

11-ماذا تصف شكلك العام؟

علم البنات

12-ما الصفه التى تطلق عليك غالبا؟

حنون

13-هل بالك مشغول بشىء؟

نعم

14-هل تحب عضوه بالمنتدى؟

كل الاعضاء

15-هل انت بوجهين؟

لا

16-هل تتقبل النقد الصريح جدا؟

لا

17-هل انت عصبى؟

كتير

18-هل انت مغرور وشايف نفسك؟

لا

19-هل انت حنون؟

كتير

20-هل انت منافق ومحتال ؟

لا سامح الله اكيد لا
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد على: 20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

ها انتِ صريحة وجريئة كفاية فجاوبي على الاسئلة ...


اولاً :

اسئله للبنات ..

1-هل حبيتى من قبل؟
مش مهم

2-هل تشعرين بالفراغ العاطفى؟
لااء خالص

3-هل تبحثين عن نصفك الاخر؟
يجى براحته محدش بيستعجل على موته

4-هل انتى مزاجيه؟
اه

5-هل انتى معقده؟
جدااااااااااااااااااااااااااااااااا

6-هل تشعرين بالملل؟
لما احس انى مفيش تغير فى حياتى

7-هل لديك ذوق باختيار ملابسك؟
لما اكون رايقة

8-هل لديك الشجاعه والصراحه ان تقولى اسمك بالمنتدى؟
دى مش شجاعة دى عبط هقوله ليه الا لناس بثق فيهم

9-هل تحبين شخص بالمنتدى؟
كتير انا يمكن المنتدى فى ناس كتير اتعلقت بيهم اوى واولهم رومى وكاندى وفيتا وتويتى وميريت وديانا ناس كتير اوى فعلا

10-ماذا تصفين شكلك العام؟
مش عارفة بس صعب حد يوصف نفسه

11-هل تمت خطبتك ولم يتم شىء بسبب رفض الخاطب لكى؟
لااء مجربتش الموقف دا

12-ما الصفه الي تطلق عليك غالبا؟
شريرة

13-من هو العضو الى مزهقك فى المنتدى؟
اللى مزهقنى كان عضو هنا واطرد نحمد ربنا

14-هل انتى مغروره وشايفه نفسك؟
احيانا بحس بكده

15-هل انتى حنونه؟
لااء

16-هل كذبتى مره كذبه قويه ومشت عليهم ؟؟
اه واتقفشت :hlp:

17-تحسين ان فى شىء ناقص فى حياتك وما تعرفين السبب؟
لااء حاسة انى كل حاجة صح كل حاجة فى وقتها وكل حاجة مكانها

18- هل ندمتى على قرار اخذتيه بحياتك؟
اه

19-تحسين انك مظلومه؟
كنت حاسة بكدا فترة لكن اكتشفت انى غلط

20-هل انتى غيوره؟
فى قصة حب بس يعنى اغير على الى بحبه بس انما عموما لااء
ايه كل دا ارحم نفسك
 

Mido_28

New member
إنضم
4 يوليو 2008
المشاركات
23
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Newyork-USA
هل حبيت من قبل؟
-yes I did befor
2-هل تشعر بالفراغ العاطفى؟

yes , not always but some times because I think that Iam in right age to got married
3-هل حققت هدفك بالحياه حتى الان؟
not yet .this day when I can said it is enough wil not coming never.

4-هل انت معقد؟
I cant said that.only peoble can said that .but I dont think so.

5-هل ندمت على قرار اتخذته فى حياتك؟
of course yes

6-هل خطبت مره ورفضتك البنت؟
No

7-هل انت كد المسؤليه؟
I think yes
8-هل لديك الشجاعه والصراحه انك تقول اسمك فى المنتدى؟
yes Iam Medhat hermina was born in Egypt and live in Newyork-USA and if u need any more info about me just send me and I can speak arabic 2

9-هل تشعر بالملل؟
some times . any body has it

10-هل انت قاسى بالتعامل مع الجنس الاخر؟
some times.

11-ماذا تصف شكلك العام؟

big guy with few extra weight
12-ما الصفه التى تطلق عليك غالبا؟
الهدوء و بفكر بعقلي قبل قلبي باستثناء اسرتي

13-هل بالك مشغول بشىء؟
اكيد عندي مشاكل زي اي انسان

14-هل تحب عضوه بالمنتدى؟
انا مش اعرف اي حد في المنتدي

15-هل انت بوجهين؟
احيانا بس مش علطول
16-هل تتقبل النقد الصريح جدا؟
حسب الشخص ال بنتقدني و مكانته عندي-

17-هل انت عصبى؟
لا - أنا شخص هادي الطباع جدا

18-هل انت مغرور وشايف نفسك؟
في ناس بتقول علي مده بس بامانه شديده انا اثق في ربنا و محبته ليه و علشان كده الناس بيقولوا علي مغرور

19-هل انت حنون؟
جدا و ساعات مش احب كده لما اكون عارف ان ال قدامي بيضحك علي

20-هل انت منافق ومحتال ؟
المهنه تحكم- انا كنت مرشد سياحي في مصر و لساني كان اكل عيشي بس انا بخاف ربنا جدا
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد على: 20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

مرسي لمشاركتك يا ميرنا

سلام المسيح
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد على: 20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

مرسي يا Mido_28

لمرورك و مشاركتك
but if you can please type it in araboc coz of the people dont speak engilsh thanks
god bless you
 

Mido_28

New member
إنضم
4 يوليو 2008
المشاركات
23
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الإقامة
Newyork-USA
أنا اسف لانني كتبت جزء من اجاباتي بالانجليزيه لان انا مش عندي عربي علي لوحه الاحرف-و الكتابه بالعربيه بتاخد مني وقت كتير جدا -انا كتبت الرساله دي في 14 دقيقه
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد على: 20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

انا الي اسف

بس عشان الاعضاء يفتهمو كمان
سلام المسيح
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد على: 20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

okay brother thank you so much
 

ramyghobrial

The Love Faithful
مشرف سابق
إنضم
23 ديسمبر 2005
المشاركات
4,039
مستوى التفاعل
20
النقاط
0
الإقامة
Cairo
ياااااه
ميرنا انتي لسه كده

موضوع حلو بس انا مابعرفش اوصف نفسي كتير
 

فونتالولو

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
1 يناير 2008
المشاركات
718
مستوى التفاعل
6
النقاط
0
الإقامة
منقوش علي كفيه
رد على: 20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

1-هل حبيتى من قبل؟

نعم

2-هل تشعرين بالفراغ العاطفى؟

لالالالالالالالالالا

3-هل تبحثين عن نصفك الاخر؟

وجته

4-هل انتى مزاجيه؟

اه طبعا


5_هل انتى معقده؟

لالالالالالالالا

6-هل تشعرين بالملل؟
كتير

7-هل لديك ذوق باختيار ملابسك؟

اكيد

8-هل لديك الشجاعه والصراحه ان تقولى اسمك بالمنتدى؟

ليه لالالالا (فونتالولو) هههههههههههههههههههههههههههه

9-هل تحبين شخص بالمنتدى؟

اه انا بحب ماما كاندي وايريني جورج وليم وفتاو انجيو وكوكو مان

10-ماذا تصفين شكلك العام؟

مش بطاله (نانسي عجرم)

11-هل تمت خطبتك ولم يتم شىء بسبب رفض الخاطب لكى؟
لالالالالالالالالالالالالالالالالالا

12-ما الصفه الي تطلق عليك غالبا؟

مغروره وسال (وليم )

13-من هو العضو الى مزهقك فى المنتدى؟

مفيش انا الي بزهق


14-هل انتى مغروره وشايفه نفسك؟

هم بيقوله كده بس صدقني مش علي طول

15-هل انتى حنونه؟

جدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

16-هل كذبتى مره كذبه قويه ومشت عليهم ؟؟

اه

17-تحسين ان فى شىء ناقص فى حياتك وما تعرفين السبب؟

اه بس اشكر ربنا علي كل حال


18- هل ندمتى على قرار اخذتيه بحياتك؟

لالالالالالالالا

19-تحسين انك مظلومه؟

لالالالالالالالالالالا

20-هل انتى غيوره؟

جدا من هنا لبكره غيوره اويىىىىىىىىىىىىىىىىىىىىى

تعيش ايدك الموضوع جميل بس قولي انت دكتور نفساني ولا ايه وهتعمل ايه بالاجابه ديه
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد على: رد: 20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

ياااااه
ميرنا انتي لسه كده

موضوع حلو بس انا مابعرفش اوصف نفسي كتير

حاول باي كلام

حتى ولو بكلمة واحدة

اي صح او خطئ

سلام المسيح
 

amjad-ri

مشرف
عضو مبارك
إنضم
3 يونيو 2007
المشاركات
6,462
مستوى التفاعل
35
النقاط
0
الإقامة
ليس من شانك
رد على: 20 سؤال للبنات و 20 سؤال للشباب

مرسي يا فونتالولو

للاسف انا مش دكتور ولا حاكة

وهتعمل ايه بالاجابه ديه

معلومات بس
 
أعلى