يلا كله معزووووووم بكرررره على عيد ميلاد كيكى!!!!

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
932377430.gif


هابي بيرزد داي كيكي
كل سنه وانتي طييبه حبيبتي وعقبال 1000 سنه
ويارب تحققي كل اللي بتتمنه
وتخلصي دراستك علي خير

واحلي تورته لاحلي كيكي
845533984.jpg

وطبعا هديتك مقدرش انساها
383754710.jpg


ربنا يكون معاكي يا قمر

تورتتك دى بالزاااااااااااات محدش هيقرب منها ياميرو
دى شيكولاتة سادة
طول عمرى بقول انك كريمة يابت
ههههههههههههههههههه
ربنا يكون معاكى انتى كمان وتبقى مبسوطة دايما ياقمر
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
كل سنه وانتي طيبه يا كيكي



وعقبال مليووون سنه


ويارب تحققي كل احلامك وامانيكي


دي التورته مخصوص عشانك




ثانكش ياباشا
وطالما التورتة دى مخصوص عشانى فاالبوفية موجود
مينفعش تمشى من الحفلة من غير ما تاخدلك حتة تورتاية
هههههههههههههههه
وانت طيب يامايكل ميرسى
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
الف مبروووووك يا بت يا قمر انتى


عقبال مية سنة يا رب واشوفك وانتى محاسبة قد الدنيا قادر يا كريم
اة يااختى امتى بقى :heat:
وبصراحة مكنتش عارفة اجبلك ايه فقلت اديكى فلوس وهاتى انتى الى عايزاه بقى

e1b3113974.jpg

اة ياخوفى لا تطلع الفلوس دى مزورة منا عارفاكى ياجيجى
ودى التورتة بقى والحساب يجمع
طب مش قدام الناس كدة

0406lemoncakebig.jpg

هى شكلها عجيب اوى بس عجبانى

والحتة الى على جمب دى بتاعتى محدش ياخدها
يعنى جايباها وعينك فيها يابت؟ :11azy:
وانتى طيبة يابت ياجيجى
والصراحة كلفتى نفسك :smil16:
نجيلك فى الافراح ياحبيبتى
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
كل سنه وانتى طيبه يا قمر

وعقبال مليون سنه
جبتلك هدايا كتيييييييييييييير
يا رب تعجبك

birthdaybasket1yq0.jpg

وانتى طيييييييييييييييبة يانوننا
وطبعا اكتر حاجة تهمنى الدبدوووووب
منين ما تلاقى دباديب تلاقينى
هههههههههههههههههههههههههههههههه
منورةياقمر
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
505930867vb1.gif


كل سنة وأنتى طيبة يا بت ياكيكى

وعقبال 99 سنة ونص ( علشان الضرايب بس :new6: )

وبعدين كفاية 99 أصلا وأدعى لنا نقدر نستحملك فيهم ههههه

وعلشان أنا عرفاكى طيبة وكويسة وتريحينا وتخليهم 98 بس ههههه

أنا جايبة لك التورتة أهى على أديكى يا صغنن يا عسل أنت

ud18pl4aj7.png


والساقع كمااااااان أى خدعة

75lg4og7.jpg


والهدية كمااااااان ( أحنا عندنا كام كيكى يعنى :) )

2367651dfuw0.jpg


وووووووووسنة حلوة مع يسوع
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
505930867vb1.gif


كل سنة وأنتى طيبة يا بت ياكيكى

وعقبال 99 سنة ونص ( علشان الضرايب بس :new6: )
طيب
وبعدين كفاية 99 أصلا وأدعى لنا نقدر نستحملك فيهم ههههه
ماشى :11azy:
وعلشان أنا عرفاكى طيبة وكويسة وتريحينا وتخليهم 98 بس ههههه
لا اريحك انا كفاية 17 ويوم اية رايك يابت :smil8:
أنا جايبة لك التورتة أهى على أديكى يا صغنن يا عسل أنت

ud18pl4aj7.png

مين قالك ان ايدى صوغيوووووووووووووورة :08:
والساقع كمااااااان أى خدعة

75lg4og7.jpg

والهدية كمااااااان ( أحنا عندنا كام كيكى يعنى :) )

2367651dfuw0.jpg


وووووووووسنة حلوة مع يسوع

ميرسى يامرمر
وتعبتك يااختى معايا
جبتى الهدايا مرتين
وتكاليف بقى
بس عادى يعنى دى واجب عليكى :t30:
ههههههههههههههههههههه

وانتى طيييييييييييييييبة ياقمر
 

+Nevena+

عضوة ح الغلاسه
مشرف سابق
إنضم
12 ديسمبر 2007
المشاركات
20,057
مستوى التفاعل
1,908
النقاط
113


سوررررررررررررري يا اجمل كيكي
انا وصلت متاخره بس انتي عارفه المواصلات بقي زحمه قوي
المهم اني جيت ونورت الحفله طبعا
انا عارفه
هههههههههههههههههههههههههه
كل سنه وانتي طيبه يا اجمل بنوته وعقبال سنين كتير تعيشها مع رب المجد يسوع المسيح
في سعاده وحب وامان
وتحققي كل احلامك وامانيك
وربنا معاكي في حياتك يا قمره
 

R0O0O0KY

^THΞ LΞGΞNĐ^
عضو مبارك
إنضم
29 أغسطس 2007
المشاركات
3,826
مستوى التفاعل
19
النقاط
0
الإقامة
يــهــمــك فــى أيــة ؟
7ammil658b41f53c989rp9tns2.gif

كل سنة و أنتى طيبة يا كيكى و سنة سعيدة عليكى بأذن المسيح و تحققى فيها كل احلامك

عقبال قرن من الزمان

0432xk7.jpg
 

sosana

مد ايدك يارب
عضو مبارك
إنضم
13 يونيو 2007
المشاركات
3,862
مستوى التفاعل
41
النقاط
0
الإقامة
منقوشة في كف ربي
كل سنة وانتي طيبة ياقمر و عقبال مليووووووووووون سنة

يلا ياقمر دي تورتة كده تاكليها بالف هنا و شفا​

Birthday-Cake-725086.jpg
ودي هدية بسيطة كده يارب تعجبك​

483321124.jpg

HAPPY BIRTHDAY 2 YOU​
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0


سوررررررررررررري يا اجمل كيكي
انا وصلت متاخره بس انتي عارفه المواصلات بقي زحمه قوي
المهم اني جيت ونورت الحفله طبعا
انا عارفه
هههههههههههههههههههههههههه
اة طبعا نورتى
كل سنه وانتي طيبه يا اجمل بنوته وعقبال سنين كتير تعيشها مع رب المجد يسوع المسيح
في سعاده وحب وامان
وتحققي كل احلامك وامانيك

وربنا معاكي في حياتك يا قمره
ومعاكى ياحبيبتى
وانتى طيييييبة
نورتى :Love_Letter_Open:
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
7ammil658b41f53c989rp9tns2.gif


كل سنة و أنتى طيبة يا كيكى و سنة سعيدة عليكى بأذن المسيح و تحققى فيها كل احلامك

عقبال قرن من الزمان


0432xk7.jpg
وانت طيب ياروكى
ميرسى
منور ياباشا
 

محامي مسيحي

قــبــطـــــــي
عضو مبارك
إنضم
5 ديسمبر 2007
المشاركات
2,419
مستوى التفاعل
17
النقاط
38
الإقامة
بلد الأقباط
كل سنه وانتي طيبه يا اختي الفاضله وعقبال مليون سنه

واتفضلي دي حاجه بسيطه كده...

11pd8.jpg
 

خاطى ونادم

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
22 يونيو 2008
المشاركات
3,620
مستوى التفاعل
26
النقاط
0
الإقامة
بلد الشهداء
كل سنة وانت طيبة يا كيكى يا سكرة وعقبال مليوووووووووووووووووووووووووووون سنة
 

*malk

--------
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2007
المشاركات
2,716
مستوى التفاعل
16
النقاط
0
كل سنة وانتي طيبة ياقمر و عقبال مليووووووووووون سنة


يلا ياقمر دي تورتة كده تاكليها بالف هنا و شفا

Birthday-Cake-725086.jpg

ودي هدية بسيطة كده يارب تعجبك

483321124.jpg


HAPPY BIRTHDAY 2 YOU​

التورتاية حلوة طبعا
طالما منك ياحبيبتى
وانتى طيبة ياقمر
ربنا معاكى:Love_Letter_Send:
 
أعلى