اه ياقلبى انا بعد ما قريت الكلمات الجميله قلبى وقع فى رجليا شكرااا روزى
+Sameh+ stay positive عضو مبارك إنضم 20 ديسمبر 2009 المشاركات 21,745 مستوى التفاعل 983 النقاط 0 الإقامة Kuwait 10 فبراير 2010 #21 اه ياقلبى انا بعد ما قريت الكلمات الجميله قلبى وقع فى رجليا شكرااا روزى
روزي86 كتكوتة المنتدي عضو مبارك إنضم 3 أكتوبر 2009 المشاركات 45,853 مستوى التفاعل 1,167 النقاط 0 الإقامة cairo 10 فبراير 2010 #22 ميرسي يا جورج علي مرورك الجميل
روزي86 كتكوتة المنتدي عضو مبارك إنضم 3 أكتوبر 2009 المشاركات 45,853 مستوى التفاعل 1,167 النقاط 0 الإقامة cairo 10 فبراير 2010 #23 ههههههههههه معلش يا مينا الف سلامة يا جميل نورت
HappyButterfly محتاجة لك عضو مبارك إنضم 27 سبتمبر 2008 المشاركات 12,139 مستوى التفاعل 106 النقاط 0 10 فبراير 2010 #24 جميل اوى ياروزى روعة ياقمر ميرسى لك كتير بجد عبرتى عن اللى جوايا
روزي86 كتكوتة المنتدي عضو مبارك إنضم 3 أكتوبر 2009 المشاركات 45,853 مستوى التفاعل 1,167 النقاط 0 الإقامة cairo 10 فبراير 2010 #25 ميرسي يا حبيبتي علي مرورك العسل زيك ربنا يعوضك
dodoz o.O o.O عضو مبارك إنضم 30 أغسطس 2007 المشاركات 5,671 مستوى التفاعل 64 النقاط 0 الإقامة Mn2oosh F Kfoo ^_^ 10 فبراير 2010 #26 كلماااااااات جاااامدة حتى لو كانت منقولة ميرسى ليييكى يا قمررر يسوع يبارك حياتك
روزي86 كتكوتة المنتدي عضو مبارك إنضم 3 أكتوبر 2009 المشاركات 45,853 مستوى التفاعل 1,167 النقاط 0 الإقامة cairo 11 فبراير 2010 #27 ميرسي يا قمر علي كلامك الرقيق زيك ربنا يعوضك
ABANOB-FARAG New member إنضم 25 أغسطس 2008 المشاركات 23 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 الإقامة in egypt - assuit - el qussia 12 فبراير 2010 #28 و يا قلبى لا تحزن
روزي86 كتكوتة المنتدي عضو مبارك إنضم 3 أكتوبر 2009 المشاركات 45,853 مستوى التفاعل 1,167 النقاط 0 الإقامة cairo 12 فبراير 2010 #29 نورت يا جميل بمرورك ربنا يعوضك