هههههههههههههههههه
حلو الموضوع
بس الغريب ان الصرصار حشره لا تلعق .... حشره قارضه
يمكن صراصيرنا تختلف عن صراصير الاخرين يا سيزار هههههههه
ميرررسى على المشاركه وربنا يباركك
ميرررسى على المشاركه وربنا يباركك
هههههههههههههههههه
حلو الموضوع
بس الغريب ان الصرصار حشره لا تلعق .... حشره قارضه
روووووووووووووووووووووووعه الفكره يا دونا بجد
ميرسيييييييييي كتييييييييييييييير
هعمل كده فى البكالوريوس ههههههههههههههههههههههه
لالالالالالالالالالا بالزمة دة كلام
دونا نبيل
فينك وفين صراصيرك من زمان
كنتى رحمتينى من..................:nunu0000::act31:
وشكرا على الفكرة الخطيرة
مودتى
ايه دا الله يقرفهم بجد
انا اسقط احسن ولا اني اغير درجتي بالطريقه المقرفه دي
دا انا بخاف من الصراصير جدا
هههههههههههههههه
ميرسي يا دونا
وبلاش من الصراصير دي تاني
هههههههههههههههههه
الناس دى مبتهزرش يا جماعة
شكرا يا دونا
هههههه ونعمة الحشرات يا سلام حتى الصرصار بقى مفيد كتر خيره والله ميرسى يا دونا عالموضوع اللذيذ ده
اششششششششطة
اه انا ما صدقتلا انت بالذات ولا كأ نك قريت الموضوع ده :smil8:
قال اشطه قال
انت ما صدقت هههههههه
ميرررسى على المشاركه يا جوجو وربنا يباركك
اه انا ما صدقت
واششششششششطة بردة
وما صدقت اه
حد قال معترض
ياسلام يافالحه
لسه فاكرة تجيبى الافكار النيرة دى
هههههههههههه
عموما انا هقول لدونا
تعمل معاكى المقلب ده
ههههههههههه
ولو ان دونا شطورة :hlp:
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
لا انا اتقرف اجيب صرصار عشان يمحى الدرجه ههههههههههههه
يشوفها احسن
اية العيال المبتكرة المبدعة دي
هههههههههههههههههه
مرسي يا دونا
ههههههههههههههه
شكرا على البسمة الجميلة دى وانا عن نفسى مش هجرب