يا رب لماذا تقف بعيدا ؟

KOKOMAN

.
مشرف سابق
إنضم
9 سبتمبر 2007
المشاركات
122,434
مستوى التفاعل
414
النقاط
0
الإقامة
ALEX
رد: لماذا تقف بعيدا ؟؟؟

موضوع جميل يا هابى

ميررررسى على الموضوع


ربنا يبارك حياتك
 

MIKEL MIK

لتكن مشيئتك ...
عضو مبارك
إنضم
16 أغسطس 2008
المشاركات
41,589
مستوى التفاعل
1,035
النقاط
113
الإقامة
حضن العدرا ام النور
رد: لماذا تقف بعيدا ؟؟؟


أعلم جيدا يا رب أن التجربة و الضيقة قد لا تكون فقط من أجل خطاياى
فيسوعنا نفسه قيل عنه أنه " رجل أوجـــــــــــــــــــاع و مختبر حزن "
لكنى يـــــــا رب قرأت فى الكتاب المقدس أن
" الله أمين الذى لا يدعكم تُجَرَبون فوق ما تستطيعون "


كلام رائع جدا

شكرا هابي

وربنا يبارك خدمتك
 

TULiP TO JESUS

اسيرة حب يسوع
عضو نشيط
إنضم
26 أغسطس 2008
المشاركات
17,403
مستوى التفاعل
129
النقاط
0
الإقامة
في قلب يسوع
رد: يا رب لماذا تقف بعيدا ؟! لماذا تختفى فى أزمنة الضيق؟!

صلاة حلوووة جدا يا مارسلينو
هودة اللي عاوزة مننا ربنا
هلما نتحاجج يقول الرب

ربنا يفرح قلبك​
 

Coptic MarMar

مشرفة شقية أوى
مشرف سابق
إنضم
29 سبتمبر 2007
المشاركات
20,364
مستوى التفاعل
392
النقاط
0
الإقامة
^_*قلب حبيبى^_*
رد: لماذا تقف بعيدا يا رب ؟


لكن عتابى عليك هذه المرة تأخرك علىّ
فهلم أسرع يــــــــــــــــا رب ولا تبطىء
أسرع و أذكر رأفتك و مراحمك , فإنها ثابتة منذ الأزل


روووووووووعه تسلم ايديك


ميررررررسى ياحبيبتى
 

ميرنا

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
15 أكتوبر 2005
المشاركات
22,034
مستوى التفاعل
564
النقاط
0
الإقامة
عند اقدامك اجثوا
رد: يا رب لماذا تقف بعيدا ؟

المرة دى مش 7 مكرر 5 ودمجتهم برضو لانى مش عاوز احذف تعب حد ناخد بالنا
 

ميرا ثروت

New member
إنضم
23 نوفمبر 2007
المشاركات
8
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد: يا رب لماذا تقف بعيدا ؟

اد ايه الصلاة دى جميلة اوى ربنا يباركك
 
أعلى