يا رب الخبر ما يطلع صح..............

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
الخبر بقى مهم مهم، لكن المعنى حقيقي حقيقي
في بطن الشاعر الله يرحمه
 

grges monir

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
9 نوفمبر 2008
المشاركات
15,667
مستوى التفاعل
2,176
النقاط
113
الإقامة
فى قلب يسوع
متحكوا الخبر بذمة ولا تقفلوا الموضوع
انا معنديش نت يشغل فييديو
 

soul & life

روح وحياة
مشرف سابق
إنضم
28 نوفمبر 2011
المشاركات
10,525
مستوى التفاعل
3,000
النقاط
113
الإقامة
باريس الشرق
متحكوا الخبر بذمة ولا تقفلوا الموضوع
انا معنديش نت يشغل فييديو

هههههههههههههه يا حرام

هو الخبر عجيب شوية وصعب الواحد يصدقه لكن فى نفس ذات الوقت
كلام معقول جدا ولو فعلا حصل هيكون بمثابة انقلاب فى العالم كله :smil12:

تدفع كام واقولك ؟
 

حبو اعدائكم

حبو...
عضو مبارك
إنضم
9 أكتوبر 2011
المشاركات
14,191
مستوى التفاعل
4,787
النقاط
113
الإقامة
مصر
ممممم إيه يا جودعان طبعا مش شأيفا حاجه
أروح أشوف هيفتح من اللابتوب و لا إيه
بس كذا هقوم من تحت الغطاء و الفاء أوبعدين بئا
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
هههههههههههههههههههههههههههه
الناس متشوقة لخبر والفرصة لا تفوتكم الكل في انتظار يشوف الفيدو
بس مش عارف الجماهر بتطالب بكتابة الخبر
طب اللي يعرف يكتبه يا جماعة
مش يبخل علينا
 

وردة من ذهب

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
26 يناير 2015
المشاركات
264
مستوى التفاعل
63
النقاط
0
هههههههه بجد موو فاهمين شي بس انا فاهمه كل شي يا عييني يا عييني للاسف هاد الخبر صحيح بس انتوو موو حابيين تفهموو هاد الخبر وتنسخووه بعئوولكم للاسف
طيب مين الشاطر اللي يحكيلي شو فهم من هاد الكلام لحتى احكييلوو شاطر شاطر هههههه
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
خلاص متكلين عليكي يا وردة تترجمي الخبر وتكتبيه لينا هنا
 

وردة من ذهب

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
26 يناير 2015
المشاركات
264
مستوى التفاعل
63
النقاط
0
لا ما رح احكي بخاف علييكم تنصدموو من الخبر متل ما انا انصدمت للاسف الاحسن انكم ما تفهموو شي
 

kalimooo

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
23 يونيو 2008
المشاركات
143,881
مستوى التفاعل
1,788
النقاط
113
الإقامة
LEBANON
اظن انه اشتغل الان بعد ايقاف زر الامان

اظن انه اشتغل الان بعد ايقاف زر الامان​

[YOUTUBE]DeZeeSUfyEY&feature=player_detailpage[/YOUTUBE]​
 
التعديل الأخير:

tamav maria

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
29 يونيو 2008
المشاركات
10,315
مستوى التفاعل
2,237
النقاط
0
ه‍ه‍ههههههههههههههههههههه ا
انا اقولك الخبر ياايريني
اصل هما مخبيين عليكي
الخبر ياستي بيقول
ترباترتتي ببرابتاتاتي تراتتاتيبراتتاوتي
هو بقي دا الخبر ياستي
يعني تفتكري مين اللي غلطان
احكمي انتي
 

اني بل

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 يوليو 2007
المشاركات
36,105
مستوى التفاعل
1,337
النقاط
0
وانا كمان معاكم مش فاهمة بدنا حد مملوء بالروح يترجم ههه
بس حلو عزيزي ايموند
ربنا يباركك
شوقتنا نعرف
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
هههههههههههههههههههههههههههه
معلهشي اصلها ظلت تتفشحت وتقشهر وتشقهر
إلى ان دنى غسق الدجى المقرنصي
 

اني بل

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
17 يوليو 2007
المشاركات
36,105
مستوى التفاعل
1,337
النقاط
0

هههههههههههههههههههههههههههه

معلهشي اصلها ظلت تتفشحت وتقشهر وتشقهر
إلى ان دنى غسق الدجى المقرنصي
ايه ايه ايه ههههههههههههههه:w00t:
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
ايه ايه ايه ههههههههههههههه:w00t:

يعني هي جت عليا انا اللي كلامي مش بقى مفهوم
ههههههههههههههههههههههههههههه
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0


يعني هي جت عليا انا اللي كلامي مش بقى مفهوم
ههههههههههههههههههههههههههههه
:new6::new6::new6::new6:

لقد بعتنى بيعة الزرارى فى اسواق داعشِ
فى موضوعى بأقتراح قسم السياسةِ
ألا تباً للمذيعة تفشيتى
وتباً تباً لكل داعشى

 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
هههههههههههههههههههه معلشي بقى اضطررت اعمل كده لأسباب كانت في كرش الشاعر
مع اني كنت موافق وفعلاً هو مهم وحلو لكن صعب اوافق عليه الآن
 

عبود عبده عبود

مفصول لمخالفة قوانين المنتدى
إنضم
14 يوليو 2010
المشاركات
16,645
مستوى التفاعل
4,599
النقاط
0
هههههههههههههههههههه معلشي بقى اضطررت اعمل كده لأسباب كانت في كرش الشاعر
مع اني كنت موافق وفعلاً هو مهم وحلو لكن صعب اوافق عليه الآن
فهمتك خلاص
بس ابقى لاغينى لعدم الإحراج
:new6::new6::new6:
 

Desert Rose

I have a dream
عضو مبارك
إنضم
10 نوفمبر 2010
المشاركات
8,448
مستوى التفاعل
1,987
النقاط
113
Oيالهوي كل ده حصل أمته؟ ياعيني وشايله في قلبك يابنتي ده كله؟ :99:
هي المذيعة الشريط سف عندها؟ طيب حد يشد الفيشه طيب :w00t:
 

aymonded

مشرف سابق
مشرف سابق
إنضم
6 أكتوبر 2009
المشاركات
16,056
مستوى التفاعل
5,370
النقاط
0
Oيالهوي كل ده حصل أمته؟ ياعيني وشايله في قلبك يابنتي ده كله؟ :99:
هي المذيعة الشريط سف عندها؟ طيب حد يشد الفيشه طيب :w00t:

للأسف مش متوصله بالفيشة دية شحن على الهوا
 
أعلى