رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض أستاذ fredyyy كل سنة وانت طيب وسنة حلوة مع يسوع :)
Tabitha العَدْرا أُمي مشرف سابق إنضم 23 أبريل 2007 المشاركات 1,911 مستوى التفاعل 9 النقاط 0 الإقامة InTheos 5 مارس 2008 #21 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض أستاذ fredyyy كل سنة وانت طيب وسنة حلوة مع يسوع
mero_engel بنت المسيح مشرف سابق إنضم 18 سبتمبر 2007 المشاركات 13,193 مستوى التفاعل 262 النقاط 0 الإقامة في حضن يسوع 5 مارس 2008 #22 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنه وانت طيب اخي fredyy وعقبال 1000 سنه ويارب دايما في نجاح وتقدرم
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنه وانت طيب اخي fredyy وعقبال 1000 سنه ويارب دايما في نجاح وتقدرم
KOKOMAN . مشرف سابق إنضم 9 سبتمبر 2007 المشاركات 122,434 مستوى التفاعل 414 النقاط 0 الإقامة ALEX 5 مارس 2008 #23 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنه وانت طيب يافريدى ويارب كده تحقق كل الالى نفسك فيه ونشوفك اعلى كمان وكمان
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنه وانت طيب يافريدى ويارب كده تحقق كل الالى نفسك فيه ونشوفك اعلى كمان وكمان
totty USE ME مشرف سابق إنضم 12 أبريل 2007 المشاركات 10,444 مستوى التفاعل 60 النقاط 0 الإقامة فى الدنيا 5 مارس 2008 #24 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنه وحضرتك طيب يا محاورنا العظيييييم fredyyy وعقبال سنين كتيره خالص مع المسييح
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنه وحضرتك طيب يا محاورنا العظيييييم fredyyy وعقبال سنين كتيره خالص مع المسييح
fredyyy New member إنضم 25 مايو 2007 المشاركات 8,704 مستوى التفاعل 832 النقاط 0 5 مارس 2008 #25 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكراً يا أخت / vetaa ودة صليب جميل يارب يبقى قدامك دايما +++++++++++++++ نعم في الصليب وحدت قلوبنا لنحب بعضنا البعض بمحبة مقدسة وقلوب تقدست بدمك مقدرتش اجيبلك تورتة الدنيا صيام بقى انت عااااااارف والهدية سبقونى وجابولك بلاش تورتة ........... خليها جيلي فراولة وعليه أناناس ربنا يوفقك دااااااايما ويكون قدامك طول حيااااااتك وسنة حلوة وسعيدة مع يســــــــوع ومع (المسيح) لا أريد شيئاً في الأرض صحيح ... اتمنى لون الخط يبقى واضح المرة دى:t33: كدة تمام الكلام واضح جداً
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكراً يا أخت / vetaa ودة صليب جميل يارب يبقى قدامك دايما +++++++++++++++ نعم في الصليب وحدت قلوبنا لنحب بعضنا البعض بمحبة مقدسة وقلوب تقدست بدمك مقدرتش اجيبلك تورتة الدنيا صيام بقى انت عااااااارف والهدية سبقونى وجابولك بلاش تورتة ........... خليها جيلي فراولة وعليه أناناس ربنا يوفقك دااااااايما ويكون قدامك طول حيااااااتك وسنة حلوة وسعيدة مع يســــــــوع ومع (المسيح) لا أريد شيئاً في الأرض صحيح ... اتمنى لون الخط يبقى واضح المرة دى:t33: كدة تمام الكلام واضح جداً
fredyyy New member إنضم 25 مايو 2007 المشاركات 8,704 مستوى التفاعل 832 النقاط 0 5 مارس 2008 #26 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكرا ً coptic Man وسنة سعيدة تقضيها كلها مع الرب يسوع فعلا أخي الحبيب إن الوقت الذي نقضيه مع الرب هو عمرنا الروحي وأحلى وأمجد حين نكون بالقرب منه ونشعر برضاه علينا وشكراً على التورتة والشمع المنوَّر
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكرا ً coptic Man وسنة سعيدة تقضيها كلها مع الرب يسوع فعلا أخي الحبيب إن الوقت الذي نقضيه مع الرب هو عمرنا الروحي وأحلى وأمجد حين نكون بالقرب منه ونشعر برضاه علينا وشكراً على التورتة والشمع المنوَّر
fredyyy New member إنضم 25 مايو 2007 المشاركات 8,704 مستوى التفاعل 832 النقاط 0 5 مارس 2008 #27 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض MarMar2004 ويارب تكون سنة سعيدة عليك وتحقق كل اللي مقدرتش تحققه السنة الماضية تحققه السنة ده شكراً مرمر فعلاً الرب قال أتيت لتكون لهم حياه وليكن لهم أفضل وهو يُدربنا على أن لا نكرر أخطاء الماضي فننموا أمامه ونمجده
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض MarMar2004 ويارب تكون سنة سعيدة عليك وتحقق كل اللي مقدرتش تحققه السنة الماضية تحققه السنة ده شكراً مرمر فعلاً الرب قال أتيت لتكون لهم حياه وليكن لهم أفضل وهو يُدربنا على أن لا نكرر أخطاء الماضي فننموا أمامه ونمجده
ginajoojoo فلنسبح اسم الرب عضو إنضم 24 يناير 2007 المشاركات 2,071 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة Alexandria 5 مارس 2008 #28 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض عقبال يارب 250 سنة كلهم حلوين مع يسوع ودى بقى احلى تورتة فراولة صيامى عشان خاطرك ربنا يبارك حياتك وخدمتك ويستخدمك دايما لمجد اسمه القدوس
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض عقبال يارب 250 سنة كلهم حلوين مع يسوع ودى بقى احلى تورتة فراولة صيامى عشان خاطرك ربنا يبارك حياتك وخدمتك ويستخدمك دايما لمجد اسمه القدوس
fredyyy New member إنضم 25 مايو 2007 المشاركات 8,704 مستوى التفاعل 832 النقاط 0 5 مارس 2008 #29 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكرا لكِ إختي الفاضلة anestas!a صحيح المسيح هو اليِّ بيحلِّي حياتنا
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكرا لكِ إختي الفاضلة anestas!a صحيح المسيح هو اليِّ بيحلِّي حياتنا
fredyyy New member إنضم 25 مايو 2007 المشاركات 8,704 مستوى التفاعل 832 النقاط 0 5 مارس 2008 #30 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكراً يا mero_engel بس 1000 سنه كتير قوي لكن مع المسيح مش هنعيش 1000 سنه بس لكن على طووووووووووول
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكراً يا mero_engel بس 1000 سنه كتير قوي لكن مع المسيح مش هنعيش 1000 سنه بس لكن على طووووووووووول
fredyyy New member إنضم 25 مايو 2007 المشاركات 8,704 مستوى التفاعل 832 النقاط 0 5 مارس 2008 #31 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكراً حبيبي kokomak كل سنه وانت طيب يافريدى ويارب كده تحقق كل الالى نفسك فيه ونشوفك اعلى كمان وكمان وأنت طيب .... ونفسي إن ناس كتير تعرف الرب أقولك .... ينبغي أن ذاك يزيد وأنا أنقص
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكراً حبيبي kokomak كل سنه وانت طيب يافريدى ويارب كده تحقق كل الالى نفسك فيه ونشوفك اعلى كمان وكمان وأنت طيب .... ونفسي إن ناس كتير تعرف الرب أقولك .... ينبغي أن ذاك يزيد وأنا أنقص
fredyyy New member إنضم 25 مايو 2007 المشاركات 8,704 مستوى التفاعل 832 النقاط 0 5 مارس 2008 #32 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكراً أختي totty والرب يعطينا الكلام عند إفتتاح الفم لنكون سبب بركة لكثيرين
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض شكراً أختي totty والرب يعطينا الكلام عند إفتتاح الفم لنكون سبب بركة لكثيرين
fredyyy New member إنضم 25 مايو 2007 المشاركات 8,704 مستوى التفاعل 832 النقاط 0 5 مارس 2008 #33 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض ginajoojoo عقبال يارب 250 سنة كلهم حلوين مع يسوع ودى بقى احلى تورتة فراولة صيامى عشان خاطرك مش شايف أنو دول كتير .... لكن مقبولة منك وشكراً على التورتة والفراولة ربنا يبارك حياتك وخدمتك ويستخدمك دايما لمجد اسمه القدوس آمييييييييييييييييين
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض ginajoojoo عقبال يارب 250 سنة كلهم حلوين مع يسوع ودى بقى احلى تورتة فراولة صيامى عشان خاطرك مش شايف أنو دول كتير .... لكن مقبولة منك وشكراً على التورتة والفراولة ربنا يبارك حياتك وخدمتك ويستخدمك دايما لمجد اسمه القدوس آمييييييييييييييييين
ginajoojoo فلنسبح اسم الرب عضو إنضم 24 يناير 2007 المشاركات 2,071 مستوى التفاعل 6 النقاط 0 الإقامة Alexandria 5 مارس 2008 #34 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض fredyyy قال: ginajoojoo عقبال يارب 250 سنة كلهم حلوين مع يسوع ودى بقى احلى تورتة فراولة صيامى عشان خاطرك مش شايف أنو دول كتير .... لكن مقبولة منك وشكراً على التورتة والفراولة ربنا يبارك حياتك وخدمتك ويستخدمك دايما لمجد اسمه القدوس آمييييييييييييييييين أنقر للتوسيع... لا طبعا مش كتيير على خادم الرب يسوع ..ومتخفش مش هتعجز اوى يعنى ..هتبقى كده بس ld:
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض fredyyy قال: ginajoojoo عقبال يارب 250 سنة كلهم حلوين مع يسوع ودى بقى احلى تورتة فراولة صيامى عشان خاطرك مش شايف أنو دول كتير .... لكن مقبولة منك وشكراً على التورتة والفراولة ربنا يبارك حياتك وخدمتك ويستخدمك دايما لمجد اسمه القدوس آمييييييييييييييييين أنقر للتوسيع... لا طبعا مش كتيير على خادم الرب يسوع ..ومتخفش مش هتعجز اوى يعنى ..هتبقى كده بس ld:
star love New member إنضم 4 مارس 2008 المشاركات 11 مستوى التفاعل 0 النقاط 0 5 مارس 2008 #35 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض لو اهديتك ورة تدبل ولو اهديتك كلمة بترحل لكن بهديك قلب دايم عنك يسال Happy Birth Day Fredyyy
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض لو اهديتك ورة تدبل ولو اهديتك كلمة بترحل لكن بهديك قلب دايم عنك يسال Happy Birth Day Fredyyy
ايرينى جورج جروب ربنا موجود عضو مبارك إنضم 1 ديسمبر 2007 المشاركات 1,387 مستوى التفاعل 17 النقاط 0 الإقامة جوة حضنك يارب اسكن 5 مارس 2008 #36 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنة وانت فى احضان ابينا السماوى متهنى وفرحان ومع ولادك مبسوط مش زعلان ربنا يحفظك ويحافظ عليك ويحمى بيتة اللى انت اسستة على اسمة وبنيت فية مزبح يمجد اسمة كل سنة وانت متهنى ومبسوط
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنة وانت فى احضان ابينا السماوى متهنى وفرحان ومع ولادك مبسوط مش زعلان ربنا يحفظك ويحافظ عليك ويحمى بيتة اللى انت اسستة على اسمة وبنيت فية مزبح يمجد اسمة كل سنة وانت متهنى ومبسوط
fredyyy New member إنضم 25 مايو 2007 المشاركات 8,704 مستوى التفاعل 832 النقاط 0 5 مارس 2008 #37 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض star love لا لا لا أن هاعتبرها حالة من .... البُخل ولا وردة ................:11: ولا كلمة ................................:11_9_10[1]: طب خليها علبة شيكولاتة digital..............................:748pf: التعديل الأخير: 5 مارس 2008
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض star love لا لا لا أن هاعتبرها حالة من .... البُخل ولا وردة ................:11: ولا كلمة ................................:11_9_10[1]: طب خليها علبة شيكولاتة digital..............................:748pf:
جيلان انت لى مشرف سابق إنضم 19 سبتمبر 2007 المشاركات 14,421 مستوى التفاعل 445 النقاط 0 5 مارس 2008 #38 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنة وانت طيب وعقبال مية سنة ويا رب تفضل معانا دايما بوجودك الرائع فى المنتدى وتحقق كل امانيك فى السنة الى جاية
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنة وانت طيب وعقبال مية سنة ويا رب تفضل معانا دايما بوجودك الرائع فى المنتدى وتحقق كل امانيك فى السنة الى جاية
BITAR ابن المصلوب مشرف سابق إنضم 8 ديسمبر 2006 المشاركات 23,091 مستوى التفاعل 784 النقاط 113 6 مارس 2008 #39 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض عزيزى fredyyy كل عام انت واهل بيتك باتم الصحه راجيا من المسيح الرب ان يحقق لك امنياتك السابقه واللاحقه ودى هديه بسيطه ممكن تسبلى حته هههههههههههههههههههههههه
رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض عزيزى fredyyy كل عام انت واهل بيتك باتم الصحه راجيا من المسيح الرب ان يحقق لك امنياتك السابقه واللاحقه ودى هديه بسيطه ممكن تسبلى حته هههههههههههههههههههههههه
mina1 عضو مبارك عضو مبارك إنضم 24 أكتوبر 2006 المشاركات 1,047 مستوى التفاعل 4 النقاط 0 6 مارس 2008 #40 رد على: يالانحتفل بعيد ميلاد fredyyy مع بعض كل سنة وانت طيب وعقبال 100 سنة