وااااااااااااو بمبار دا حنبقة نعملة لما نفطر بس حرام عليكى و راعى ان احنا صايمين انا كتبتة قبل الصيام وبعدين احنا معانا اخواتنا فطرين لازم نعمل حسابهم برضوا