- إنضم
- 27 مايو 2006
- المشاركات
- 1,821
- مستوى التفاعل
- 9
- النقاط
- 0
انا ها اخلي مراتي
تقولي يا سي السيد مونمون هههههههه
مش اسم حلو والنبي
هو ممكن يحصل في حاله واحده بس
لو غيرت اسمك من مينا لمينا ـــــــــــــــــ
ههههههههههههههههههههههههه
التعديل الأخير بواسطة المشرف: