ويندوز مسيحى من صنعى

Scofield

New member
إنضم
16 سبتمبر 2006
المشاركات
6,240
مستوى التفاعل
92
النقاط
0
يا جماعة انا مبسووووووووط قووووووووووي بالمجهود الرائع ده

ربنا يعوض تعب محبتكم كلكم

وكل المشرفين اللي في المنتدى ده

على فكرة دا اول رد ليا في المنتدى الجميل ده
ربنا يعوضكم كلكم


أهلا بيك و مرحبا فى بيتك مع أخواتك و يا رب نشوف مشاركاتك الفعالة
ربنا يباركك
 
إنضم
18 نوفمبر 2006
المشاركات
15
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الاخ ميشيل جرجس
سلام المسيح معك دائما وابدا
شكرا جزيلا على العمل الجميل والبديع الذي قمت به وربنا ياديك القوة عشان تكمل المشوار في خدمة الرب،باركك الله.
 

mina soliman

New member
إنضم
19 نوفمبر 2006
المشاركات
5
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
المسيح معاك وشكرااااااااااااا على العمل الرائع
ياأخ مايكل
+اله السماء يعطينا النجاح ونحن عبيده نقوم ونبنى +
وأنته بجد فخر لكل المسحين
+ المسيح معاك+
+أخوك فى المسيح مينا+
 

بيترالخواجة

<<<< Jesus >>>>
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
872
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
طب انا عاوز انزل نسخة الونودوز المسحية دة انزلها من فين حد يبعتلى اللينك للتحميل المباشر
 

بيترالخواجة

<<<< Jesus >>>>
عضو مبارك
إنضم
20 نوفمبر 2006
المشاركات
872
مستوى التفاعل
12
النقاط
0
طب انا عاوز انزل نسخة الونودوز المسحية دة انزلها من فين حد يبعتلى اللينك للتحميل المباشر
 

loveinya

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
11 ديسمبر 2006
المشاركات
310
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
thx maaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
 

بنت الفادى

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
26 سبتمبر 2006
المشاركات
2,644
مستوى التفاعل
22
النقاط
0
الإقامة
++ قلب يسوع ++
فكرة جميله جداااااااااااااااااا
وياريت تقدر تنزله على اى موقع نقدر نحمل منه
ربنا يباركحياتك
 

akramgirgis

New member
إنضم
15 ديسمبر 2006
المشاركات
4
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
شكرا جزيلا يامايكل الحقيقة مجهود يستحق الشكر
برجاء رفع الويندوز مرة ثانية
علي فكرة انا شايف ان هناك امكانية رفع النسخة علي ال megaupload او غيره
وان كانت سرعة النت عندك بطيئة ارفعه من اي كنيسة بها DSL
الف شكر مرة اخري
 

mr.hima

رأس الحكمة ..
عضو مبارك
إنضم
27 أكتوبر 2006
المشاركات
867
مستوى التفاعل
4
النقاط
0
شكرا جزيلا يامايكل الحقيقة مجهود يستحق الشكر
برجاء رفع الويندوز مرة ثانية
علي فكرة انا شايف ان هناك امكانية رفع النسخة علي ال megaupload او غيره
وان كانت سرعة النت عندك بطيئة ارفعه من اي كنيسة بها DSL
الف شكر مرة اخري
كلة إلا الميجا اب لود ,,, انت عايز تحملة لوحدك ولا اية
وبردة بلاش الرابد شير
اي موقع رفع تاني يبقي حلو ,,, طبعا الكلام دة لو عندك وقت
 

GamiL

New member
إنضم
9 ديسمبر 2006
المشاركات
39
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
الأخ العبقري الرائع في انجازاته ميشيل جرجس
نسخة اكثر من رائعة
و لكن اتمني انك تخليها مثل ويندوز كريستال 2 او ويندوز ويزموزيس او الأخ الهندي amit sp3
فانا واحد من الناس لا استخدم اي ميديا بلاير غير الويندوز ميديا بلاير و لا ارغب في وجود غيره كذلك المتصفحات انا لا افضل استخدام غير الاكسبلورر 7 ف خلينا نختار البرامج اللي نحب ننزلها او بيكفي البرامج المسيحية و اللي نفسه في اضافة غير الضروريات يبقي ينزلها بمعرفته
اتمني لك التوفيق في امتحاناتك و ربنا معاك
في انتظار الاجازة علشان نشوف ابداعاتك يا بطل
 

michaelgerges

New member
إنضم
7 سبتمبر 2006
المشاركات
21
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
الأخ العبقري الرائع في انجازاته ميشيل جرجس
نسخة اكثر من رائعة
و لكن اتمني انك تخليها مثل ويندوز كريستال 2 او ويندوز ويزموزيس او الأخ الهندي amit sp3
فانا واحد من الناس لا استخدم اي ميديا بلاير غير الويندوز ميديا بلاير و لا ارغب في وجود غيره كذلك المتصفحات انا لا افضل استخدام غير الاكسبلورر 7 ف خلينا نختار البرامج اللي نحب ننزلها او بيكفي البرامج المسيحية و اللي نفسه في اضافة غير الضروريات يبقي ينزلها بمعرفته
اتمني لك التوفيق في امتحاناتك و ربنا معاك
في انتظار الاجازة علشان نشوف ابداعاتك يا بطل



انتظر ما تريد فى النسخة الجديدة عقب انتهاء السنة الدراسية ان شاء الرب
 

king

عضو نشيط
عضو نشيط
إنضم
22 ديسمبر 2006
المشاركات
448
مستوى التفاعل
3
النقاط
0
فين التحميل يامان ربنا يحافظ عليك
 

michaelgerges

New member
إنضم
7 سبتمبر 2006
المشاركات
21
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: ويندوز مسيحى من صنعى

فين التحميل يامان ربنا يحافظ عليك


:dntknw::dntknw::dntknw:
للأسف النسخة معظم ملفتها اتحذفت لقلة التحميل و لكن قريب اوى هنزل النسخة الاحدث بعد امتحاناتى باذن ربنا
:yaka::blush2::yaka:
صلى لأجلى
 

pariah12

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 مارس 2007
المشاركات
1,189
مستوى التفاعل
1
النقاط
0
رد على: ويندوز مسيحى من صنعى

مشكور
 

batas

New member
إنضم
5 أبريل 2007
المشاركات
18
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ويندوز مسيحى من صنعى

ربنا يحافظ عليك
 

GamiL

New member
إنضم
9 ديسمبر 2006
المشاركات
39
مستوى التفاعل
0
النقاط
0
رد على: ويندوز مسيحى من صنعى

يسوع المسيح الذي احتمل الصلب قادر ان يعطيك احتمالا و قوة
يسوع المسيح الذي استطاع ان يقيم نفسه من الاموات منتصرا قادر ان يهبك هذه النصرة في حياتك الروحية و الجسدية و الدراسية
ربنا معاك و ماتنساناش انت في صلواتك
 

alhor

عضو مبارك
عضو مبارك
إنضم
17 أبريل 2007
المشاركات
811
مستوى التفاعل
5
النقاط
0
رد على: ويندوز مسيحى من صنعى

thenk you​
 
أعلى