نشكر الرب علي كل النعم الكثيرة التي يعطيها لنا دون أن ندرى فمحاسنة لا تحصي ولا تعد وبركاته وفيرة لمن يؤمنون به ( من يأتي اليّ لا أخرجه خارجا" ) ززز الرب يبارك أيمانك
كل سنه وانتى طيبه يا فرشتنا
شكراًربنا يعوض تعب محبتك
حلو خالص وقلك كل سنة وانت طيب وسنة جديدة عليك
شكراً بيبــــــــــــــــــــو موضوع جميل .
![]()
ميرسى موضوع جميل جدااا
كل سنه وانت طيب